معرفی باورهای مخرب جنسی که روابط زناشویی را مختل می کند
باورهای مخرب جنسی که روابط زناشویی را مختل می کند

باورهای مخرب جنسی که روابط زناشویی را مختل می کند

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب میخواهیم درباره باورهای مخرب جنسی که روابط زناشویی را مختل می کند برای شما صحبت کنیم لطفا با ما همراه باشید

باورهای مخرب جنسی که روابط زناشویی را مختل می کند

باورهای مخرب ازدواج همان افکار و عقایدی هستند که افراد سعی می‌کنند با استفاده از آن‌ها رابطه شان را پیش ببرند. که در نهایت با موانع و مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. بی تفاوتی نسبت به حرف‌ها و گفته‌های کسانی که تجربه دارند، به این اشتباهات دامن زده و مشکلات را پیچیده‌تر می‌کند. معمولا افراد با دانسته‌ها و گفته‌های اطرافیان تصمیم گیری و عمل می‌کنند. با این حال که برای پیش بردن یک رابطه خوب و درست می‌توانید از مشورت متخصصان در زمینه مسائل زوج و خانواده استفاده کنید. در این صورت مسلما مشکلات کمتری را تجربه می‌کنید. و بهترمی‌توانید در راستای بهداشت جسمی و روانی خود گام بردارید. به دلیل اهمیت رابطه جنسی در ازدواج به باورهای مخرب در این زمینه روابط زناشویی پرداخته‌ایم پس همراه ما باشید.

باور های مخرب ازدواج در رابطه جنسی

 رابطه جنسی یکی از ابعاد مهم ارتباطی بین زن و مرد می‌باشد. که با رضایت مستقیم از زندگی در ارتباط است. عدم توجه به نیازهای همسر و کیفیت رابطه جنسی، می‌تواند ازدواج را به سمت جدایی سوق دهد. وجود باورهای غلط درباره رابطه جنسی، میزان لذت و رضایت از رابطه را با تغییراتی همراه می‌کند.حالا  به برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

1- سایز آلت تناسلی اصلا در رسیدن به ارگاسم نقشی ایفا نمی کند

2- الکلی بودن و تغذیه نامناسب  تاثیر بسیارمهم در رابطه جنسی دارد

3- رابطه جنسی زیاد اصلا باعث تغییر شکل واژن نمی شود

متاسفانه شاهد این هستیم که حتی در میان قشر تحصیل کرده جامعه نیز این باور غلت وجود دارد. که سایز آلت تناسلی مردان تاثیر زیادی در ارضای جنسی زن دارد. هیچ آلت تناسلی برای واژن بزرگ یا کوچک نیست. این مسئله را علم ثابت کرده است. انجام حرکات جنسی مناسب و ارضای جنبه عاطفی همسر برای رسیدن به یک ارگاسم لذت بخش آن چیزی است که اهمیت دارد.

ورزش کم ومصرف الکل ،سیگار، مواد مخدر، تغذیه نامناسب وسلامت جنسی و حال خوب شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نعوظ و ارگاسم را سخت می‌کنند.  وهمچنین باعث کاهش میل جنسی می شود وسایز آلت را کم می‌کند.این موضوع باعث می‌شود تناسب کمتری از نظر بدنی در یک رابطه داشته باشید. این عامل باعث می شود سردی در رابطه داشته باشید و مشکلات زناشویی زیادی را برای شما پدید می‌آورد.

واژن خانم‌ها به دلیل اینکه  خاصیت ارتجاعی دارد بعد از هر بار رابطه جنسی، دوباره به حالت ابتدایی خود بازمی‌گردد. از این رو این تفکر که خانم‌هایی که رابطه جنسی کمتری دارند، واژن تنگ‌تری دارند وخانم هایی که روابط جنسی زیادی داشته است، واژن گشادتری دارند اشتباه است.

توجه: تغییر در شکل و اندازه واژن تنها با زایمان و افزایش سن رخ می‌دهد.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

سوزش ادرار بعد از نزدیکی : امکان دارد تصور کنید که یک رابطه زناشویی پایانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *