وسایل خاصی که باید حتما در کیف ورزشی باید موجود باشد.
وسایل خاصی که باید حتما در کیف ورزشی باید موجود باشد.

وسایل خاصی که باید حتما در کیف ورزشی باید موجود باشد.

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره وسایل خاصی که باید حتما در کیف ورزشی باید موجود باشد. نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

وسایل خاصی که باید حتما در کیف ورزشی باید موجود باشد.:

کمتر شخصی را می توانید ببینید که امروزه به باشگاه برود و همراه خود یک کیف ورزشی همراه نداشته باشد.چون امکان دارد وسایلی مورد نیاز باشد و امکان استفاده مشترک نیست و حتما باید شخصی استفاده شود.در این مقاله می خواهیم وسایلی را که باید در کیف ورزشی خود همراه داشته باشید معرفی میکنیم با ماا همراه باشید.

پاک کننده:

اگر به زیبایی پوستتان همانند زیبایی اندامتان اهمیت می دهید حتما در کیف ورزشی خود پاک کننده حتما همراه داشته باشید.و قبل از ورزش حتما آرایش را پاک کنید،تا هنگام ورزش و عرق کردن پوستتان خراب نشود.

مواد انرژی زا:

اگر برای کاهش وزن به باشگاه می روید،حتما در کیف خود یک ماده غذایی انرژی زا همراه داشته باشید.چون در هنگام ورزش های سنگین امکان افت قند وجود دارد.یک شکلات ویا آبنبات شیرین.

بطری آب:

نوشیدن آب در هنگام ورزش بسیار ضروری و مهم است پس در هنگام ورزش حتما نوشیدن اب را فراموش نکنید،در غیر این صورت آسیب جدی به علت کم آبی به بدن وارد می شود.پس حتما در کیف خود یک بطری آب داشته باشید.

اسپری خوشبو کننده:

برای اینکه یک خانم با کلاس و شیک باشید حتما در کیف خود یک اسپری خوشبو کننده داشته باشید،چون در صورت تعریق بهتر است در کیف خود حتما یک اسپری خوشبو کننده برای خوشبو شدن بدن داشته باشید.

حوله:

برای رفتن باشگاه و درکیف خود حتما دو حوله داشته باشید یکی مخصوص صورت و یکی مخصوص بدن،برای پاک کردن عرق حتما باید حوله ها جدا از هم باشد چون باعث بروز حساسیت و آلرژی می شود.و هرگز حوله بدن را به صورت نزنید.

 

زیر انداز:

در باشگاه حتما برای خود یک زیر انداز مخصوص خود داشته باشید،تا هنگام تمرین روی زمین،و استفاده از دستگاه حتما از پارچه نازک داشته باشید.پس حتما هنگام ورزش کردن از زیر انداز و یک پارچه نازک در کیف ورزشگاه خود داشته باشید.با این کار به سلامت  و بهداشت خود و دیگران اهمیت دهید.

شوینده ملایم:

دقت داشته باشید که شما مدت زمان زیادی را در باشگاه صرف می کنید و صددرصد تعریق در تمام بدن مخصوصا صورت زیاد است.پس برای رفع بوی عرق تا منزل حتما صورتتان را با یک شوینده ملایم بشویید.

 

ضد آفتاب:

همانطور که به تناسب اندامتان اهمیت می دهید لازم است مراقب پوست خود باشید،بدین منظور بهتر است قبل از خروج از منزل و باشگاه ضد آفتاب را فراموش نکنید.

کفش و لباس مخصوص:

حتما درکیف باشگاه خود لباس و کفش مخصوص باشگاه موجود باشد تا با لباس های مخصوص بیرون از منزل به ورزش مشغول نشوید.و بوی عرق نگیرد.

مچ بند:

حتما درکیف ورزشی خود مچ بند داشته باشید تا در هنگام انجام ورزش های سنگین مچ دست شما آسیب نبیند.

جوراب ورزشی:

جوراب ورزشی جزء ضروری ترین لوازم موجود در کیف ورزشی است که باید هربانویی آن را رعایت کند.و در کیف

خود همراه داشته باشد.

هدبند:

هد بند هم یکی از وسایلی است که باید حتما در کیف خود داشته باشید تا در هنگام انجام حرکت های ورزشی موها را کنار بزنید.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *