معرفی با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید
با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید

با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع که با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید

در این مطلب ما به این موضوع که با چند عادت روزانه نامناسب برای شستن صورت خود را آزار می دهید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

این موضوع مشخص است که شستن صورت خود به طور روزانه ساده ترین کاری است که شما انجام می دهید. برای اینکه زیبا به نظر برسید.اما آیا از این موضوع مطلع هستید.که به وسیله یکسری از عادات که برای شستشوی صورت است ممکن است با یکسری از مشکلات روبرو شوید.از جمله این مشکلات می توانیم به:خشک بودن و یا چرب بودن و یا حساسیت و… پوست اشاره کرد.به کمک مطالعه ی متن زیر می توانید با چند اشتباه مهم و روشی برای برطرف کردن آنها آشنا شوید.

انتخاب محصول نامناسب روی می آورید

اگر می خواهید از یک پاک کننده ی مناسب بهره ببرید. باید پاک کننده ای باشد که به طور کامل چرک و آرایش را از صورت شما پاک کند.در عین حال باید به چربی طبیعی پوستتان و سلول‌های سالم آن آسیبی وارد نکند. و آن ها را از بین نبرد.برای اینکار سعی کنید که از شوینده‌ای استفاده کنید که این موارد را انجام دهد. و در عین حال ضعیف هم نباشد.اگر این مورد رعایت نشود شما مجبور می شوید که دوبار صورت خود را شستشو دهید. و یا آن را زیاد برروی پوست خود بکشید.این شوینده ها خیلی هم قوی نباید باشد. که موجب شود پوست قرمز شود و یا حساس و یا خشک.

شستن بیش از اندازه صورت را کنار بگذارید

اگر می خواهید صورت خود را شستشو دهید. این کار کافی است که در طول روز یک تا دوبار انجام دهید.ولی اگر اینکار را بیشتر از آن انجام دهید ممکن است پوستتان را اذیت کند. و موجب تولید بیش از حد چربی گردد.به این نکته توجه داشته باشید که اگر در یک روز آرایش نکردید زیاد از ضد آفتاب استفاده نکنید. و یا اگر عرق نکردید شب از پاک کننده صورت استفاده نکنید. و به این امر بسنده کنید که صورت خود را فقط با آب ولرم بشویید.خوب است که یک زمانی را هم اختصاص دهید که پوست خود را از این چرخه محصولات رهایی دهید و به آن استراحت دهید.

از آبی با دمای مناسب بهره ببرید

خیلی از انسان ها و باوری که بر عموم مردم غالب است این است که به وسیله آب گرم منافذ پوست شما باز می شود و به واسطه آب سرد این منافذ بسته می شود.اما موضوع اصلی این است که منافذ هیچ ماهیچه ای ندارد که آن ها باز شود و یا بسته شود.شاید به وسیله برخورد آب گرم با پوست شما حس خوبی شما را در بر گیرد.ولی این موضوع را هم باعث می شود که چربی های طبیعی و محافظت کننده پوست دچار مشکل می شود.و در ادامه آن این موضوع را سبب می شود که با خشکی بیش از حد یا تولید بیش از اندازه سبوم روبرو شویم.از آب ولرم استفاده کنید که بهترین چیزی است که باعث می شود به کمک آن  پاک کنید از روی پوست خود و موثر برای پوست است.

از لایه برداری بیش از حد استفاده نکنید

از لایه برداری به عنوان یک راه بسیار خوب و مناسب که به کمک آن می توان سلول های مرده را از پوست جداسازی کرد استفاده می کنند.باید به اعتدال در این کار حتما توجه داشته باشید.از لایه بردارهایی که دانه دار هستند کمک بگیرید و در این راه می توانید از اسکراب‌های شکری یا آنهایی که اسیدهای میوه دارند کمک بگیرید به واسطه این که انتخاب‌های ملایم تری هستند.سعی کنید که این کار را حداکثر هفته‌ای دو یا سه بار انجام دهید و آن را به کار ببرید.از انگشتان خود به جای پارچه برای کشیدن روی پوست بهره ببرید که این کار باعث می شود که پوستتان کشیده نشود و یا آزاری نبیند.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *