پیشنهاد چند ماسک آسان و راحت برای رفع تیرگی واژن در بانوان

پیشنهاد چند ماسک آسان و راحت برای رفع تیرگی واژن در بانوان

سلام ماه سرایی عزیز.در این مقاله میخواهیم شما را با پیشنهاد چند ماسک آسان و راحت برای رفع تیرگی واژن در بانوان آشنا کنیم.همراه ما باشید.

راهکارهای سفید کردن واژن:

در نژاد ما تیره تر بودن ناحیه تناسلی نسبت به دیگر بخش های بدن طبیعی است . با این حال افراد به دنبال روشهای موثر برای روشن تر کردن این ناحیه از بدن خود هستند . تا جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشند.

راههای زیادی برای سفید کردن واژن ارائه شده است . راهکارهایی مثل:

سفید کردن ناحیه تناسلی با صابون:

این صابون ها حاوی مواد شیمیایی هستند که باعث به هم خوردن تعادل pH واژن می شود.به هم خوردن تعادل pH واژن، باعث تیرگی بیشتر واژن می شود.

سفید کردن ناحیه تناسلی با کرم های موضعی شیمیایی یا گیاهی :

عوارض پوستی ناخوشایندی را به دنبال دارد . و نتیجه حاصل از آن زودگذر است. بسياری از این كرم ها و محلول های روشن كننده دارای ماده سرطانزای هيدروكينون است و اصلا توصيه نمی شوند.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر:

هر یک از روش هایی که در بالا ذکر کردیم مزایا و معایب خود را دارد . ولی در بین این روشها روز به روز به طرفداران روشن کردن واژن با لیزر ، به دلیل اثرگذاری بسیار بالا و نتیجه ی عالی که در زمان کوتاه در پی دارد افزوده میشود.

تیرگی آلت تناسلی علتش سوداست ، اول که باید رفع سودا بشود و محیط را گرم کنید.

ماساژ پونه کوهی .آویشن و بابونه و گل همیشه بهار و روغن بادام شیرین به محل معجزه میکند.

پیشنهاد چند ماسک آسان و راحت برای رفع تیرگی واژن در بانوان

از دیگر عوامل تیرگی واژن:

  1.  پوشیدن شلوارتنگ :یکی از مهم ترین و اصلی ترین علل تیرگی پوست واژن استفاده از شلوار و لباس زیر تنگ است .
  2. استفاده از ژیلت و یا تیغ کهنه برای اصلاح موهای واژن
  3.  استفاده زیاد  و بیش از حد  از تیغ و ژیلت برای از بین بردن موهای واژن. با دارو نظافت تمیز کنید نه با تیغ.
  4. پیاده روی و راه رفتن زیاد و نامناسب.
  5. برخی از داروها ، با استفاده از برخی داروهای خاص شما متوجه تغییر رنگ پوست واژن خواهید شد . که در این صورت با تجویز پزشک برای قطع و یا کاهش دفعات مصرف اقدام کنید.
  6. ژنتيك و اختلالات هورمونی.
  7. استفاده از لباس زیر (شورت ) پلی استرغیر گیاهی:علاوه بر انتخاب جنس مناسب و ضد حساسیت لباس زیر بایستی روزانه ان را تعویض کنید.

درمان تیرگی واژن با برگ نعناع:

رفع تیرگی واژن با برگ نعناع امکان پذیر است. برای این کار کافیست برگ‌های نعناع را خرد کنید. سپس این برگ ها را با یک کرم پوست بدون رایحه مخلوط کنید. اکنون این ماسک را به نواحی تیره‌ی واژن ماساژ دهید. تا به خورد پوستتان برود.

شست و شوی واژن با جوش شیرین:

  • رفع بوی بد
  • درمان سوزش و خارش
  • رفع تیرگی
  • از بین بردن و درمان عفونت واژن
  • موثر برای پسر دار شدن

رفع تیرگی واژن با بادام:

برای رفع تیرگی واژن از بادام کمک بگیرید. برای این ماسک باید چند بادام را در طول شب درون آب گرم بخیسانید. فردا صبح بادام ها را حسابی آسیاب کنید تا تبدیل به خمیر شوند. اکنون این خمیر را باید با مقداری شیر مخلوط کنید و شب به پوستتان بمالید. فردا صبح این ماسک را بشویید. باید دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.پیشنهاد چند ماسک آسان و راحت برای رفع تیرگی واژن از این قرار است.

روش طبیعی برای رفع تیرگی واژن خانم ها:

  • با ترکیب آب لیمو و زردچوبه خمیری تهیه کنید و برای رفع سیاهی اندام تناسلی روی محل بمالید. بعد از 10 الی 15 دقیقه ماسک را از روی پوست بشویید.
  • برای رفع تیرگی واژن لایه ای نازک از ترکیب مقداری ماست و چند قطره آبلیمو روی آن بمالید ، بعد از 20 دقیقه با آب ملایم بشویید.
  • یکی دیگر از روش‌های رفع تیرگی زیر بغل و واژن ، استفاده منظم از سرکه سیب است. بعد از اینکه سرکه 15 دقیقه روی پوست ماند ، آن را با آب بشویید.
  • ماست و پرتقال پوست کنده را باکمی پودر جو دوسر مخلوط کرده و یک خمیر تهیه کنید . باقی ماندن این ماسک روی محل به مدت 15تا20 دقیقه کافی است.
  •  سیب زمینی و خیار نیز پوست زیر بغل و واژن را روشن می‌کند به این صورت که قطعات سیب زمینی با خیار را روی نقاط تیره قرار دهید و بعد از 10 دقیقه بشویید. همچنین می‌توانید آب سیب زمینی و خیار را مخلوط کنید و با یک دستمال آن را به زیر بغل بمالید.

بهترین روش رفع تیرگی واژن:

ماست، آرد نخودچی، زردچوبه و شیر را با هم مخلوط کرده وآن را هر روز روی نواحی تیره‌ ی پوستتان بمالید . نیم ساعت بماند .

استفاده از سفیده تخم مرغ برای رفع تیرگی واژن:

سفیده تخم مرغ را به قدری هم بزنید تا کاملا کف کند و بعد مقداری از آن را روی نواحی تیره قرار داده و بعد از خشک شدن ماسک، با آب سرد بشویید. فقط باید بگوییم ، که استفاده از سفیده تخم مرغ روشی سریع اما بدبو برای رفع تیرگی پوست واژن است.

رفع تیرگی واژن با روغن نارگیل روشن کننده پوست:

برای استفاده از روغن نارگیل به عنوان سفید کننده واژن باید ابتدا موهای زائد ناحیه را از بین برده و با یک محلول ملایم تمیز کنید. سپس روغن نارگیل را به پوست واژن بمالید و مدتی لباس نپوشید تا روغن کاملا توسط پوست جذب شود.

نکته جالب:

  • رفع تیرگی بدن
  • زانو
  • آرنج
  • زیر بغل

ترکیبی از سدررا بصورت ضماد با کمی آب یا سرکه مخلوط کرده . وروزی نیم ساعت هر سه روز یکبارتا7جلسه روی موضع تیره بگذارید.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

زناشویی :علت خیانت در رابطه زناشویی و راه های درمان آن

علت خیانت در رابطه زناشویی : از آسیب زا ترین و پیچیده ترین موارد در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *