چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

رابطه جنسی مسئله ی مهم و قابل بحثی است که بالا بردن کیفیت آن طبیعتا باعث می شود بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین برطرف شود. تقویت قوای جنسی و اهمیت به این رابطه مسئله بسیار مهمی است. روش های زیادی وجود دارند که به فرد کمک می کنند تا به تقویت قوای جنسی بپردازد و کیفیت این رابطه را افزایش دهد.

میوه های خاصی را بخورید

میوه های گرم از جمله موز و آورکادو به تقویت قوای جنسی کمک می کنند. همچنین این میوه ها ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کنند که سبب می شوند جریان خود در اطراف اندام تناسلی افزایش پیدا کند و سلامت زندگی جنسی ارتقا یابد.

برای تقویت قوای جنسی، شکلات بخورید

در طول تاریخ، شکلات نمادی از شهوت بوده است. این امر تنها به دلیل طعم دلپذیر شکلات نبوده است، بلکه دلیل دیگر آن این است که شکلات می تواند لذت جنسی را افزایش دهد.

از دارو های گیاهی خاص استفاده کنید

دفعه دیگری که تصمیم گرفتید یک شام عاشقانه داشته باشید، مقداری ریحان و یا سیر به غذا اضافه کنید. بوی ریحان بسیار تحریک کننده است. سیر حوی مقادیر زیادی آلیسین است که سبب می شود جریان خون افزایش یابد.

برای تقویت قوای جنسی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

احساسی که به خود دارید بر نوع رابطه جنسی شما اثر می گذارد. رژیم غذایی ناسالم و عدم ورزش کافی سبب می شود تصویر بدی از خود داشته باشید.

همین امر بر کیفیت رابطه جنسی شما اثر می گذارد. برای تقویت قوای جنسی باید تمرکز خود را از روی نقاط ضعف تان بردارید و بر اعتماد به نفس خود تمرکز داشته باشید.

ریلکس کنید و استرس را از خود دور کنید

مهم نیست بدن شما چقدر سالم است. استرس بر روی کیفیت رابطه جنسی اثر می گذارد و آن را خراب می کند. این امر به طور ویژه در مورد زنان صدق می کند. زنانی که در طول رابطه جنسی استرس دارند، نمی توانند رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنند.

از طرفی دیگر، مردان برای رهایی از استرس به برقراری رابطه جنسی روی می آورند. گاهی اوقات همین تناقض میان مردان و زنان سبب می شود رابطه جنسی میان آن ها به چالش کشیده شود.

برای تقویت قوای جنسی به اندازه کافی بخوابید

افرادی که از سبک زندگی سالم پیروی می کنند همیشه به اندازه کافی استراحت می کنند، زیرا می دانند خواب کافی نقش بسیار مهمی در سلامتی آن ها دارد. مشغله زیاد سبب می شود زمان زیادی برای برقراری رابطه جنسی در نظر گرفته نشود.

قبل از برقراری رابطه جنسی بحث و جدل نکنید

بحث و جدل با پارتنر جنسی سبب می شود تمایل به برقراری رابطه جنسی کاهش پیدا کند. این امر برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است. تحریک احساسات نقش بسیار مهمی را در تقویت قوای جنسی و برقراری رابطه با کیفیت بازی می کند.

برای تقویت قوای جنسی، با مشاور مشورت کنید

مشورت با یک فرد متخصص به شما کمک می کند تا ریشه مشکلات خود را بیابید و سپس وارد عمل شوید. مشاوران روش ها و استراتژی های زیادی را برای افزایش و بهبود کیفیت رابطه جنسی پیشنهاد می دهند. برخی از این روش ها بدین شرحند:

  • صحبت با شریک جنسی
  • ارایه روش های مناسب برای پیروی از سبک زندگی سالم
  • یافتن علایم جسمانی و ارایه روش های مناسب برای تقویت قوای جنسی

آزمون و خطا

روش های زیادی وجود دارند که به طور طبیعی به تقویت قوای جنسی کمک می کنند. اما بهتر است بدانید این روش ها اثرات یکسانی بر روی تمامی افراد ندارند. بهتر است آزمون و خطا کنید تا روش منحصر به فرد و مناسب خود ر بیابید.

فروشگاه اینترنتی ماه سرا

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *