براش هایی مخصوص هر میکاپ و کاربرد آن در آرایش صورت
براش هایی مخصوص هر میکاپ و کاربرد آن در آرایش صورت

براش هایی مخصوص هر میکاپ و کاربرد آن در آرایش صورت

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره براش هایی مخصوص هر میکاپ و کاربرد آن در آرایش صورت

نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

بهترین میکاپ:

جهت داشتن بهترین میکاپ، شما باید ابتدا وسایل مناسب آن را داشته باشید. نکته اصلی برای میکاپ شما ،داشتن براش آرایشی مناسب جهت استفاده از لوازم آرایشتان است.

1. براش تخت :

این براش واقعاً تنها براشی است که برای زیرسازی بی‌نقص آرایش خود به آن نیاز دارید. از براش تخت ، به جای اسفنج، برای انجام آرایش صورت استفاده می شود. محو کردن آرایش با براش راحت‌تر است و شما مطمئن خواهید بود که آریشتان روی همه پوست به صورت یکسان زده شده است و  ظاهری طبیعی خواهد داشت. اینگونه پوششی عالی روی پوست خود خواهید داشت و می‌توانید به میزان مناسب از مواد آرایشی استفاده کنید. براش باسر تخت  بهترین نوع آن است زیرا پخش کردن مواد را به صورت یک دست روی صورت بسیار آسان‌تر می‌کند. این براش به شما اجازه می‌دهد تا فاندیشن خود را حتی به سمت پایین‌تر و تا روی گردن محو کنید.

 

2. براش‌ پودر صورت:

داشتن براش آرایشی مناسب برای استفاده از پودر ضروری است. این نوع براش به شما کمک می‌کند تا از لوازم آرایش پودری استفاده کنید و آنها را به روشی مناسب روی صورت خود بزنید. از آن می‌توانید برای پورد صورت، پودر بی‌رنگ یا حتی رژگونه یا برنزر استفاده کنید. این براش همچنین می‌تواند به صورت خیس یا خشک، بسته به آرایش دلخواه شما، مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع براش بسیار نرم است و محصول را به صورت یک دست روی صورت شما پخش می‌کند. قدرت جذب بالایی نیز دارد اما از مواد پودری تنها به اندازه مناسب استفاده کنید تا در آخر آرایشتان خیلی پودری به نظر نرسد.

 

3. براش بادبزنی:

از این براش برای زدن هایلایتر و همچنین رژگونه استفاده می شود. این نوع از براش فرم و اندازه مناسبی برای استفاده لوازم آرایش روی سیب گونه دارد که آن را برای زدن هایلایتر و استفاده روی گونه جهت دادن رنگ و درخشندگی به صورت عالی کرده است. این نوع براش به شما اجازه می‌دهد تا از مواد لوازم آرایش در اندازه بسیار کم استفاده کنید پس هرگز در آرایش زیاده‌روی نخواهید کرد. این وسیله به شما کمک می‌کند تا از غلیظ شدن آرایش جلوگیری کنید که می‌تواند صورت شما را کثیف نشان بدهد.

 

4. براش سایه چشم:

این نوع براش برای انجام هرگونه آرایش چشم ضروری است. اگر شما عاشق امتحان کردن سایه‌های چشم هستید پس واقعاً به این براش نیاز دارید. این براش برای زدن سایه چشم مستقیماً پشت پلکتان عالی است. فرم این براش برای برداشتن مواد سایه چشم پودری یا کرمی و زدن آن روی پلک و دقیقاً همان جایی که می‎خواهید، عالی است. رنگ سایه به زیبایی روی پلک شما، بدون ریختن زیر چشم، قرار خواهد گرفت. از آنجایی که این براش کوچک است به شما همچنین این اجازه را می‌دهد تا از سایه در گوشه داخلی چشم استفاده کنید که معمولاً با استفاده از براش‌های دیگر دسترسی به آن قسمت سخت است.

 

5. براش محو کننده سایه چین چشم:

این یکی دیگر از براش‌های آرایشی ضروری است. این نوع براش پر است و به دلیل داشتن سری تقریباً تیز به شما اجازه می‌دهد تا سایه‌ها رو چین چشم خود را به راحتی محو کنید. این براش به شما کمک می‌کند تا خطوط سایه را محو کرده و همه رنگ‌های را بدون بودن خطی میان آنها در یکدیگر ترکیب کنید. این براش به شما کمک می‌کند تا سایه چشم‌ها خود را محو کرده و ظاهری حرفه‌ای داشته باشید.

 

نکته پایانی:

داشتن ابزار مناسب اولین قدم برای آرایش کردن است. براش‌ها با استایل و فرم‌های بسیار مختلفی در بازار وجود دارند که انتخاب کردن را از میان آنها بسیار سخت کرده، اما زمانی که شما امتحان کردن آرایش‌ها مختلف را شروع می‌کنید، احساس خواهید کرد که به چه براش‌های آرایشی دیگری نیاز دارید تا بتواند به کمک آن میکاپ خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *