برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان در ایران و جهان برای صورتی جذاب
برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان در ایران و جهان برای صورتی جذاب

برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان در ایران و جهان برای صورتی جذاب

با سلام خدمت عزیزان و همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مجله می خواهیم درباره برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان در ایران و جهان برای صورتی جذاب نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی زنان:

بسیاری از زنان با دیدن فیلم ها و سریال ها و یا سفر به کشورهای خارجی جدای از هرچیزی نگاهشان محو زیبایی زنان خارجی می شوند،و این مساله ذهن بیشتر بانوان را مشغول می کنند که زنان خارجی بدون داشتن آرایش زیبایی وصف ناشدنی دارند.در این مقاله به برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان در ایران و جهان برای صورتی جذاب می پردازیم.

برملایی راز زیبایی و جذابیت:

راز زیبایی آلمانی ها:

آلمانی ها به حمام بسیار اهمیت می دهند مخصوصا به حمام پا،برخلاف شهروندان کاندایی که به پاهایشان اهمیت نمی دهند،آلمانی ها هر شب به مدت 20 دقیقه ترکیبی از آب ولرم ،نمک و روغن های گیاهی را درست کرده و پاهای خود رادر این ترکیب قرار می دهند.سپس پاها را با سنگ پا ماساژ داده و کثیفی ها را از پاها پاک کرده و با مرطوب کننده پاهای خود را مرطوب نگه می دارند.

راز زیبایی ایرانی ها:

یکی از راز های زیبایی زنان ایرانی و خاورمیانه استفاده از اپیلاسیون (بند انداختن) است که منشاء اصلی آن ایران است. زنان ایرانی با یک نخ کتان نازک که به شیوه جالب و هنرمندانه ای بین گردن و دو انگشتان قرار می گیرد،موهای زائد صورت را حذف می کنند.این شیوه مطابق کار زنان عرب است با این تفاوت که بند انداختن باعث کش آمدن پوست نمی شود و یک راهکار عالی برای حذف مو های زائد در نواحی حساس به ویژه موهای ابرو و صورت است.درست است که بند انداختن کمی درد دارد ولی می توانید با استفاده از کمپرس یخ کمی از درد بکاهید،و از مزایای اعجاب انگیز بند بهره ببرید.بند انداختن در بین بانوان اسپانیا و کانادا نیز مرسوم شده است.

راز زیبایی ایتالیاها:

در اینجا به برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان ایتالیایی می پردازیم زنان ایتالیایی در حفظ سلامتی پوست خود و لب هایشان از روغن زیتون استفاده می کنند.

راز زیبایی اسپانیایی ها:

زنان اسپانیایی برای خلاص شدن از تیرگی دور چشم خود ورقه های خیلی نازک از سیب زمینی را به مدت 10 دقیقه روی چشمان خود قرار می دهند،تنها راز زیبایی زنان اسپانیا استفاده از سیب زمینی خام بر روی پوست صورت است.

راز زیبایی زنان استرالیایی:

زنان استرالیایی برای زیبایی پوست صورت خود و آبرسانی به پوست خود از ریشه بومادران استفاده می کنند.

راز زیبایی برزیلی ها:

زنان برزیلی پوست و اندامی زیبا و باور نکردنی دارند،و تنها راه داشتن چنین پوستی استفاده از ماسه است.زنان برزیلی ماسه را به پوستشان ماساژ می دهند،ماسه باعث تحریک پوست شده و سلولیت و لکه ها را از بین می برد.

راز زیبایی ترک ها:

زنان ترکیه یک راز بسیار جالب برای زیبایی پوست خود دارند که برای شما برملا می شود.زنان ترکیه ای به حمام ترکی بسیار وفادار هستند این حمام در تمام دنیا معروف است.در این حمام از صابون سیاه استفاده می کنند.این صابون مانند اسکراب عمل کرده ،پوست را صاف و ابریشمی و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کند.

راز زیبایی شیلی ها:

تنها رازی که می توانیم با برملا شدن آن کمک بسیاری به شما بکنیم برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان شیلی است،زنان شیلی برای سلامت و زیبایی پوست خود از انگور استفاده می کنند و میوه له شده انگور را روی پوست ماساژ داده تا آنتی اکسیدان موجود در انگور از پوستشان در برابر پیری و چروک جلوگیری می کند.همچنین مقدار از میوه له شده انگور+2 قاشق غذاخوری آرد سفید را ترکیب کرده و به صورت خمیر در آورده و به مدت 10 دقیقه این ماسک را روی صورت خود قرار داده و سپس با آب ملایم می شویند.

راز زیبایی زیمباوه:

زنان زیمباوه برای حفظ و سلامتی و پاکسازی پوست و سیستم های بدن خود از چای داغ وآبلیمو استفاده می کنند.و هرگز سراغ راک استار،قهوه نمی روند.

راز زیبایی روسیه ای ها:

کمتر کسی است که به زیبایی و پوست صاف و یکدست زنان روسیه برخورد نکرده باشد،و برایتان سوال است که چگونه این زنان صورتی مانند آیینه درخشان و بدون لک دارند.در اینجا به برملایی راز جذابیت و زیبایی زنان روسی می پردازیم،زنان روسی از کفیر بسیار استفاده می کنندو نوشیدنی معروف زنان روسی کفیر است.کفیر یک نوشیدنی پرکالری،حاوی پروبیوتیک،کلسیم،پروتئین،ویتامین ها،باکتری ها و ویتامین ها گروه B و ریز مغذی ها می باشد.کفیر سبب هضم بهتر غذا و باعث طراوت و شادابی پوست است.

راز زیبایی ژاپنی ها:

زنان ژاپنی به حمام های گیاهی بسیار علاقمند هستند و این نوع حمام ها را نوعی مدیتیشن برای روح و جسم خود می دانند. ژاپنی ها هر شب با یک برس دسته بلند تمام بدن خود را ماساژ داده و تمام کثیفی ها را از روی پوست خود حذف و سپس با آب ولرم دوش می گیرند.بعد وان آب داغ را با گل و برگ های معطر پر کرده و مدتی در آن استراحت می کنند.این کارا را هرشب قبل از خواب انجام می دهند و پوستی شاداب دارند.

راز زیبایی چینی ها:

تنها راز زیبایی زنان چینی یک ترفند ساده است که در این مقاله برایتان بیان می شود، نوشیدن چای سفید!

راز زیبایی کره ای ها:

یکی از راز های زیبای پوست صورت زنان کره ای که برایتان برملا می کنیم استفاده از شیر است،زنان کره ای معتقدند شیر باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود.به همین علت زنان کره ای مقداری شیر را در ظرفی ریخته و به کمک پنبه روی صورت خود می مالند و بعد از 20 دقیقه می شویندو از یک مرطوب کننده استفاده می کنند.

راز زیبایی ژاپنی ها:

تنها راز زیبایی زنان ژاپنی که جذابیت صورت آنها را چند برابر کرده است استفاده از روغن درخت کاملیا است!روغن این درخت به درمان چین و چروک بعد از زایمان،رساندن مواد مغذی و کاهش علائم سوختگی و جوانسازی پوست کمک بسیاری می کند.

راز زیبایی هندی ها:

برای همه ثابت شده که زنان هندی زیباترین موها را در بین زنان جهان دارند و تنها راز داشتن چنین موهایی استفاده از روغن نارگیل است.زنان هندی روغن نارگیل را گرم کرده و پوست سر را با آن ماساژ می دهند.و تا صبح با همین روغن می خوابند و موهایی زیبا و درخشان دارند. هفته ای یک بار این کار را انجام می دهند.

راز زیبایی هالیوودی ها:

زنان هالیوودی اندام و پوستی زیبایی دارند. این بانوان از نوشابه و غذاهای فراورری شده به هیچ عنوان استفاده نمی کنند و در رژیم غذایشان غذاهای دریایی و سبزیحات نقش مهم و اساسی را دارد.زنان هالیوودی از ترکیب آب و آبلیمو برای سم زدایی بدنشان استفاده می کنند.

راز زیبایی مصرها:

در اینجا به برملایی راز زیبایی و جذابیت زنان مصری می پردازیم،زنان مصری یک راز بسیار مهم و اصلی در حفظ و زیبایی پوست خود دارند و آن استفاده از حمام شیر است.

راز زیبایی نیجیریه:

در نیجریه و کشورهای آفریقایی یک نوع درخت رشد می کند به نام کارتید،زنان نیجریه از روغن این درخت برای معجزه و زیبایی پوست خود استفاده می کنند.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *