تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش مژه و آثار آن بر زیبایی چشم
تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش مژه و آثار آن بر زیبایی چشم

تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش مژه و آثار آن بر زیبایی چشم

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش مژه و آثار آن بر زیبایی چشم نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی مژه:

آرایش صورت و مخصوصا مژه ها بلند و زیبا برای هر بانوایی مهم و جذاب است و در دنیای آرایش امروز از هر روشی برای دو چندان کردن زیبایی مژه ها استفاده می شود.استفاده از انواع ریمل های حجم دهنده،رنگ مژه، فر مژه و استفاده از انواع فناوری ها مانند لیفت،اکستنشن و لمینت در این مقاله با ما باشید تا تفاوت ها را به شما معرفی کنیم.

تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش:

لیفت:

در لیفت مژه از مواد طبیعی و مغذی مژه که قابلیت نفوذ به عمق ریشه مژه را دارد،استفاده میشود.این مواد مانند کراتین ها و مکمل ها اثرات احیا کنندگی روی مژه ها دارند.

اکستنشن:

در این روش یک پوشش سیلیکونی در زیر مژه ها قرار می گیرد،و تارهای مژه انتخابی روی آن قرار می گیرد،دوام این تکنیک حدود5 هفته می باشد،و امکان آلودگی و عفونت ها ی چشمی وجود دارد.

لمینت:

طی تحقیقات علمی اثرات مثبت لمینت بر روی مژه و چشم به اثبات رسیده است و بسیار بهتر از اکستنشن می باشد.

لیفت و تاریخچه آن:

لیفت از دهه 80 میلادی وجود داشته است.و همانطور که از نام لیفت پیداست ،در این روش مژه ها به سمت بالا هدایت می شوند.کرم های مورد استفاده در لیفت غلیظ هستند و در چشم نمیریزد.

لیفت و مژه مشکی:

هنگامی که مژه ها لیفت می شود مثل این است که شما ریمل مشکی حجم دهنده زده اید اگر شما جزء آن دسته از بانوانی هستید که همیشه از ریمل مشکی حجم دهنده استفاده م یکنید این روش به شما توصیه می شود.ماندگاری لیفت تا 8 هفته است.

لیفت برای مژه بهتر است یا اکستنشن؟

با توجه به موارد ذکر شده در بالا بازهم اختیار و حق انتخاب با خودتان است،مدت ماندگاری لیفت بیشتر است،و با لیفت مژه حالت فر و ریمل دائمی پیدا می کند ولی با اکستنشن چشما ها زیباتر و خمار تر به نظر می رسد.

بهترین مژه:

برای داشتن بهترین مژه  هیچ کاری بهتر از تقویت مژه ها نیست،راه ها و روش های زیادی برای تقویت مزه وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن به تقویت مژ ها یتان بپردازید و مژه هایی زیبا داشته باشید.

روش های  طبیعی تقویت مژه:

روغن طبیعی:

استفاده از روغن های طبیعی بهترین راه برای داشتن مژه هایی بلند و زیبا است،این روغن ها که بیشتر برای رشد مژه استفاده می شوند،شامل روغن های نارگیل،فندق،بادام شیرین و کرچک است،(از بین تمام این روغن ها، روغن کرچک دارای خواص بسیاری ازجمله سرشار از ویتامینE می باشد)از ترکیب این روغن ها هم می توانید استفاده کرده و با یک برس ریمل قدیمی به آرامی بر روی مژه هایتان بمالید.

رنگ مژه:

بسیاری از بانوان برای داشتن مژه هایی بلند و جذاب به رنگ کردن آن روی می آورند و به آرایشگاه ها ویا درمنزل این کار را انجام می دهند،رنگ کردن مژه باعث می شود که مژه ها بلندتر به نظر برسد،ولی خطرات رنگ کردن هم در جای خود قابل توجه و تاملا است،بهترین راه این است که به مژ ها یتان فر مژه بزنید.

وازلین:

استفاده از وازلین تاثیرات شگرفی بر روی رشد مژه دارد،می توانید هر شب قبل از خواب این کار را انجام دهید و یا اینکه در طول روز به مدت 15 دقیقه به مژه هایتان وازلین بزنید و تاثیرات آن را ببینید.تاثیرات وازلین بسیار مشابه با روغن های گیاهی است.

ویتامین ها:

ویتامین ها و مخصوصا مکل های غذایی تاثیر زیادی در رشد و زیبایی مژه ها دارند،یکی از محبوبت ترین این ویتامین ها ویتامین E است که در رشد مژه ها نقش بسزایی دارد.می توانید از ویتامین Eبه عنوان مکمل و یا به عنوان لوسیون استفاده کنید.

تغذیه مناسب:

در برنامه غذاییی روزانه خود انواع ویتایمن ها و پروتئین ها را نادیده نگیرد و در سبد غذایی خود بگنجانید،مصرف غذاهایی سرشار از امگا3 و6 . ویتا مین های گروه B می تواند در رشد مژه هایتان موثر باشد،مکمل بیوتین را فراموش نکنید نقش بسزایی در رشد مو و مخصوصا مژه هایتان دارد.هوچنین غذاهای حاوی ویتامین های A،C،E

گفتار پایانی:

در این مقاله تفاوت لمینت،لیفت و اکستنش و روش های تقویت مژه بیان شد،با توجه به این مقاله و رعایت نکات کلیدی می توانید مژ هایی زیبا داشته باشید که چشم هر بیننده ای را متحیر می کند.

منبع:مجله سر

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *