معرفی روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید
روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید

روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید

در این مطلب ما به روش استفاده و هر چیزی که لازم است تا از بام لب بدانید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

ممکن است که لب های شما خشک شود و یا پوسته پوسته شود و این موضوع باعث می شود که لب های شما دیگر به زیبایی گذشته نباشد.این مطلب باعث می شود که شادابی از چهره شما گرفته شود.پس از لب های خود نهایت مراقبت را داشته باشید.یک روش عالی که ما به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از بام لب هایی است که در بازار نیز موجود است.بام لب یک روش بسیار خوب است برای محافظت از لب ها.با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

طرز استفاده از بالم لب

شما زمانی که قسمتی از پوستتان خشک می شود از مرطوب کننده استفاده می کنید.درباره لب نیز باید همینجور عمل کنید ولی با مرطوب کننده مخصوص لب. در واقع این مرطوب کننده لب را بام لب می نامند.شما این محصول مناسب مراقبتی را می توانید از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی بخرید.بام لب خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد.که به درمان خشکی لب و آبرسانی لب کمک می کند. از خوبی های این محصول می توان به درخشان‌تر و زیباتر کردن لب اشاره کرد. و در عین حال هیچگونه حس سنگینی و چسبندگی در لب‌ها ایجاد نمی‌کند.بام لب انواع و طرح هی مختلفی دارد.استفاده از آن نیز ساده است به طوری که فقط آن را به سادگی بر روی لب های تمیز خود بکشید.

موادی که بام لب را می سازند

درباره مواد سازنده بام های لب این موضوع وجود دارد که باید این مواد خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی برای لب ایجا کنند.مواد سازنده بام لب عبارت اند از:1-موم زنبور عسل.2-وازلین.3-روغن نارگیل.4-روغن دانه آفتابگردان.5-پارافین.موارد دیگری نیز و جود دارد که می توان به رنگ و طعم و رایحه های مختلف اشاره کرد. اس پی اف نیز یکی دیگر از موارد است که از آن استفاده می شود.و چون که پوست لب نازک است و همچنین حساس به بام لب کمک می کند تا در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کند.

چند روش برای استفاده از بالم لب

در بازار از بام های لب که رنگ ها و طرح های مختلفی دارد استقبال می شود.این بام لب ها مطابق با نیاز و سلیقه افراد خریداری می شود.با ما همراه باشید تا بیشتر با روش استفاده از هر یک از آن‌ها آشنا شوید.

  • از یک مدل بام لب می توان به مانند رژلب یاد کرد.استفاده از این بام لب ها نیز به مانند استفاده از رژ لب جامد است.به این گونه که آن ها را باید بر روی لب های خشک مالید و در ادامه آن باید لب ها را به خوبی بر روی هم مالید تا به طور مناسب و کامل بر روی لب ها پخش شود و لب ها را نرم کند و آن ها را مرطوب نگه دارد.
  • از مدل دیگر بام های لب می توان به مدل کاسه ای اشاره کرد.مورد استفاده آن به این صورت است که با دست تمیز بام را از درون ظرف بیرون آورده و آرام روی لب‌ها ماساژ می‌دهید.
  • از مدل بعدی می توان بام لب تیوپی را نام برد.مواد درون این مدل در مقایسه با دو مدل قبل رقیق تر است.روشی که برای استفاده این مدل است به این صورت است که ابتدا دستان خود را خوب بشوید. در ادامه آن تیوپ را از پایین آن بفشارید تا مقداری از بام لب از آن بیرون بیاید و در ادامه آن را  با انگشت بر روی لب ماساژ دهید تا زیبایی و جلوه خاصی به لبانتان ببخشد.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *