مراقبت ونگهداری از پوست و مو و زیبایی به سبک شاهانه!
مراقبت ونگهداری از پوست و مو و زیبایی به سبک شاهانه!

مراقبت ونگهداری از پوست و مو و زیبایی به سبک شاهانه!

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره مراقبت ونگهداری از پوست و مو و زیبایی

به سبک شاهانه! نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

محصولات حفظ و مراقبت از پوست برای لوکس ترین درمان و مراقبت از زیبایی طراحی شده اند.این محصولات آلودگی و استرس را از پوست حذف می کند و احساسی بی نظیر را برای فرد به ارمغان می آورد.مراقبت ونگهداری از پوست و مو جزء مسائل جدا نشدنی از زندگی است.

1.مروارید هیدرولیز:

استفاده از پودر مروارید یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های حفظ  زیبایی و مراقبت از پوست است که از دیر باز به ویژه در آسیا استفاده می شده است.مصرف  این ماده بیش از 2000 سال قدمت دارد،و در جهت درمان برخی از بیماری ها و زیبایی و جوانی کاربرد دارد.

اثرات استفاده از مروارید:

اثرات استفاده از مروارید در محصولات مراقبت از مو شامل افزایش رطوبت،استحکام و بازسازی قوی ساختار مو می باشد.مروارید هیدرولیز شده شامل ترکیبات آبرسان،کلسیم و بیش از 56% پروتئین می باشد.بیشترین اسید های آمینه ناشی از هیدرولیز پروتئین موجود در مروارید را اسید آمینه گوگوردار (سیستین،سیتئین و میتونین)تشکیل می دهند.این اسیدهای آمینه در بازسازی قوی ساختار مو و آبرسانی 24 ساعته محصول نقش اساسی دارند.

2.کراتین هیدرولیز شده:

کراتین،پروتئین موجود در فیبرهای مو می باشد که غنی از سیستئین(اسید آمینه گوگرد دار)بوده که قدرت و استحکام و دوام این پرو تئین را بالا می برد.از کراتین به طور ویژه جهت درمان موهای آسیب دیده استفاده می شود.

اضافه کردن کراتین هیدرو لیز شده به فرمولاسیون علاوه بر محافظت از مو،موجب کاهش آسیب هاو افزایش قدرت و مقاومت مو در برابر ترکیبات اکسیدان و استرس زا می باشد.به قدلیل قدرت بالای نگهداری رطوبت توسط پروتئین، موها آبرسانی شده و انعطاف پذیری و نرم می گردند.

3.نمک دریایی:

واقعا درست متوجه شده اید نمک دریایی برای درمان و مراقبت از پوست موثراست. آشنایی ومراقبت ونگهداری از پوست و مو بسیار مهم است و تمام افراد باید با آنها آشنا باشند.

آب دریا،مواد معدنی بسیار زیادی داشته که حداقل 10 برابر ترکیبات رایج مصرفی در محصولات بهداشتی می باشد.این مواد معدنی،موجب پاکسازی،سم زدایی و باز سازی ساختار مو و پوست می گردند.

نمک دریایی حاوی مقادیر زیادی گوگرد،کلر،ید،پتاسیم،سدیم،کلسیم،منیزیم و برم می باشد.که در درمان چربی پوست سر و مو،رفع جوش های کف سر،شوره و درماتیت سبوریک،خشکی شدید مو و ریزش مو موثر است.

4.توکوفرول:(ویتامین E):

ویتامین E،یک ویتامین قابل حل در چربی با اثرات مفید بسیار زیاد می باشد.شناخته شده ترین اثر ویتامین E،اثر آنتی اکسیا=دانی و حفاظت از غشاء سلول ها در مقابل آسیب می باشد.از اثرات ویتامین Eدر مو می توان به تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش موريالافزایش مراقبت مو و کاهش موخوره و شکنندگی موها اشاره کرد.

5.پنتنول:

یک مرطوب کننده بی نظیر است،چراکه ساختار فضایی آن به نحوی است که تا چند برابر حجم خود آب را به خود جذب می کند.به علاوه پنتنول روی سطح مو پخش شده و یک دایره محافظ را دور غشاء مو ایجاد می کند.که موجب محافظت مو و همچنین افزایش مراقبت و جلاء مو می شود.

6.پلیمر سنتز:

پلیمر سنتز بر پایه اتیلن گلیکول و اسیدهای چرب است که از روغن نارگیل گرفته شده است و تاثیر نرم کنندگی و آبرسانی عمیق بر موها دارد.

انواع تونرها:

1.محلول لیمو ترش و مرکبات:

  • کنترل کننده چربی
  • این محلول خشک کننده چربی،چربی و برق صورت را از بین برده و با عصاره مرکبات و لیمو ترش عمیقا به داخل منافذ پوست نفوذ می کند،ویتامینC موجود در این عصاره ها اثرات مشهود چربی اضافی پوست را کم می کند.

2.محلول ضد چربی:

  • این محلول ضد چربی دارای آلاستین خالص کلاژن و کوانزیم Q10می باشد.
  • از بین برنده چربی منافذ پوست
  • این محلول آلودگی ها و چربی های اضافی پوست را می زداید و کمک می کند که منافذ باز پوست به حداقل میزان خود رسیده و پوست سفت شود.

3.محلول سفید کننده پوست:

  • فرمولاسیون پیشرفته این محلول برای سلول های سطحی که آسیب دیده اند مفید است.
  • لکه های تیره،کک و مک،آفتاب سوختگی،برنزه شدگی و دیگر مشکلات تغییر رنگ پوست را از میان می برد.

4.محلول از بین برنده جوش های سر سیاه:

  • این محلول فوق العاده،با استفاده از اسید سالسیلیک به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و آلودگی ها را که باعث به وجود آمدن جوش های سر سیاه می شود می زدایدو با کمک گلیکو اسیدسلول های مرده را از میان می برد.
  • این محلول باعث می شود که پوست پاک،شاداب و سالم تر به نظزر برسد.

5.تونر درخشان کننده پوست:

این تونر به زوری فرموله شده که به طور کامل پوست را تمیز نموده،به عمق منافذ پوست نفوذ کرده و آلودگی و چربی ها و سلول های مرده را می زدایدو به آن درخششی پرتلائلو می دهد.

6.تونر ضد پیری:

این تونر یک تونربسیار لطیف است که دارای هیدروکسی آلفا فعال و گل همیشه بهار است و با کمک این مواد به پاک نمودن،شاداب سازی و طراوت بخشیدن به پوست بالغ کمک می کند.

این تونر با لطافت و ملایمت خطوط نازک روی صورت را از بین می برد.

7.تونر نرم کننده گلیسیرین:

  • این تونر تشکیا شده از گلیسیرین خالص،گلاب طبیعی،روغن چوب صندل و دیگر گیاهان آبرسان که به آهستگی باعث پاک کنندگی،طراوت و نیرو بخشیدن به پوست خشک و زبر می شود.بدون آنکه اثرات زبری و خشک کنندگی الکل را در خود داشته باشد.
  • این تونر،پوست را شاداب تر،نرم ترجلوه خواهد داد.

8.تونر پوست های بسیار خشک:

  • این تونر از عصاره خیار،ژل آلوئه ورا،نعناء،جو و دیگر عصاره های گیاهی ساخته شده که می توانند بدون از دست دادن رطوبت مورد نیاز پوست،صورت را پاک و تمیز نموده و به آن طراوت بخشد.

9.تونر سفت کننده کلاژن:

  • این تونر مخلوطی است از اسانسهای طبیعی آلاستین،کلاژن،ژرانیوم،آلوئه ورا،زعفران و صنذ=دل سرخ که در عین حال پوست را تقویت و سفت می کند
  • آرایش و آلودگی را از پوست می زداید.

10.تونر مغذی:

  • این تونر مغذی و تمیز کننده با عصاره خیار و کاکتوس
  • این تونر منحصر به فرد تمیز کننده از ناخالصی ها و همچنین به علت ترکیبی از عصاره های طبیعی مثل خیار،کاکتوس،مرکبات ،رزماری،آویشن،باعث تغذیه پوست و از بین بردن سلول های مرده و همچنین مرطوب کنندگی پوست صورت می شود.

11.محلول ضد آکنه(جوش غرور):

  • این محلول از مواد ضد آکنه قوی شامل،اسید سالسیلیک برای پاک کردن منافذ پوست و گلیکولیک اسید برای از بین بردن سلوهای مرده استفاده می شود.
  • با استفاده منظم از این محلول آکنه کاهش پیدا کرده و نهایتا از بین می رود.
  • رنگ پوست شفاف تر و سالم تر جلوه خواهد کرد.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *