معرفی همسرداری در آقایان به چه معناست؟3مورد از راهکارهای مهم همسرداری
همسرداری در آقایان به چه معناست؟3مورد از راهکارهای مهم همسرداری

همسرداری در آقایان به چه معناست؟3مورد از راهکارهای مهم همسرداری

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب میخواهیم بخوانیم که همسرداری در آقایان به چه معناست؟3مورد از راهکارهای مهم همسرداری لطفا با ما همراه باشید

همسرداری در آقایان به چه معناست؟3مورد از راهکارهای مهم همسرداری

همسرداری در آقایان در واقع به نحوۀ رفتار و ارتباط با همسر اشاره دارد. عدم شناخت دقیق زوجین از نحوه برخورد با جنس مخالف علت بسیاری از مشکلات است که زوجین در زندگی مشترک مرتکب می شوند. همسرداری درآقایان بیشتر به وسیله شناخت تفاوت‌های رفتاری، روحی و روانی زنان و یادگیری راهکارهای ارتباطی شناخته می‌شود. عده زیادی ازمردم اعتقاد دارند که اصطلاح شوهرداری فقط برای زنان بوده و فقط زنان در یک ازدواج موفق نقش دارند. در حالی که نقش مردان نیز در این زمینه بسیار زیاد است.

 

راهکارهای همسرداری در آقایان

همسرداری درآقایان و دانش مهارت‌های ازدواج در مردانی که به رابطه خود اهمیت زیادی می دهند. و به پایداری در زندگی زناشویی ارزش زیادی قائل اند، موضوع مهمی به شمارمی رود. عدم آگاهی و نداشتن مهارت همسرداری، نارضایتی و مشکلات زناشویی را باعث می شود.

1. تاثیرمدیریت رابطه با خانواده همسر در همسرداری

2. اثرگذاری قضاوت وسرزنش در همسرداری

3. به صورت واقعی به نیازهای همسرتان گوش دهید

 

ناسازگاری با خانواده همسر یکی از اتفاقاتی است که به شدت دیده میشود.یکی ازکارهایی که بر رابطه شما با همسرتان تاثیرمیگذارد ارتباط صحیح با خانواده همسراست. همسرتان احتیاج دارد که با او دقیقا مانند خویشاوندانش ارتباط داشته باشید. و خوشحالی او باعث خوشحالی همه اعضای خانواده می‌شود. پس در اولویت قرار دادن همسرتان ازهمه چیزمهم تراست.پس اگر اختلاف و ناسازگاری جدی بین خانواده همسرتان وجود دارد. این طور وانمود کنید که در این دعواها بی طرف هستید ورابطه زناشویی ازهمه چیزی برایتان اهمیت بیشتری دارد. 

 

بعضی ازمردان باتوجه به تفاوت‌های زنان و مردان ممکن است که برخی از رفتارهای متفاوت همسرشان را قضاوت کنند. یا امکان دارد او را به خاطر این رفتارها مورد سرزنش قرار دهند. برای نمونه یکی از این رفتارها این است که شاید همسر شما علاقه داشته باشد مدتی ازطول روز را با تلفن با دوستان یا خانواده‌اش صحبت کند. اما این کار از نظر شما بی معنی است ونوعی هدر دادن وقت تلقی میشود.این کار یعنی قضاوت یا سرزنش همسرتان به دلیل علائق متفاوت‌اش، عزت نفس همسرتان را تخریب کرده واثرات منفی زیادی بر رابطه عاطفی شما خواهد گذاشت.

 

درزمانی که همسرتان به شما نیاز دارد باید کاملا به او توجه کنید. برای نمونه با سکوت خود نمی‌توانید به او بفهمانید که در حال گوش دادن به صحبت‌های همسرتان هستید.ارتباط غیرکلامی مناسب نظیر ارتباط چشمی یکی از راه هایی است که از آن باید استفاده کرد..
زمانی که همسرتان باشما صحبت میکند وشما درحال چک کردن گوشی همراه خود هستید و یا تلویزیون تماشا می‌کنید،به صورت غیرمستقیم به او می‌گویید که توجهی به حرف های همسرتان ندارید. زمان خاصی را برای گفت و گو با همسرتان اختصاص دهید برای این که نشان دهید نسبت به نیازهای همسرتان بی تفاوت نیستید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *