معرفی یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن
یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن

یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن

در این مطلب ما به یک راهنمایی ساده برای آشنایی با چند لوازم آرایشی و چگونگی استفاده از آن پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

چیزی که در میان خانم ها بسیار مشخص است. این است که به لوازم آرایشی علاقه ای زیاد می ورزند.امروزه با گسترش لوازم آرایشی رو برو هستیم. و مثل گذشته با یک کرم و یا یک رژ لب کار راه نمی افتد.پس اگر می خواهید که از یک آرایش خوب بهره ببرید. لازم است که با انواع لوازم آرایشی به طور خلاصه آشنا شوید.این آشنایی شما علاوه بر اینکه باعث می شود شما آرایشی زیباتر داشته باشید. به شما از نظر اقتصادی نیز کمک می کند. و آن هم به این صورت است که با قیمت بالای لوازم آرایشی اصل کابرد آن ها را متوجه شوید. تا با توجه به نیازهای خود خرید کنید.با ما همراه باشید تا از کاربرد چند نوع از لوازم آرایشی آشنا شوید.

اسامی لوازم آرایشی

این کار یعنی آشنا شدن با لوازم آرایشی بسیار مهم است. از این جهت که به شما کمک می کند که میکاپ های حرفه ای بر روی صورت خود انجام دهید.با این کار شما در هر مهمانی و مجلسی خوب می درخشید. در واقع لوازم آرایشی از انواع مختلفی برخوردار است. از جمله مهم ترین لوازم های آرایشی می توان به لوازم آرایش صورت، چشم، ابروها و لب اشاره کرد.ما در ادامه این متن می خواهیم که شما را با چند نوع از این لوازم آرایشی و کاربرد آنها آشنا کنیم.لطفا ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

کرم پودر را در نظر بگیرید

شما می توانید بعد از استفاده از پرایمر از کرم پودر استفاده کنید.امروزه با انواع مختلفی از کرم پودر برای هر پوستی و با برند های مختلف روبرو هستیم. اگر می خواهید که آرایشی طبیعی و زیبا داشته باشید. توصیه ما این است که کرم پودری متناسب با پوست خود انتخاب کنید.سعی کنید کرم پودر را به کمک یک اسفنج یا براش روی پوست خود اعمال کنید.با این کار باعث می شوید که کرم خیلی یکنواخت و بی عیب روی پوست شما پخش شود.ولی حتما قبل از استفاده از اسفنج و یا براش از تمیزی آن مطمئن شوید.بعد از اینکه از کرم پودر بر روی صورت خود استفاده کردید مقداری از آن را بر روی گردن خود نیز بمالید.اگر این کار را نکنید موجب می شود که پوست صورت و گردن دو رنگ شوند و جلوه ی جالبی ندارد.

از کانسیلر صورت و چشم بدانید (Concealer)

این نوع از لوازم آرایشی که کانسیلر نام دارد در واقع به تازگی وارد بازار شده. و از طرفدارن زیادی برخوردار است.از این ماده برای پوشش دهی لک ها و تیرگی های پوستی استفاده می شود.کابرد دیگری نیز دارد و آن هم این است. که از آن می توان برای روشن تر کردن برخی قسمت های صورت و زیرچشم استفاده شود.یک مورد کلی وجود دارد. و آن این است که بهتر است کانسیلر روی این نقاط زده شود:1-زیر چشم‌ها.2-گوشه داخلی چشم ها.3-وسط پیشانی.4-کناره پره بینی.5-روی خط خنده.6-بالای لب.7-روی چانه.

به برنزه کننده صورت دقت کنید (Bronzer)

در چند سال اخیر افراد زیادی به پوست برنزه علاقه مند شدند.و اکثرا به خصوص در فصل تابستان سعی می کنند پوست خود را تیره آرایش کنند.یک جانشین خوب برای شیوه های سخت برنزه کردن وجود دارد.و آن هم استفاده از پودرهای برنزه کننده است.با استفاده از این پودرها این امکان را دارید که هر زمان که بخواهید  این پودر را از روی صورت بشویید و دوباره به رنگ پوست خود برسید.پس اگر خواستید که از برنزرها بهره ببرید لازم است که آن را بعد از فاندیشن یا کرم پودر و کانسیلر بر روی پوست اعمال کنید.و در آخر برای خرید این محصول حتما دقت کنید که برنزری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید تا خیلی مصنوعی نباشید.پس لازم است برنزر نه خیلی نارنجی باشد و نه خیلی تیره.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *