معرفی توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی 
توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی 

توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی 

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی

در این مطلب ما به توجه کردن به چند نکته و راهنمایی برای خرید بهترین برس حرارتی پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

اگر موهای شما یک دغدغه شده و فکر شما را همیشه برای حضور در مجالس مشغول می کند. یک راه ساده وجود دارد و آن هم استفاده از یک برس موی حرارتی است.واقعا می توان گفت که این وسیله از بهترین ها در زمینه آرایش موها است.با ما همراه باشید تا از نکاتی درباره تهیه این محصول برخوردار شوید.

چه نکاتی برای خرید بهترین برس حرارتی لازم به توجه است ؟

۱موهایتان را بشناسید!

در ابتدا شما باید به این نکته توجه کنید.که هر محصولی را که می خواهید بخرید اول موهای خود را بشناسید.پس اگر یکی از آشنایان شما از یک ماسک مو و یا از یک برس حرارتی استفاده می کند و رضایت کامل از آن دارد. پس دلیل بر این نیست که برای شما هم خوب است.اول جنس موهای خود را به خوبی بشناسید بعد اقدام به خرید برس حرارتی بکنید.

۲جنس شانه‌های برس و صفحه گرم کننده را بدانید!

در مرحله دوم چیزی که بسیار مهم است آشنایی و شناخت نوع شانه های برس و صفحه گرم کننده برس است.جنس صفحه های برس حرارتی را می توان به سه گروه زیر دسته بندی کرد:

  • سرامیکی
  • تیتانیوم
  • تورمالین

از نظر ما استفاده از برس های حرارتی که صفحات تورمالین و سرامیکی دارند. نسبت به برس های حرارتی با صفحه تیتانیوم بهتر هستند.دلیلی که برای این موضوع مطرح است این است که برس های دارای صفحه سرامیکی و تورمالین عمل یونیزاسیون انجام می‌دهند.در واقع این یون هایی که تولید می شود باعث وز شدن موهای ما نمی شود و در نهایت کمتر به موها آسیب می رساند.از مزیت های دیگر برس های صفحه ی سرامیکی زودتر گرم شدن را می توان گفت که در نهایت کار ما را سریعتر انجام می دهد.حالا که این مسائل را درباره برس های تورمالین و سرامیک گفتیم به این هم باید اشاره کنیم که این دونوع از قیمت گران تری هم بهره مند هستند.

۳به نوع و شکل دسته برس حرارتی دقت کنید.

از دیگر نکات می توان گفت که شما در هنگام استفاده از برس های حرارتی رنجی را نباید تحمل کنید.دسته برس باید به سادگی در دست شما جای بگیرد.و با راحتی تمام موهای خود را صاف کنید.اصطلاحی که برای آن به کار می برند  ارگونومیک است.این معنی را به ما می دهد که با برس حرارتی بتوانید به آسانی موهای پشت و بالای سر خود را بدون اینکه کشیده شود و فشاری اضافی به دست و بازو بیاورد شانه و صاف کنید.

۴به سایز برس حرارتی دقت کنید!

در واقع صاف کردن موهای شما چند ساعت طول می کشد.پس احتمال اینکه مچ های دست شما خسته شود زیاد است.پس به وزن و اندازه برس حتما باید دقت کنید.یک نکته بسیار مهم در این امر وجود دارد و آن هم این است که برس حرارتی را انتخاب کنید که سایز برس متناسب با حجم موهایتان باشد.برای نمونه می توان گفت که اگر کسی موهای پرپشت و حجیمی دارد بهتر است که به برس های حرارتی بزرگتر رجوع کند.به این دلیل که برس حرارتی بتواند به طور کامل حجم موها را پوشش دهد و به یک نتیجه مطلوب برسد.

۵توجه داشته باشید که سطح گرمای برس حرارتی قابل تنظیم باشد.

برای این که به موها آسیبی وارد نشود لازم است که سطح گرمای برس حرارتی قابل کنترل باشد.به این معنی که این امکان وجود داشته باشد که درجه حرارت برس را کم و زیاد کنید.افرادی که دارای موهای ضخیمی هستند باید از درجه حرارت بالای برس استفاده کنند.اگر می خواهند به یک نتیجه دلخواه برسند.ولی برعکس این ماجرا برای موهای نازک است. به این صورت که کسانی که موهای نازک‌تری دارند بهتر است از درجه حرارت پایین تر استفاده کرد.علت این است که درجه حرارت بالا به موهای نازک ممکن است آسیب برساند.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *