معرفی یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره
یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره

یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره

در این مطلب ما به یک راه مناسب برای استفاده از یک رنگ موی روشن بدون کمک دکلره پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

به این موضوع فکر می کنید که با داشتن ابروهای تیره به ابروهایی روشن علاقه مند هستید.ولی این موضوع شما را اذیت می کند. که برای این کار چند بار مرتب از دکلره استفاده کرده اید.و با این کار باعث شده اید که ابروهایتان دچار ریزش و آسیب شود.خب این موضوع عادی است که این کار یعنی استفاده پشت سر هم از دکلره کار خوبی نیست.و با این کار باعث می شود که به مرور زمان ابروهای شما ضعیف شود. و دچار ریزش شود.یک راه حل مناسب برای شما وجود دارد. اگر می خواهید که ابروهایی روشن داشته باشید. و آن این است که شما از رنگ سه صفر استفاده کنید.پس اگر شما می خواهید که از رنگ روشنی بدون دکلره و درباره رنگ ابرو سه صفر بدانید. با ما در این مطلب همراه باشید.

استفاده از رنگ سه صفر برای ابرو

باید به این نکته توجه کنید که اگر ابروهایی تیره باشد و آن ها را روشن کنید. به این موضوع می رسید که ابروهای ساده به راحتی رنگ روشن به خود نمی گیرد.این موضوع زمانی سخت تر می شود که تار های ابرو بسیار کلفت و یا ضخیم باشد.پس در این حالت این نوع از افراد باید برای اینکه ابرو های خود را روشن کنند. ابتدا باید از دکلره استفاده کنند.کاری که دکلره می کند این است که کمک می کند که ابرو های تیره بی رنگ شود. و در ادامه خیلی راحت بتوانند. هر رنگی که رویشان گذاشته می‌شود را به خوبی جذب کرده و روشن شوند.

اما به جز دکلره می توان از یک راه دیگر هم البته به جز استفاده از دکلره برای روشن کردن ابرو استفاده کرد.و آن راه استفاده از رنگ ابروی سه صفر است.اگر می خواهید از لحاظ اصطلاحی به این موضوع نگاه کنیم. به بی رنگ کردن ابرو به کمک دکلره و و یا رنگ ابرو سه صفر رساندن ابرو به پایه گفته می شود. پس از این توضیح به این نتیجه می رسیم. که اگر شما می خواهید که از یک رنگ موی خاص بر روی ابرو های خود بهره ببرید. راهی ندارید جز این که ابرو های خود را به پایه برسانید.

چند نکته مهم

  • از رنگ ابروی سه صفر به عنوان رنگ ابرویی مستقل برای ابرو های خود استفاده نکنید.
  • اگر شما از رنگ ابرو سه صفر به طور مستقل استفاده کنید رنگ ابرو های شما را نارنجی و یا زرد خواهد کرد.
  • پس زمانی که از رنگ سه صفر استفاده کردید و با این کار رنگ ابرو را به پایه رساندید حتما روی آن، رنگ ابرو و اکسیدان بگذارید تا ابروها خوشرنگ شوند.

اکسیدان مناسب برای رنگ موی سه صفر

خب پس با استفاده از این روش یعنی استفاده از رنگ سه صفر و بدون انجام دکلره شما می‌توان ابروهای تیره را کاملا روشن کنید.حالا به این مطلب می رسیم. که اگر شما دارای ابروهایی خیلی ضخیم و تیره‌ای هستید مطلب بهتر این است. که برای رنگ ابروی اصلی از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید.ولی در عین حال به این موضوع نیز توجه داشته باشید. که هر چه درصد اکسیدان بالاتر برود می‌تواند به موها صدمه بزند.و همچنین ممکن است رنگ ابرو را خیلی روشن کند.پس به یک مطلب کلی می رسیم. و آن هم این است که اگر می خواهید از یک رنگ روشن خوب برای ابرو ها بهره ببرید بهتر است از رنگ سه صفر و اکسیدان شماره ۱ استفاده شود.در واقع ضرر این رنگ یعنی رنگ سه صفر از دکلره کمتر بوده و باعث می شود که ابروهایتان سالم بماند.

 

منبع:مجله سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *