معرفی راهکارهایی برای کسانی که میخواهند صورت چاق تری داشته باشند
راهکارهایی برای کسانی که میخواهند صورت چاق تری داشته باشند

راهکارهایی برای کسانی که میخواهند صورت چاق تری داشته باشند

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ما سرا. در این مقاله راهکارهایی برای کسانی که میخواهند صورت چاق تری داشته باشند را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای کسانی که میخواهند صورت چاق تری داشته باشند

 

مواد غذایی که برای چاقی صورت کمک میکنند

آب

مصرف آب آشامیدنی کافی در طول روز باعث میشود تا آب میان بافت های  سلول های بدن به خوبی تامین شود و لذا در پر شدن صورت هم تاثیر گذار است .

 

شیر

شیر هم  به دلیل داشتن مقادیر قابل توجهی از کلسیم ، پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی میتواند بر روی تامین آب های میان بافتی و تغذیه ی سلول های پوست صورت تاثیر زیادی داشته باشد.

 

میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات بخاطر دارا بودن فیبر و آب ذخیره شده در ترکیب خود میتوانند منبع مناسبی برای تامین آب مورد نیاز بدن به صورت غیر مستقیم ، باشد.

 

غلات

پاستا ، ماکارونی ، برنج و نان  غذاهایی هستند که حاوی کربوهیدرات هستند. این گروه غذایی میتوانند غده های چربی زیر پوست صورت را تغذیه کند و در چاقی صورت موثر باشد.

 

جوانه گندم

جوانه گندم یکی از مواد غذایی است که تاثیر مستقیم بر زیبایی پوست صورت دارد. این ماده غذایی مفید بخاطر داشتن کالری بالا نقش مهمی را در چاقی بدن و صورت ایفا میکند.

 

 

ماسک های خانگی که میتوانند به چاقی صورت کمک کنند

 

ماسک خیار

ماسک خیار بخاطر داشتن مقدار زیادی آب ذخیره شده در خیار میتوانند یک آبرسان فوق العاده عمل کند و آب های میان بافتی پوست را افزایش دهد.

برای تهیه ماسک پر کننده صورت کافیست یک خیار را رنده کنید و آن را ۲۰ دقیقه روی پوستتان بگذارید. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه آن را بشویید.

 

 ماسک گلاب و گلیسیرین

برای تهیه ماسک فوق گلاب و گلیسیرین را خوب باهم مخلوط کنید و شب قبل از خواب ماسک را روی صورت قرار دهید. صبح صورتتان را با آب گرم بشویید و برای جوابدهی بیشتر هر شب از این ماسک استفاده کنید.

 

ماسک رس و گلاب

برای تهیه ماسک فوق یک قاشق غذا خوری خاک رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب میکنید. این دو ماده را به خوبی هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. این ماسک را روی صورت گذاشته و ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس آن با آب سرد بشویید و خشک کنید.

 

ماسک سیب زمینی و ماست

آب یک عدد سیب زمینی را به خوبی بگیرید. حالا آب سیب زمینی با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان بگذارید. بعد از گذشت یک ربع صورت خود را با آب گرم شست و شو دهید

 

ماسک جوانه گندم و موز

اگر دوست دارید صورتتان پر شود حتما این ماسک صورت را امتحان کنید. برای تهیه این ماسک به موز، روغن زیتون و جوانه گندم نیاز دارید.

نصف یک موز را له کرده و با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم به خوبی مخلوط کنید. ماسک به دست آمده را به مدت ۳۰ دقیقه روی صورت گذاشته و بعد با آب ولرم بشویید.

منبع : مجله ماه سرا

 

 

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *