آموزش گام به گام چسباندن مژه مصنوعی و نکات جذاب برای داشتن مژه های بلند
آموزش گام به گام چسباندن مژه مصنوعی و نکات جذاب برای داشتن مژه های بلند

آموزش گام به گام چسباندن مژه مصنوعی و نکات جذاب برای داشتن مژه های بلند

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره آموزش گام به گام چسباندن مژه مصنوعی و نکات جذاب برای داشتن مژه های بلند نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

برای داشتن مژه هایی زیبا و جذاب راهکارهایی زیادی وجود دارد،و برای داشتن آرایش طبیعی استفاده از مژه‌های مصنوعی

می توان کمک شایانی داشته باشد.

مژه مصنوعی:

مژه مصنوعی راهی برای پر نشان دادن صورتهای لاغر و کشیده است، بخصوص برای افرادی که مژه های کم یا کوتاهی دارند در آرایش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

مضرات استفاده زیاد از مژه مصنوعی:

استفاده مداوم از مژه مصنوعی به علت وجود مواد شیمیایی در چسب مژه مصنوعی در برخی افراد ایجاد حساسیت می کند،  و مکان مناسبی برای رشد باکتری های مضر بر روی چشم ایجاد میشود.ولی برای استفاده کم مضراتی ندارد. در این مقاله گام به گام چسباندن مژه را برایتان آموزش می دهیم.

وسایل مورد نیاز:

  • مژ مصنوعی
  • چسب مژه
  • سنجاق
  • ریمل حجم دهنده
  • خط چشم
  • فرمژه

کوتاه کردن:

تعجب نکنید منظور کوتاه کردن مژه مصنوعی است.و ازمژه های کوتاه شده برای گوشه بیرونی چشم و حجم دادن به آن استفاده کنید.ومژ های کوتاه شده مناسب حجم دهی است.

چسباندن:

برای چسباندن مژ ها خیلی با ظرافت و حوصله کار کنید،و برای اینکه چسب به خوبی و آسانی به مژه ها بچسبد از یک سنجاق کمک بگیرید.و در حین چسباندن مژه ها را به اطراف خم کنید تا انعطاف بیشتری داشته باشد.با این روش چسب به همه قسمت های مژه میرسد.

خط مژه:

برای چسباندن مژه مصنوعی از موچین و یا پنس جراحی کمک بگیریدو مژه را دقیقا روی خط چشم و نزدیک مژ ها بچسبانید دقت کنید روی مژه نچسبانید چون موقع جدا کردن امکان کنده شدن مژه هایتان وجود دارد.

خط چشم دم دار:

بعد از چسباندن مژه مصنوعی،خط مژه را با مقداری خط چشم مایع بپوشانید،تا نتیجه کار شما طبیعی تر باشد و با کشیدن خط چشم به سمت گوشه بیرونی و به سمت بالا چشمانی جذاب به شما هدیه می دهد.

فرمژه:

برای حجم بیشتر به مژ هایتان از فر مژه استفاده کنید و خیلی به آرامی این کار را انجام دهید.تا به مژ هایتان آسیبی نرسد.

ریمل حجم دهنده:

با استفاده از ریمل حجم دهنده شکوه خاصی به چشمانتان می دهید و غوغا میکنید در جذابیت و زیبایی ،ریمل را از ریشه تا نوک مژه یک بار بزنید.

نکته مهم پایانی:

گاهی اوقات مژه مصنوعی در دسترس نیست! اصلا نگران نباشید با این ترفند که برایتان بازگو میکنم نگران نباشید.

بعد از فرمژه زدن ،کمی پنکیک به مژ هایتان بزنید در حد یک لایه نازک سعی کنید زیاده روی نکنید،بعد از این کاربه مژ هایتان ریمل بزنید با این کار در سه سوت مژه مصنوعی جذابی خواهید داشت.

در انتخاب مژه مصنوعی خیلی دقت کنید و از مژه های سنگین استفاده نکنید،و چشمانتان را سنگین می کند ،همیشه سعی کنید نچرال باشید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *