راهکارهای طلایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی
راهکارهای طلایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی

راهکارهای طلایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره راهکارهای طلایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

جوش سرسیاه:

جوش سرسیاه جوش هایی هستند که روی سطح پوست روی بینی ظاهر می شوند. زمانی که لایه‌ های سطحی باز باشند، جوش های سرسیاه شکل می گیرند.افراد زیادی از وجود جوش های سرسیاه روی بینی خود کلافه شده اند، در این مقاله می خواهیم تمام راهکارهایی طلایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی بیان کنیم .

راهکارهایی برای رفع جوش های سر سیاه:

1.شتستشو بعد از ورزش دو بار در روز:

پوست خود را هر روز صبح بشویید برای از بین بردن آلودگی یا باکتری ها. و بدانید که شستن اولین و راحت ترین راه برای از بین رفتن آکنه است.از شستشوی مداوم و زیاد صورت خودداری کنید چون باعث می شود لایه های صورت شما خشک شود بعد از ورزش کردن هم صورت خود را با شوینده های ملایم بشویید چون بعد از ورزش کردن صورت عرق می کند و تمام باکتری ها به صورت عرق از بدن خارج می شود.و با شستن تمام باکتری ها از بین می رود و صورت درخشان تر و عاری از جوش های سر سیاه می شود.

2.خالی کردن منافذ:

خالی کردن جوش های سرسیاه روی بینی طور موقت لایه ای را از سطح پوست شما بر می دارد،خالی کردن منافذ پوست باعث نمی شود که جوش ها برنگردد.چون چربی پوست صورت تنظیم نشده است.برای پاک شدن منافذ و تخلیه منافذ می توانید از بخور آب جوش و یا گل های رز و گلاب استفاده کنید.البته بخور برای کوچک شدن منافذ است و برای خالی کردن این منافذ از روغن های طبیعی استفاده کنید،مخصوصا روغن زیتون و روغن نارگیل.

3.ضد آفتاب:

ضد آفتاب راه حلی مناسب برای درمان جوش های سر سیاه است.البته ضد آفتاب های چرب برای از بین بردن جوش های سر سیاه مناسب نیست.پس از ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

4.طاق باز خوابیدن:

وقتی روی شکم می خوابید و صورت خود را در بالشت فرو می برید باعث می شود منافذ پوست صورت مخصوصا بینی جوش های سر سیاه در صورت و بینی شود.و رو بالشتی خود را منظم تعویض کنید.

5.استفاده از لایه بردار:

لایه بردارهای حاوی آلفا و بتا هیدروکسی اسید که دارای اسیدهای ملایمی است و سلول های مرده پوست را از بین می برد،

انواع لایه بردارهای طبیعی:

ماسک عسل+نمک دریا+آب لیمو

یکی از راه های طبیعی  از بین بردن جوش های سرسیاه بینی: 1 قاشق غذاخوری نمک دریا + نصف قاشق غذاخوری آب لیمو + 1 قاشق غذاخوری
همه مواد را در یک کاسه مخلوط کرده و به مدت 2-3 دقیقه مخلوط را روی لکه های سیاه ماساژ داده. و بعداز 15 دقیقه صورتتان را با آب گرم بشورید. و بعد با آب سرد بشویید.

ماسک چای سبز:

1 قاشق غذا خوری چای سبز خشک

چای سبز را کاملا پودر کرده و با آب مخلوط کرده به صورت خمیری در آورده و به آرامی روی پوست صورت و نقاطی که جوش سرسیاه دارد ماساژ داده،و به مدت 5 دقیقه روی پوست بماند بعد صورت را با آب سرد بشویید.

ماسک جو:

2 قاشق غذاخوری آرد جو را با آب مخلوط کرده و به صورت خمیر روی صورت ماساژ دهید.

ماسک جوش شیرین:

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و تمام پوست صورت و گردن را ماساژ دهید.این ترکیب برای رفع جوش های سر سیاه بسیار مفید و موثر است.و برای تاثیر بیشتر صورت خود را ترکیب آب جوش و لیمو بخور دهید.تا جوش های سر سیاه زودتر از بین برود.

ماسک عسل+آرد+آب:

با ترکیب عسل+آب گرم +آرد یک خمیری درست کرده و روی صورت خود ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه بشویید.

ماسک عسل+ دارچین:

ترکیب عسل و دارچین یک ماسک عالی برای از بین بردن تمام جوش های سر سیاه بدن است و هفته ای 1 الی 3 بار انجام دهید،به مدت 10 دقیقه تاثیر بسیار عالی دارد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *