فواید کرم دور چشم و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟
فواید کرم دور چشم و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟

فواید کرم دور چشم و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟

با سلام خدمت همراهان عزیز مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره فواید کرم دور چشم و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟ نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

علت استفاده از کرم دور چشم چیست؟

فواید کرم دور چشم و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟ این سوالی است که همه افراد در طول روز از خود می پرسند؟
پوست دور چشم بسیار حساس است و با افزایش سن دچار چروک می شود، و استفاده از کرمهای ضد چروک به علت وجود اکسیداسیون ها کمتر سبب چروک پوست می شوند. فواید کرم دور چشم؟و چه کسانی و در چه سنی باید استفاده کنند؟دراین مقاله می خواهیم برای شما نکات جالبی را بیان کنیم.

چه سنی مجاز به استفاده از کرم دور چشم هستیم؟

سن مناسب استفاده از کرم های دور چشم برای به تاخیر انداختن  چین وچروک، بالای 25 سال است.فواید کرم دور چشم؟و چه کسانی و از چه سنی باید استفاده کنند؟این سوال بسیار برای همگان پیش آمده است و از هر کرمی نباید برای دور چشم استفاده کرد زیرا،پوست اطرف چشم یکی از حساس ترین و نازک ترین قسمت های بدن است.هر چه به این ناحیه توجه و آبرسانی شود، صورت شما جوان‌تر و زیباتر به نظر خواهد رسید.

موارد استفاده از کرم دور چشم:

بارها دیده اید که روی تمام محصولات آرایشی و بهداشتی و ضد آفتاب‌ها و مرطوب کننده‌ها ذکر شده که در اطراف چشم استفاده نشود. دلیل این مسئله بخاطر پوست دور چشم خیلی حساس است.

علت نازکی دورچشم چیست؟

پوست دور چشم نازک و غدد چربی بسیار کمی دارد. به همین دلیل ما با سه مورد مهم در این قسمت از صورت مواجه هستیم، و به خاطر حساسیت بیش ازحد ناحیه دور چشم،حتما باید از کرم مخصوص استفاده شود.

*خشکی دور چشم

*پف دور چشم

*تیرگی دور چشم

گام به گام زدن کرم دور چشم:

طریقه صحیح زدن کرم دور چشم بسیار مهم و ضروری است.کرم دور چشم را باید بصورت نقطه ای روی پوست بگذارید و با ضربات آهسته انگشت کرم را پخش کنید.کمی از کرم مخصوص دور چشم را روی استخوان بالای گونه و زیر چشم، کنار چشم و اطراف ابروها  به صورت نقطه ای بگذارید و به صورت ضربه‌ای با انگشت اشاره و خیلی آرام کرم را پخش کنید. دقت کنید کرم را زیر پلک نگذارید و کمی بامژه‌ها فاصله داشته باشد. اصلا این کرم را دور چشم هایتان به حالت دورانی ماساژ ندهید. حتما دقت کنید از حالت ضربه‌ای استفاده شود.اگر شما گران‌ قیمت ترین کرم دور چشم را هم خریداری کرده باشید،ولی نتوانید به درستی استفاده کنید، پول خود را هدر داده اید.

آیا کرم دور چشم باید گران قیمت باشد؟

قیمت بالا همیشه نشانه کیفیت خوب یک محصول آرایشی نیست. بعضی از محصولات آرایشی هستند که فقط به خاطر برندشان قیمت بالایی دارند ولی کارایی خوبی ندارند.و محصولات آرایشی ارزان قیمت هم می تواند کیفیت عالی داشته باشد.

انواع کرم دور چشم:

در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی انواع زیادی از کرم دور چشم با برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد.و هر کدام  تاثیر خاص خود را دارند.می‌توان ادعا داشت که  کاربرد کرم  های دور چشم با هم متفاوت است.بعضی از کرم‌های برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک  و بعضی دیگر برای از بین بردن تیرگی و پف به کار برده می‌شوند.

کرم پف زیر چشم:

با افزایش سن، پوست شکننده و حساس می‌شود. بیشتردر قسمت های زیر و اطراف چشم ظاهر می شود و خود را نشان می دهد. این شکنندگی به دلیل این است که ناحیه دور چشم‌ها، کلاژن طبیعی را از دست داده و چربی زیر پوست برآمده می‌شودضعیف می‌شوند. و باعث پف ناحیه دورچشم می‌شود.

کرم رفع سیاهی دور چشم:

یکی از مشکلاتی که  افراد با آن بسیار درگیر هستند و تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد، تیرگی دور چشم است. علت این تیرگی برجسته شدن رگ‌های خونی زیر پوست است.و این حلقه‌ها  ممکن است ارثی باشد. برای رفع این  مشکل باید از کرم دور چشم حاوی کافئین استفاده کنید. زیرا کافئین موجود در این محصول، عروق خونی را سفت‌تر و میزان تیرگی اطراف چشم‌ها را  بسیارکاهش می‌دهد.ویتامین K ، عصاره چای سبز و رتینول برای رفع تیرگی دور چشم بسیار مناسب است.

کرم رفع چین و چروک:

در پوست‌های خشک چین و چروک‌ها در عمق بیشتری از پوست به وجود می‌آیند.و روی پوست چروک ها برجسته‌تر است.

اگر پوست صورت هیدراته باشد، پوست شاداب‌تر و جوان‌تر خواهد بود. کرم مرطوب کننده در رطوبت رسانی به پوست می تواند نقش مهمی داشته باشد،ولی استفاده  آن به هیچ عنوان در اطراف چشم توصیه نمی‌شود.فواید کرم دور چشم؟و چه نوع کرمی مفید است بسیار مهم است.

برای رفع کم آبی پوست  اطراف چشم  باید از کرم‌های مخصوص این ناحیه استفاده شود. زیرا پوست اطراف چشم بسیار حساس است،هنگام  استفاده از محصولات آرایشی، این ناحیه نهایت دقت را به خرج داد، و باید از کرم‌های دور چشم مخصوص و بسیار ملایم استفاده کنید.

مناسب ترین کرم دورچشم:

بهترین کرم برای دور چشم افراد ، کرم‌های است که حاوی مواد زیر باشد:

*حاوی ویتامین E

*حاوی ویتامین C

*حاوی آنتی اکسیدان

کرم های حاوی این مواد، روند پیری را به تعویق می‌اندازند.

کرم دور چشم مناسب افراد سی تا چهل سال:

مصرف کرم مخصوص اطراف چشم برای افراد بالای سی سال ضروری است و بایستی استفاده  شود. کرم‌های مصرفی افراد بالای سی سال فرمول قوی تری نسبت به کرم ها دارند.حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها می باشد تا روند پیری را به تعویق بیاندازد.

کرم دور چشم افراد بالای ۴۰ سال:

با افزایش سن، در پوست چین و چروک ایجاد می شود.فواید کرم دور چشم؟و چه  افرادی باید از کرم های حاوی، رتینول و هیالورونیک اسید است، استفاده کنند؟

کرم دور چشم مردانه:

مراقبت از پوست اطراف چشم فقط مخصوص بانوان نیست و آقایان هم باید به سلامت و زیبایی دور چشم اهمیت  بسزایی بدهند. و از کرم های مناسب با پوست خود استفاده کنند.کرم دور چشم تهیه شده برای دور چشم آقایان هم  بافت سبکی داردو به سرعت جذب شده،  کلاژن و الاستین موجود در این کرم ، روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازند.فواید کرم دور چشم؟و چه کرمی مناسب آقایان است بسیار مهم است.

کرم دور چشم الورا:

کرم دور چشم الورایکی از بهترین کرم‌ها با قیمت  بسیارمناسب است. و خاصیت ضد چروک دارد و بسیار قوی عمل می‌کند. و باعث انسجام و تغذیه پوست دور چشم می‌شود.فواید کرم دور چشم الورا  این است که تیرگی و پف زیر چشم را هم از بین می‌برد. آشنایی با فواید کرم دور چشم؟و چه افرادی باید استفاده کنند بسیار مهم و ضروری است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *