رنگ های هایلایت و قرمز آتشی ،مخصوص فصل زیبای پاییز برای موهای بانوان
رنگ های هایلایت و قرمز آتشی ،مخصوص فصل زیبای پاییز برای موهای بانوان

رنگ های هایلایت و قرمز آتشی ،مخصوص فصل زیبای پاییز برای موهای بانوان

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره رنگ های هایلایت و قرمز آتشی ،مخصوص فصل زیبای پاییز برای موهای بانوان نکاتی را بیان کنیم باما همراه باشید.

رنگ قرمز:

به همان اندازه‌ای که ما طرفدار موهای بلوند و تیره هستیم، همیشه تمایلی قوی به قرمز کردن موهایمان داشتیم که البته از هیچکس پوشیده نیست. از بلوطی ملایم گرفته تا تناژهای مسی آتیشی.

هایلایت قرمز:

هایلایت قرمز به شما این فرصت را می‌دهد تا با انجام نصف مراقبت لازم از موهای قرمز، این رنگ مو را تجربه کنید. رنگ های هایلایت و قرمز آتشی زیباترین رنگ در فصل پاییز است.

مراقبت از هایلایت قرمز:

شاید شما مشغول فکر کردن به این مسئله باشید که آیا رنگ مو قرمز زودتر از رنگ‌های دیگر محو می‌شود؟ جواب سوال شما بله است. رنگ‌های قرمز به مراقبت دشوار خود شهرت دارند بنابراین اگر می‌خواهد هایلایت قرمز را امتحان کنید، باید کمی در روتین مراقب از موی خود تغییر ایجاد کنید.

شامپو و کاندیشنر:

ابتدا، شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با شامپو و کاندیشنری عوض کنید که برای مراقبت از موهای رنگ شده تولید شده است.این شامپوها بدون سولفات است، رنگ را از روی موها بلند نمی‌کند و از همه موهای شما از ریشه گرفته تا ساقه و نوک آن مراقبت می‌کند، همچنین دارای موادی است که به باقی ماندن رنگ در مو کمک می‌کند.

ماسک مو مخصوص:

به منظور داشتن رنگ مو قرمز مورد علاقه خود، رنگ‌کار شما ممکن است از دکلره برای از بین بردن رنگ فعلی تارهای موی شما استفاده کند. دکلره همیشه باعث آسیب رساندن به مو می‌شود اما استفاده از ماسک مویی مانند ماسک موی برند ردکن به صورت هفتگی می‌تواند به بهتر کردن ظاهر و احساس تارهای موی شما کمک کند.

زیباترین هایلایت قرمز:

 

1. حنایی سوخته:

حنایی سوخته مانند رنگ موی زنجبیلی همان رنگی استکه باید به دنبال آن باشید، این رنگ قرمز-نارنجی آتشین کاملاً تطبیق پذیر است.این رنگ به انواع رنگ پوست نیز می‌آید.

 

2. دارچینی:

هایلایت دارچینی می‌تواند کمی ظاهر شما را هیجان انگیز کند. در حالی که هایلایت دارچینی روی هر رنگ زمینه مویی زیبا خواهد بود اما به طور خاص روی موهای با زمینه تیره چشمگیر به نظر می‌رسد.

 

3. قرمز آتشی:

این رنگ مو که از همه رنگ‌های جیغ‌تر است، رنگی عالی برای خانم‌های بی‌پروا خواهد بود. این رنگ روی موهای خیلی تیره واقعاً خیره کننده می‌شود.

 

4. زنجبیلی:

هایلایت زنجبیلی به موهای شما رنگی ملایم اما آتشین می‌دهد که روی هر زمینه مویی و با هر رنگ پوستی زیبا خواهد بود.

 

5. مسی:

به رنگ موی مسی به عنوان رنگ قدیمی زنجبیلی نگاه کنید که کمی پیچیده‌تر و شاداب‌تر است. این رنگ متالیک آتشی یکی از رنگ‌های پرطرفدار سال 2020 است (و به طور خاص با پوست روشن و چشم‌های آبی معرکه به نظر می‌رسد).

 

6. قهوه‌ای قرمز:

خانم‌های مو مشکی، توجه کنید که رنگ موی قهوه‌ای-قرمز رنگ موی جدید مورد علاقه شما خواهد بود. از رنگ‌هایی مانند بلوطی تیره گرفته تا فندقی ملایم، راه‌های بسیاری برای اضافه کردن شادابی رنگ قرمز وجود دارد که برای انواع رنگ پوست مناسب است.

 

7. قرمز و نارنجی:

در اینجا رنگی جسورانه و جیغ را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و آن چیزی نیست جز هایلایت قرمز و نارنجی. این رنگ آتشی ساخته شده، واقعاً یکی از آن ظاهری‌هایی است که به طور خاص با چشم‌های آبی و پوست سفید چشمگیر به نظر می‌رسد.رنگ های هایلایت و قرمز آتشی جزء زیباترین رنگ هاست.

 

8. قرمز و ارغوانی:

با نوآوری درهایلایت‌های قرمز، کمی رنگ ارغوانی در میان موهای شما می تواند رنگی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

 

9. شرابی:

شرابی یکی از رنگ‌های است که  برای هایلایت کردن نیز استفاده می شود. اگر شما در این فکر هستید که هایلایت قرمز را برای موهای خود انتخاب کنید، رنگ موی شرابی جذابتر است.

10. آلبالویی شکلاتی:

 رنگ مو قهوه‌ای شکلانی فوق‌العاده است اما آلبالویی شکلاتی برای خانم‌های مو مشکی بسیار خاص است و حال و هوای جالب به ظاهر آنها می‌دهد. اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است و خیلی دلتان می‌خواهد به روشی بی‌دردسر رنگ قرمز را امتحان کنید، از آرایشگرخود بخواهید که برای موهای شما هایلایت آلبالویی شکلاتی انجام دهد.

 

11. توت فرنگی:

اگرزمینه موهایتان را پیش از حد قرمز تیره کرده اید، از استایلیست خود بخواهد تا تعدادی هایلایت توت فرنگی به موهای شما اضافه کند تا موهایتان درخشان و پرجلوه شود.

 

12. قرمز تیره:

هنگامی که صحبت از هایلایت قرمز و ملایم می‌شود، قرمز تیره یکی از رنگ‌های مورد علاقه همگان است. هایلایت قرمز تیره روی زمینه تیره برای محل کار شما مناسب خواهد بود اما در عین همچنان جالب و جذاب است.

 

13. کدویی:

هنگامی که صحبت از رنگ مو کدویی می‌شود، باید حتماً آن را قبل از تمام نشدن این فصل انجام دهیم( آب و هوا پاییزی و لاته‌های فصلی). این ترکیب چشمگیر از آمبره و رنگ عسلی برای جالب کردن هر رنگ مویی عالی است.

 

14. قرمز مخملی:

رنگ مو قرمز مخملی را در این لیست جای دهیم. اگر به رنگ موهای شاداب و براق قرمز علاقه‌مند هستید، وقت آن رسیده تا این رنگ دلنشین را امتحان کنید.و رنگ قرمز مخملی را حتما انتخاب کنید.

15. ماهگونی:

رنگ ماهگونی جزءآن دسته رنگ های جذاب و زیباست که جلوه خاصی به موها، استایل و آرایش میدهد. رنگی بین قرمز و قهوه ای که می تواند با تغییر تناژ و مقدار هر کدام، تیره تر یا روشن تر شود و همین تکنیک، باعث می شود برای انواع پوست مناسب باشد.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *