نقش سرم های حاوی فلویید بر ساختار زیبایی پوست صورت و بدن
نقش سرم های حاوی فلویید بر ساختار زیبایی پوست صورت و بدن

نقش سرم های حاوی فلویید بر ساختار زیبایی پوست صورت و بدن

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره نقش سرم های حاوی فلویید بر ساختار زیبایی پوست صورت و بدنمطالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

فلویید چیست؟

فلویید موادی است که بیشتر درترکیب ضد آفتاب ها وجود دارد.و پوست را در مقابل اشعه های آفتاب محافظت می کند.و فیلترهای زیادی برای  محافظت از پوست دارد. نقش سرم های حاوی فلویید در ساخت کرم ها و لوسیون ها برای پوست بسیار  تاثیر گذار است.در این مقاله نقش فلویید را برایتان بازگو میکنیم و انواع کرم ها و سرم های فلویید معرفی می شود.

انواع کرم های حاوی فلویید:

اکسترا کرم:

اکسترا کرم مرطوب کننده قوی برای پوست های خشک و خیلی خشک است.و حاوی مرطوب کننده ای طولانی مدت و موثر که لایه هیدرولیپیدی پوست را ترمیم کرده و پوستی مرطوب،یک دست و انعطاف پذیر به ارمغان می آورد.

اکسترا کرم حاوی  ضدچروک و بازسازی کننده پوست ، شب و روز ،حاوی روغن های بازسازی کننده و موجب  ابریشمی شدن پوست می گردد.

کرم ـ ژل:

مرطوب کننده ای بادوام بالا برای پوست های نرمال تا مختلط است.این کرم ها با بازسازی و تقویت چربی های بین سلولی پوست،سبب حفظ رطوبت و رفع خشکی مفرط شده و به عنوان مکمل در درمان انواع خشکی های پوستی همراه با التهاب موثر می باشد.

فلویید:

مرطوب کننده قوی با دوام بالا برای پوست های چرب.و مناسب برای افرادی که تحت درمان با راکوتان و سایر آنتی بیوتیک های قوی می باشند.بسیار توصیه می شود.

سرم فلویید:

نقش سرم های حاوی  فلویید برای زیبایی پوست بسیار ضروری است.سرمی غلیظ برای تامین منابع آب پوست و افزایش اثر آب رسانی و انعطاف پذیری پوست است.

ماسک فلوییدی:

ماسکی غنی و لطیف برای بازیابی حفظ رطوبت طبیعی پوست و یکنواختی و انعطاف پذیری پوست است.برای پوست های خشک از این ماسک یک شب در میان استفاده شود.

مزایای فلویید:

کنترل از اشعه های نور خورشید،خاصیت مرطوب کنندگی،ضد لک قوی و برای جوان سازی پوست بسیار موثر است.

فلویید و رطوبت رسانی:

نوعی قند جاذب رطوبت برای حفظ آب درون سلولی،ذخیره کننده طولانی مدت آب درون سلولی،رطوبت رسان قوی،حاوی موسیلاژ

موسیلاژچیست؟

موسیلاژ برگرفته از درخت زندگی با قدمت 5 هزار ساله  ذخیره کننده طولانی مدت آب درون سلولی است.موسیلاژ حاوی موادی نظیر پایدار کننده ها،امولسیون ها و سوسپانسیون ها است.و در صنایع لوازم آرایشی مورد استفاده می شود.

خصوصیت کرم های حاوی موسیلاژ:

این کرم حاوی مواد غنی و لطیف برای حفظ بازیابی رطوبت طبیعی پوست است.و بعد از استفاده پوست فورا رطوبت،یکنواختی و انعطاف پذیری اش را به دست می آورد.

تفاوت کرم ،ژل چیست؟

از کرم و ژل برای مرطوب سازی بدن خود استفاده می کنیم ، ولی تفاوت  زیادی بین این دو وجود دارد.

ژل چیست؟

ژل ظاهری شفاف دارد و مایع مانند است. در حقیقت ،به مایعات نزدیکتر است، و مانند مایعات رفتار می کنند. ژل ها  بیشتر دارای آب هستند و در گروه هیدروژل شناخته می شوند. ژل ها بی رنگ هستند، هنگامی که ژل را روی پوست بمالید ، سریعاً ژل جذب پوست می شود.

 

کرم چیست؟

بسیاری از کرم ها بیشتربر پایه آب هستند هرچند برخی کرم ها حاوی روغن نیز هستند.کرم ها بیشتر برای جذب شدن در زیر پوست مورد استفاده قرار می گیرند،تا ظاهری نرم تر به پوست بدهد.

 

تفاوت بین کرم و ژل چیست؟

کرم شفاف نیست ولی ژل ظاهر ژله ای و شفاف دارد

بیشتر ژل ها ، بی رنگ هستند.و ژل ها سریعتر از کرمها جذب پوست می شوند. کرم ها با اینکه حاوی رنگ هستند،اما باز هم کرم ها روی بدن دیده نمی شوند.

ژل ها  فاقد روغن هستند. ولی بعضی از کرم ها حاوی روغن هستند و برخی دیگر مخلوطی از روغن هستند.

ژل وکرم دارای آب هستند.

رنگ های مختلفی از ژل ها وجود دارد. ولی کرم ها به رنگ سفید هستند.

ژل و کرم روغنی نیستند ، و در محصولات  آرایشی ساخته شده برای صورت استفاده می شوند. اگر پوست  چربی دارید.، کرم ها و ژل ها بهترین گزینه برای شما هستند.

تاریخ انقضا ژل یا کرم روی جعبه آن ذکر شده است.و نمی توان گفت دوام ژل بیشتر از کرم است و بالعکس. هنگامی که تاریخ ژل یا کرم تمام شد ، تأثیر ی بر روی پوست ندارد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *