سلامت مو
سلامت مو

آرایش مو با لمه روشی متفاوت برای داشتن ظاهری متفاوت و زیبا

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی آرایش مو با لمه روشی متفاوت برای داشتن ظاهری متفاوت و زیبا میخوانید. با ما همراه باشید.

آرایش مو با لمه روشی متفاوت برای داشتن ظاهری متفاوت و زیبا

برای آرایش مو روشهای مختلف و متعددی وجود دارد. مثل رنگ کردن مو یا هایلایت کردن و مش کردن. اما هر کدام از این روشها علاوه بر پیچیدگی‌های خاص خود می‌تواند آسیب‌هایی را به مو وارد کند. و سلامت موها و زیبایی آن را در بلندمدت به خطر بیندازد. از روش های آرایشی  دیگر مو میتوان از اکستنشن نام برد. که این روش هم به منظور افزایش حجم موها و پرپشت تر به نظر رسیدن آن انجام می شود.آسیبهای این روش  بر روی موی سر بر کسی پوشیده نیست.

لمه مو چیست؟

امروز در دنیای گسترده و پهناور آرایش استفاده از پارچه های لمه برای آرایش مو و ایجاد تغییر مثبت در ظاهر رواج یافت است. برخی افراد مایلند برای شرکت در مراسم های خاص یا مهمانی هایی ظاهری متفاوت و زیبا برای خود ایجاد کنند. که بدین منظور  می‌توانند حساب ویژه ای روی آرایش موها به این روش باز کنند. با توجه به اینکه لمه مو رنگ های  مختلفی را شامل می‌شود می‌تواند گزینه‌های متعددی را در اختیار فرد قرار دهد. این روش مانند رنگ کردن، مش کردن یا هایلایت کردن مو حالتی فانتزی و متفاوتی را به موها میدهد. و همچنین سبب حجیم تر شدن مو می شود. لمه مو می‌تواند جایگزین مناسبی برای رنگ کردن مو یا اکستنشن مو باشد. بدون اینکه آسیب های ناشی از این دو روش به مو وارد شود.

شیوه نصب لمه ی مو 

۱-انتخاب دسته ی کوچکی از مو در حد چند تار

۲-برای اینکه لمه به مو بچسبد نیاز است تا مو ها را به ژل آغشته کنید

۳-متناسب با قد دسته های مو که انتخاب کردید لمه بردارید

۴-دور انگشت شست و اشاره یک حلقه ی دوتایی از لمه درست کنید

۵-بعد از اینکه یک حلقه درست کردید دسته ای از موهای انتخاب شده که قبلا به ژل آغشته کردید را از وسط حلقه در کنید و در نزدیکی ریشه مو نگه دارید

۶-سپس لمه را دور دسته ی مو پیچیده و آنرا گره بزنید

۷-برای اینکه باز نشود میتوانید دو تار لمه را به هم گره بزنید

۸-استفاده از اتومو در انتها میتواند زیبایی بیشتری داشته باشد

نکته های مهم که باید در لمه زدن رعایت شود

برای این که بتوانید با استفاده از لمه مو نتیجه بهتری را داشته باشید نیاز است که نکاتی را رعایت کنید. اول اینکه توجه کنید حتماً قبل از لمه گذاری  مو تمیز باشد. و اینکه حتما لمه در قسمت ریشه مو قرار داده شود. نکته بعدی این است که از  برس و شانه در ریشه استفاده نشود.مطابقت و هماهنگی قد مو با لمه و استفاده از اتو مو انتهای کار نیز از نکات مهم در آرایش مو به این سبک است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *