معرفی چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا
چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا

چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا

 

در این مطلب ما به چند غذای سم زدای بدن برای داشتن پوست و مویی زیبا پرداخته ایم.پس با ما همراه باشید.

یک متخصص تغذیه چند غذا بیان کرده است که به گفته او این غذا ها سم زدا هستند.این غذا ها به افراد کمک میکند که هم زیباتر و هم جوان تر به نظر بیایند.به کمک این غذاها پوست و خون و سلول ها سم زدایی می شوند.در نتیجه عملکرد بدن را بهبود می بخشند.تنها کافی است که شما حداقل 3بار این غذاها را در رژیم غذایی خود در طول یک هفته قرار دهید.بعد از آن با نتیجه بسیار خوبی روبرو می شوید.از جمله این نتایج شما با پوستی روشن و درخشنده روبرو می شوید و تغییراتی در مو و بدن خود احساس کنید.

در ابتدا لازم است شما اصلی ترین غذاهایی را که شما را پیرتر می کنند را کنار بگذارید.از جمله:غذای فراوری شده.شکر تصفیه شده.شیرین کننده های مصنوعی.گلوتن.

جلبک دریایی خشک شده

 یکی از مواردی که باعث می شود سن شما بیشتر نمایش داده شود و یا ظاهری خسته داشته باشید حلقه های سیاه دور چشم است.دلیل به وجود آمدن این حلقه های سیاه دور چشم نگه داشتن آب زیاد در بدن است.یک عامل دیگر هم نشانه از این است که کلیه ها خوب عمل نمی کنند.یک راهکار بسیار عالی این است که از جلبک دریایی خشک شده یا دولس استفاده بکنیم. کار کلیه این است که باعث تعادل مایعات در بدن می شود.ولی زمانی که شما نمک زیادی مصرف می کنید باعث می شوید که آب در بدن نگه داشته شود.دولس ویتامین ب بسیاری را دارد و باعث حفظ تعادل مایعات بدن می شود به کمک تعادل الکترولیت ها.البته این جلبک با طعمی کمی شور همراه است که سدیم کمی دارد.می توانید به جای نمک از این جلبک ها در سالاد و غذاها استفاده کنید.

چغندر

یک راه بسیار خوب و ساده برای اینکه چشم های کدر بدرخشند و سیستم لنفاوی نیز تمیز شود استفاده از چغندر است.از طریق تمیز کردن و پاک کردن کدری و زلال شدن چشم به پاک تر و تمیز تر شدن سیستم لنفاوی می توان رسید.این موضوع به بازگشت جوانی شما کمک می کند.از جمله مواردی که چغندر دارد آهن است.چغندر دارای آنتی اکسیدان بتاسیانیناست که از کبد حمایت می کند و دارای سلامت لنفاوی است.چغندر از این رو در دسته غذاهای زیبایی جای دارد که پاک‌کننده طبیعی روده، برطرف‌کننده سم و انباشتگی از بدن از جمله مویرگ­‌های چشم است. علاوه بر اینها چغندر می تواند توانایی  حمل اکسیژن بدن را ۴۰۰ برابر افزایش ­دهد.

گشنیز

یکی دیگر از سبزی های زیبا گشنیز است.این سبزی با دفع فلزات سنگین از سیستم بدن ما که باعث بزرگ شدن سلول های چربی می شود کمک می کند.این سم ها باعث ایجاد سلولیت در بدن می شوند.گشنیز به دلیل اینکه ویژگی پاک کنندگی دارد به آسانی می تواند در رژیم هر روز شما قرار بگیرد.اگر شما تحمل طعم گشنیز را ندارید به جای آن از جعفری در رژیم غذایی خود استفاده کنید.جعفری نیز ویژگی های ضد سلولیتی مشابهی دارد.

جو کامل

غذای دیگری که با سلولیت مبارزه می کند جو کامل است.در واقع جو کامل را با جو دوسر نباید اشتباه گرفت.جو‌کامل طبیعی­‌ترین و فراوری‌نشده‌­ترین نوع جو به حساب می آید. این غذا به دلیل اینکه مقدار زیادی فیبر را دارا می باشد در طول دراز مدت بر روی ضد سلولیت تاثیر می گذارد.در واقع فیبر باعث تمیز شدن سمی است که از سلول­های چربی آزاد می­شود. و در آخر این سم دوباره به چرخه خون وارد نمی شود و به سلولیت تبدیل نمی شود.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *