معرفی آرایش توسط کاموفلاژ روشی برای رقم زدن نتیجه ای بی نقص
آرایش توسط کاموفلاژ روشی برای رقم زدن نتیجه ای بی نقص

آرایش توسط کاموفلاژ روشی برای رقم زدن نتیجه ای بی نقص

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی آرایش توسط کاموفلاژ روشی برای رقم زدن نتیجه ای بی نقص میخوانید. با ما همراه باشید.

آرایش توسط کاموفلاژ روشی برای رقم زدن نتیجه ای بی نقص  

مهمترین هدف در انجام آرایش پوشاندن عیب ها و نقص های سطح پوست و تلاش برای هرچه صاف تر و یک دست تر کردن پوست است. برخی افراد برای رسیدن به این هدف ترجیح می‌دهند از مواد آرایشی بیشتری استفاده کنند. تا بتوانند عوارض پوستی مثل جای جوش و لک یا تیرگی پوست را بپوشاند. اما نکته مهم این است که می‌توان با مصرف مواد آرایشی کمتر و با به کار گرفتن راهکارهای جایگزین نتیجه مطلوب و دلخواه را به دست آورد.

کاموفلاژ چیست ؟ 

یکی از راهکارهایی که برای یکدست کردن پوست هنگام آرایش به نظر می‌رسد استفاده از محصولاتی نظیر کرم پودر به  مقدار زیاد میباشد. اما باید بدانید که کاموفلاژ یک محصول آرایشی است که برای گریم های حرفه ای صورت استفاده می شود و مقدار کمی از آن می تواند  کارایی زیادی داشته باشد. از این محصول آرایشی برای پوشاندن هرچه بهتر نواقص پوستی مانند جای جوش و لکه ها و تیرگی پوست استفاده می شود. و معمولاً در زمینه کار  و به عنوان زیرساخت آرایش استفاده می شوند. همچنین باعث می‌شود  تا لوازم آرایشی دیگر دوام بیشتری روی پوست داشته باشند. در کل استفاده از کاموفلاژ می‌تواند مصرف لوازم آرایشی که برای زیر ساز استفاده می شوند را کاهش دهد. و همچنین با کمی دقت در انجام نتیجه مطلوب به راحتی به دست می آید. و شما آرایشی یک دست و بی نقص خواهید داشت.

نحوه ی آرایش با کاموفلاژ

در ابتدای آرایش با استفاده از  کاموفلاژ مقداری از آن را برداشته بر روی پوست پشت دست میریزیم. تا با گرمای دمای بدن نرم و قابل استفاده شود. سپس کم کم مقداری از آن را با قلم مو برداشته و روی نقاط مورد نظر صورت خود به شکل ضربه ای میزنیم. سپس یک اسفنج را که کمی مرطوب کرده‌ایم روی پوستمان می کشیم. تا کاموفلاژ به خوبی روی پوست پخش شده و به صورت یکدست در  بیاید. در مرحله بعدی از کرم پودر مایع یا پنکک استفاده میکنیم. و آن را روی تمام نواحی صورت پخش کرده و به خوبی پوشش می دهیم. سپس در آخر آرایش مان را باید تثبیت کنیم که برای این کار از پودر فیکس کننده آرایش استفاده می کنیم. انجام این کار دوام آرایش را تا حد زیادی افزایش می دهد. توجه کنید هنگام استفاده از کاموفلاژ آن را زیر پلک نزنید. چرا که به علت داشتن بافت سنگین باعث ماسیدگی در این نقطه از پوست می شود.

رنگهای متنوع کاموفلاژ و کاربرد هرکدام

این محصول آرایشی که برای گریم های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. دارای رنگ های متفاوتی است که هر کدام از این رنگ ها کارایی مختلفی دارد. پس ابتدا باید بدانیم که قصد انجام چه کاری را روی پوست داریم تا بتوانیم مورد مناسب را انتخاب کنیم.

سفید:

از این رنگ برای روشن تر نشان دادن پوست با ترکیب فون های دیگر استفاده میشود

زرد:

هم میتواند بعنوان مکمل با فون های دیگر ترکیب شود هم میتوان از آن برای پر نشان دادن قسمت هایی از صورت که در حالت طبیعی فرورفتگی دارند استفاده کرد.

زیتونی :

از این رنگ برای پوشاندن لک ، جوش و ماه گرفتگی های قرمز استفاده کرد.

نخودی :

گزینه ای مناسب برای مخفی کردن و پوشاندن گودی و کبودی زیر چشم به حساب می آید.

هلویی :

این رنگ از طرفداران زیادی برخوردار است چرا که رنگ خاصی به شمار میرود. اما علاوه بر این کاربرد موثری برای افزایش شادابی صورت و پر تر نشان دادن صورت دارد.

نارنجی :

برخی پوست ها به دلیل نازک بودن مویرگ ها به راحتی قابل رویت است که برای مخفی کردن آنها میتوان از این رنگ استفاده کرد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *