معرفی اسپری رنگ مو و تمام آنچه که درباره ی آن باید بدانید
اسپری رنگ مو و تمام آنچه که درباره ی آن باید بدانید

اسپری رنگ مو و تمام آنچه که درباره ی آن باید بدانید

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی اسپری رنگ مو و تمام آنچه که درباره ی آن باید بدانیدمیخوانید. با ما همراه باشید.

اسپری رنگ مو و تمام آنچه که درباره ی آن باید بدانید

یکی از محصولات آرایشی که توسط افراد مختلف اعم از زن و مرد مورد استفاده قرار میگیرد رنگ مو است. این محصول آرایشی به منظور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که برخی برای ایجاد تنوع در ظاهرشان و برخی دیگر برای پوشاندن موهای سفید سراغ رنگ مو می روند. این محصول آرایشی در قالب برند های مختلف در سراسر دنیا تولید می‌شود. و دارای انواع متفاوتی نیز هستند. برخی رنگ ها تاثیر طولانی مدت دارند  و برخی دیگر به صورت موقت و برای زمان کوتاه روی مو می مانند.

اسپری رنگ مو 

بسیاری از شرکت ها امروزه برای برطرف کردن  این دغدغه اسپری رنگ موی موقت را تولید کرده اند. که می توان با یک بار اسپری موها را را به رنگ دلخواه درآورد. بنابراین اگر تغییر ظاهر موقتی را مد نظر دارید پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل از اسپری های رنگ موی موقت استفاده کنید. اسپری رنگ مو موقت در دو نوع رقیق و غلیظ در بازار عرضه می‌شود.

مزایای اسپری رنگ مو 

استفاده از رنگ مو که اثرگذاری طولانی مدت را روی موها دارد دردسر های خاص خودش را نیز دارد. از مشکلات استفاده از این نوع رنگ مو می‌توان به مراقبتهای خاص  بعد از استفاده و آسیب هایی که بر اثر استفاده از آن بر مو وارد می شود اشاره کرد. اما استفاده از اسپری رنگ مو یا رنگ موی موقت نیاز به مراقبت خاصی نداشته. و آسیبی هم به مو نمی‌رساند.

می‌توان آن را  به منظور رنگ کردن مو برای مدتی کوتاه استفاده کرد. و در صورت لزوم با یک شستشوی ساده مو را به حالت اولیه برگرداند.

از این محصول آرایشی هم می توان برای روشن تر و درخشان تر کردن رنگ طبیعی مو استفاده کرد. و هم می توان از رنگ های فانتزی برای ایجاد تغییر در  ظاهر مو و مدل دادن به مو استفاده کرد.

همچنین ممکن است شما برای رنگ کردن مو تمایلی برای صرف زمان زیاد نداشته باشید. در حالیکه برای استفاده از رنگ مو با اثر گذاری طولانی مدت باید چند ساعت زمان بگذارید. اما از دیگر حسن های استفاده از رنگ موی موقت این است که نیاز به صرف زمان زیادی ندارد. و در عرض چند دقیقه می‌توانید آن را انجام دهید.

معایب اسپری رنگ مو

اسپری رنگ موی غلیظ امکان دارد با تماس بالش یا لباس آن را  رنگ کند. همچنین عرق کردن باعث می‌شود رنگ مو به پوست به رسیده و پوست را رنگ کند.

رنگ مو موقت تا حدودی به آب مقاوم است است .اما این از عیب این رنگ مو نیست. و از این بابت نگران نباشید چون با یک بار شست و شو موها به حالت عادی بر می گردند. هنگام استفاده از اسپری رنگ مو مراقب باشید که آنرا روی پوست اسپری نکنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *