ژاکت زیباترین پوشش فصل زیبا و قشنگ پاییز و انواع ست آن
ژاکت زیباترین پوشش فصل زیبا و قشنگ پاییز و انواع ست آن

ژاکت زیباترین پوشش فصل زیبا و قشنگ پاییز و انواع ست آن

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره ژاکت زیباترین پوشش فصل زیبا و قشنگ پاییز و انواع ست آن آن نکات جذابی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

ژاکت:

یکی از لباس هایی که هیچ گاه از مد نمی افتدو در فصل پاییز طرفداران زیادی دارد،ژاکت است و با انواع لباس ها و کفش ها ست می شود.در این مقاله ژاکت زیباترین پوشش فصل پاییز و انواع ست آن معرفی می شود.

انواع ست با ژاکت:

1.ژاکت و دامن پنسیل:

ژاکت را می توان با دامن پنسیل ست کرد.این دامن نه خیلی بلند است نه خیلی کوتاه و ترکیبی از ظاهر هالیوودی و مدرن به شما می دهد.بهتر است در این ترکیب از رنگ های خنثی استفاده کنید. ژاکت زیباترین پوشش فصل پاییز ژاکت با دامن پنسیل است که خیره کنندگی و جذابیت خاصی دارد.

2.ژاکت گل بته:

اگر اهل مهمانی و دور همی های پاییزی هستید حتما از ژاکت هایی که طرح بته دارند و یاپالتوهای 4 خانه استفاده کنید ،چون شما را در مهمانی مانند الماس درخشان می کند.ست این نوع ژاکت شلوار جین و بوت و اگر از بوت استفاده نمی کنید کفش پاشنه بلند نوک تیز گزینه عالی است.

3.ژاکت جین:

ژاکت جین  یک سبک کلاسیک است. ژاکت های جین را قطعاً بایدهربانویی داخل کمدخود داشته باشند. این ژاکت‌ ها زیپدار هستند.و ساختارو ظاهری کلاسیک به تیپ و استایل شما می دهد.

4.ژاکت پشمی:

ژاکت پشمی  یک سبک کلاسیک برای انواع سلیقه ها می باشد. با هر نوع پیراهن و شلواری ست می شود.و یک استایل جذاب به شما می دهد. این ژاکت ها هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب  و قابل است.  ژاکت پشمی  بسیار راحت و ظاهری جذاب و توپری به افراد می دهد.

5.ژاکت مخمل کبریتی:

ژاکت های مخمل کبریتی همیشه مد هستند و قابل استفاده و با هر نوع  پیراهنی جذاب است ومناسب برای همه افراد، این ژاکت ها مناسب برای فصل پاییز است و بایدحتما یکی از آنها را داخل کمد داشته باشید.

6.ژاکت و پانچ:

اگر پانچ‌ با ژاکت استفاده می کنید و دارای رنگ های خنثی هستندتوصیه می شود روسری و شالتان را رنگی انتخاب کنید. یک  شال قرمز با پالتوی طوسی یا مشکی یک ترکیب رنگی هیجان‌انگیز است. اگر پالتوی‌تان کرم یا قهوه‌ای است به یک شال زرشکی یا چند رنگ گزینه بسیار مناسبی است.

7.ژاکت بدون جیب:

پوشیدن ژاکت بدون جیب به استایل شما جذابیت خاصی می دهد بشرطیکه روی آن حتما از پالتو دارای جیب های بزرگ استفاده کنید.

سخن پایانی:

اگر علاقه ای به پوشیدن چکمه ندارید، می توانید از یک بوت عادی با پاشنه ای متوسط استفاده کنید. یک دامن قشنگ را زیر یک ژاکت پشمی آستین بلند پوشیده، یک ساپورت ضخیم و مشکی و یک چتر ساده هم به ست خود بیفزایید.در فصل پاییز و زمستان از کیف های بزرگ و جادار استفاده کنید.در ترکیب لباس هایتان از خز استفاده کنید.و از رنگ های خنثی

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *