معرفی بهترین رنگ های بلوند برای کسانی که موهای روشن دارند
بهترین رنگ های بلوند برای کسانی که موهای روشن دارند

بهترین رنگ های بلوند برای کسانی که موهای روشن دارند

با سلام خدمت شما ماه سرایی های عزیز. در این مقاله بهترین رنگ های بلوند برای کسانی که موهای روشن دارند را معرفی کرده ایم. برای انتخاب رنگ موی بهتر این مقاله مطالعه کنید.

بهترین رنگ های بلوند برای کسانی که موهای روشن دارند

رنگ موی متناسب با رنگ پوست انتخاب کنید

هدف نهایی از تمام مراجعات به سالن زیبایی ، دستیابی به بهترین رنگ مو است. درحالی که وقتی اقدام به رنگ کردن موی خود میکنید هیچ تضمینی برای نتیجه ی عالی وجود ندارد. درصدی از موفقیت آمیز بودن نتیجه به شانس بستگی دارد. اما شما باید همیشه به مهارت آرایشگرتان اعتماد کنید و تا حدود زیادی میتواند نتیجه ی دلخواهتان را رقم بزند. برای اینکه بتوانید رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید ، مطابقت هماهنگی آن با رنگ پوستتان میتواند کمک کند.

رنگ مو های مناسب برای رنگ پوست روشن دارای طیف های گسترده ای است. پس برای انتخاب رنگ موی مناسب با پوست روشن دست شما باز است.

برای پیدا کردن رنگ موی مناسب با رنگ پوست باید به ته رنگ پوست خود توجه کنید. اگر ته رنگ پوستتان سرد است بلوند خاکستری ، قهوه ای و رنگ های فانتزی مناسب شماست. اما اگر ته رنگ پوستتان گرم است بلوند عسلی ، مسی و کاراملی مناسب شماست.

بهترین رنگ موهای بلوند برای پوست‌ روشن

بلوند عسلی

رنگ بلوند عسلی میتواند با پوست های روشن که ته رنگ گرم دارند به خوبی هماهنگ شود. این رنگ همچنین میتواند درخشندگی موهای شمارا هم افزایش دهد.

بلوند پلاتینیوم

ترکیب این رنگ با پوست روشن جلوه ی زیبایی به شما میدهد. و میتواند درخشندگی پوست شمارا تکمیل کند مخصوصا اگر چشمان آبی داشته باشید.

اگر انتخاب شما این رنگ مو است باید حتما برای مراقبت و حفظ رنگ مو از شامپوهای ضد قرمزی استفاده کنید. همچنین برای اینکه بتوان این رنگ را روی مو پیاده کرد نیاز است که ابتدا از دکلره استفاده شود. همانطور که میدانید دکلره میتواند به مو آسیب بزند .پس برای مراقبت از مو و جلوگیری از آسیب های وارده  بر اثر دکلره از ماسک های تغذیه کننده ساقه ی مو استفاده کنید تا در عین داشتن موی زیبا سلامت آنرا هم حفظ کنید.

بلوند شامپاینی

بلوند شامپاینی بر عکس بلوند قارچی که هاله ای گرفته دارد ، حالت شادابی را به موهای شما میدهد. این رنگ اگر درست ترکیب شود میتواند درخشندگی چشم نوازی به موهای شما تزریق کند. مضافا اینکه این رنگ مو با همه ی رنگ های پوست مطابقت دارد.

بروند

اگر میخواهید ریشه ی تیره رنگ موهای خود را حفظ کنید و همچنین تمایل به بلوند کردن مو دارید، این رنگ مناسب شماست. اما اگر موهایتان را برای رنگ بروند روشن کردید باید بدانید موی شما در معرض پدیدار شدن هاله ی قرمز است. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم از شامپو و نرم کننده ی آبی استفاده کنید. با این روش به صورت تدریجی رنگدانه را به مو تزریق میکنید. که این بهترین روش برای جلوگیری از قرمز شدن موی هایلایت شده یا قهوه ای طبیعی است.

بلوند قارچی

اگر میخواهید موهای بلوندی داشته باشید امادر عین حال حالتی خاکستری داشته باشد این رنگ را حتما امتحان کنید. بلوند قارچی بخاطر حالت ماتی که دارد میتواند سنگینی و وقار خاصی به موهای شما بدهد.

بلوند کرمی

رنگ موی بلوند کرمی حالتی بین بلوند گرم و خاکستری دارد. برای استفاده از این رنگ مو مهم نیست که ته رنگ پوستتان گرم یاسرد باشد . این رنگ میتوان مکمل مناسبی برای روشنی پوستتان باشد.

بلوند توت فرنگی

برای کسانی که هم به رنگ بلوند و هم قرمز علاقه دارند این رنگ توصیه میشود. از اسم این رنگ مشخص است که هردو رنگ را میتواند به صورتی حرفه ای اجرا کند. این رنگ برعکس اسمش که بنظرش میرسد غیر طبیعی است برعکس حالتی طبیعی را ایجاد میکند.

منبع : مجله ماه سرا

 

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *