معرفی آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی
آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی

آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

 

آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی

در این مطلب ما به آشنایی با چند مدل از مانیکور های دیدنی و رنگین کمانی پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

در جامعه و زندگی هایی قرار داریم که دارای یکنواختی و کسالت بار بودن است.ممکن است بتوان با کارهایی حس تازه ای به زندگی بخشید و از یکنواخت بودن آن را در آورد.ما این قصد را داریم تا در این متن به شما چند نوع دیزاین ناخن رنگین کمانی یاد بدهیم.به کمک این دیزاین ها می توانید با به کار گیری مقداری رنگ و نور به زندگی خود طراوت را برگردانید.

طرح ناخن آمبره با رنگ‌‌های نئونی

شما با استفاده از طرح رنگین‌‌کمانی اکریلیک باعث می شوید ناخن هایتان با طراوت شود.ممکن است که زمانی شما نتوانید درباره رنگ مورد علاقه خود تصمیمی بگیرید.اگر با چنین شرایطی روبرو شدید بهتر است که از این طرح استفاده کنید. تا بتوانید در یک زمان از چند رنگ مختلف برروی ناخن های خود بهره ببرید. و رنگ های مورد علاقه خود را از دست ندهید.

طراحی رنگین‌‌ کمانی خال‌‌ خالی

این طیفی که داریم از آن صحبت می کنیم یعنی طیف طراحی رنگین کمانی گستردگی بسیار وسیعی را دارد.برای مثال شما می توانید بر روی ناخن های خود با طراحی رنگین کمانی به کمک یک ابزار طراحی چند نقطه ی بزرگ و کوچک روی آن بزارید و به زیبایی آن اضافه کنید.

طراحی رنگین‌‌ کمانی نواری

از خوبی های دیگری که می توان برای طراحی رنگین‌‌ کمانی نام برد این است که می‌‌توانید آن را با روش‌‌های مختلف و ساده، متنوع‌تر و جذاب‌تر کنید.برای نمونه شما می توانید از طرح های نواری بخصوص اگر آن را با رنگ مشکی ترکیب کنید استفاده کنید.برای مثال می توانید پشت زمینه طرح ناخن را مشکی کنید و در دل این کار یک نوار رنگین کمانی به کار ببرید.

طرح رنگین‌‌ کمان روی پس زمینه سفید

اگر می خواهید راهی را بیابید که زیبایی و برجستگی رنگ های دیگر را به نحو احسن نشان دهد باید از پس ‌‌زمینه سفید استفاده کنید.جدا از اینکه شما کجا می خواهید بروید و با چه شخصی دیدار می کنید به این طرح مانیکور به عنوان یکی از بهترین گزینه ها می توانید نگاه کنید.

مانیکور رنگین ‌‌کمانی پاشیده

لازم نیست که در ایجاد این طرح از سطح بالایی از حرفه ای بودن برخوردار باشید.راهی که برای این طرح وجود دارد بسیار ساده است.تنها کافی است به آسانی رنگ هایی که به آن ها علاقه دارید را روی ناخن بپاشید.

ناخن‌های آبنباتی

این طرح را یعنی طرح‌های آبنباتی را اکثر خانم‌‌ها دوست دارند.نتیجه می گیریم که خیلی خوب است که از این طرح بر روی ناخن های خود بهره ببرید.اطمینان  داشته باشید که دوست های خود را بعد از دیدن این طرح روی ناخن شما با تحسین کردن شما خواهید دید.

طراحی رنگین ‌‌کمانی زیگزاگی

به غیر از اینکه رنگی بودن طرح رنگین کمان بسیار جذاب است. این موضوع نیز اهمیت دارد که رنگ ها چگونه در کنار یکدیگر قرار می گیرند.این امر باعث دوبرابر شدن جذابیت طرح مانیکور می شود.از جمله این موارد طرح زیگزاگی را می توان نام برد.

ناخن‌‌های مشکی مات با طرح‌‌های نقطه‌ای

این امر طبیعی است که حتما تمام افراد از رنگ های براق لذت نمی برند.با این نتیجه چه خوب است که این طرح را نیز امتحان کنید.به این صورت که روی پس زمینه مشکی مات طرح های نقطه ای رنگی بزنید.این طرح را می توان جزو دسته طرح هایی قرار داد که با زیبایی فوق العاده اش نظر اطرافیان را به خود جلب می کند.

آمبره رنگین‌‌کمانی با تکنیک مُهر ‌‌زنی (استمپینگ)

دراین تکنیک مهر‌‌ زنی یا استمپینگ با یکی از تکنیک هایی روبرو هستیم که با نگاه اول به آن این چیز به نظر بیاید که تسلط بر آن امری نشدنی است.ولی می توانید با کمی تکرار و تمرین این کار را به نحو احسن انجام دهید.و از زیبایی بسیار زیادی بهره مند شوید.  د

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *