بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن پوست صورت
بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن پوست صورت

بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن پوست صورت

با سلام خدمت ماه سرای های عزیز در این مقاله می خواهیم درباره بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن

پوست صورت نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید

کانتور:

یکی از ترفندهای آرایشی استفاده از کانتور و هایلایت برای جذابیت بیشتر است و افراد غیر حرفه ای در انتخاب رنگ وتناژ باید دقت بیشتری داشته باشند.

کانتور مایع یا پودر:

بعضی از بانوان ترجیح می دهنداز کانتور مایع و یا پودر استفاده می کنند. درحالیکه هر دو عالی هستند،اما برای دفعات اول از پودر کانتور استفاده کنید، زیرا قابل کنترل است و شما می­توانید تسلط بیشتری روی آرایش داشته باشید. بعد از این که نسبتا در این کار حرفه ای شدید، می­توانید از کانتور با بیس مایع استفاده کنید.

کانتور مناسب رنگ پوست:

سعی کنید رنگ های مختلفی را روی پوست خودتان امتحان کنید، تا مناسب ترین طیف رنگی کانتور را انتخاب کنید. برای کانتور، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پایه، تیره تر باشد.بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن رنگ متناسب با پوست شماست.

پوست روشن:

اگر پوست روشنی دارید، از طیفی که تناژ نارنجی دارد دوری کنید.

پوست گندمی:

اگر پوست گندمی دارید می­توانید از کانتور برنز استفاده کنید.

پوست تیره:

اگر پوستی تیره دارید می­توانید از طیف هایی با تناژ قرمز استفاده کنید.

انتخاب شگفت انگیز هایلایتر:

برای انتخاب هایلایتر، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پایه روشن تر باشد.

تناژ طوسی:

کانتور قرار است بیشتر شبیه سایه باشد، بنابراین محصولات مات با کمی تناژ طوسی برای همه پوست ها مناسب خواهد بود. به راحتی رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از پوستتان تیره تر باشد.

برنز کننده براق:

با برنز کننده براق هرگز کانتور نکنید.

پالت رنگی:

ممکن است رنگ طوسی در پالت کانتور بی حال و بی رنگ به نظر بیاید اما زوایایی طبیعی در صورت ( در قسمت هایی مانند بینی، گونه ها و خط فک که معمولا کانتور می­شوند ) ایجاد می ­کنند.بهترین انتخاب رنگ برای کانتور کردن رنگ طوسی در پالت رنگی شماست.

رژگونه عامل طلایی:

استفاده از رژگونه و رنگ دادن به گونه ها می­تواند صورت کانتور شده شما را کمی لطیف و جذاب تر جلوه دهد.راحت ترین کار این است که لبخند بزنید و یا لب های خود را به صورت غنچه در بیاورید قسمتی از گونه تان را که کاملا گرد و برجسته شده است رژگونه بزنید. به این قسمت از گونه ها سیب گونه می­گویند.

براش کلیدی ترین عامل کانتور:

استفاده از براش هایی که عمل پخش کردن را به خوبی انجام می­دهند بسیار حیاتی است، زیرا پخش شدن آرایش روی پوست بسیار مهم است. زمانی که با پودر کار می­کنید، استفاده از براش هایی مویی می­تواند کمک زیادی به پخش شدن و جذب پودر روی پوست شما بکند. پودر کانتور را با براش روی صورتتان پخش کنید و این کار را تا جایی ادامه دهید که وضوح آن را ببینید و خبری از خطوط پودر نباشد.

هایلایتر:

استفاده از هایلایتر باعث می شود آرایش شما کاملا بی عیب و نقص جلوه کند اگر شما بدانید که در کدام قسمت های صورتتان باید از هایلایتر استفاده کنید.

نکات طلایی هایلایتر:

گونه هایی برجسته و کشیده تر،لب های حجیم تر،چشم های درشت تر وبینی باریک تری با استفاده از هایلایتر مناسب به وجود می آید.

چشم و گونه برجسته:

از هایلایتر می­توانید برای زیر چشم هایتان و گوشه چشم نزدیک به بینی برای درشت تر نشان دادن چشم ها، روی ستون بینی، پیشانی و بالای لب ها ، قسمت مرکزی چانه  و روی قسمت بالایی  گونه ها  برای برجسته نشان دادن گونه استفاده کنید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *