رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن
رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن

رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن

سلام عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و

دانسته هایی درموردآن نکاتی را بیان کنیم،با ما همراه باشید.

رابطه زناشویی :

رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن :
تحریک در رابطه جنسی فقط به نوع فیزیکی محدود نمیشود ونوع روانی نیز دارد.صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن وشوهر به هم رد وبدل میشود بسیار پر اهمیت است.

دید درست به رابطه زناشویی:

هدف اصلی رابطه لذت ، صمیمت و یگانه شدن جسمی و روحی و روانی دو فرد مستقل است ، به عبارتی وقتی رابطه زناشویی کارکرد و هدف اصلی خودش رو دنبال کند،رفع تنش نیز در پی خواهد داشت.

در غیراینصورت هدفی جز تخلیه نخواهد داشت.

 تنوع در روابط زناشویی :

یکی از دلایلی که سبب مي شود، مردها حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان داشته باشند.

این است که عموما براي مردان بیش تر از زنان، تغيير رفتار زناشویی  محسوس و خوشایند است.

پس اگر می خواهید همسر خود را تحریک کنید، تنوع در رابطه زناشویی اهمیت زيادي دارد.

هر زنی رفتارهای جنسی خاص خود را دارد. براي مردان یکی از بهترین مواقع در روابط جنسی لحظه ارضاء شدن، حرکات و حالات صورت همسرش و همينطور تن صدای اوست که این حالات در زنها متفاوت است.

سعی کنید هرازگاهی محل روابط زناشویی خود را از اتاق خواب بجاي ديگر تغيير دهید. اگر بتوانید رفتار های زناشویی خود را تغيير دهید، براي همسرتان درست به مثل این خواهد بود که شریک زناشویی، جدیدی یافته باشد.و این است یکی از رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن که لازم است هر بانویی بداند.

تنوع دادن:

تنوع دادن به رفتارهای زناشویی تاحد زيادي میتواند شما را در نظر مردتان جذاب کند. پس پوزیشن های متفاوت برقراری روابط را بیاموزید. داشتن یک مدل رفتارزناشویی  تکراری برابر است با یکنواخت شدن روابط زناشویی شما، که میتواند مشکلات زيادي را براي زندگی مشترک بوجود آورد. مهمترین نکته در رابطه زناشویی جذابیت هاو ندانسته ها و دانسته هایی درموردآن است.

جذاب کردن رابطه زناشویی:

  • روی تخت یا مبل خود بالشی بسیار نرم و مخملی یا یک پتوی زیبا بیندازید. این به شما کمک می‌کند که راحت باشید و در کنار همسر خود حسابی گرم شوید.
  • گل‌های تازه و زیبا بخرید و آن را در سالن نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید. گل‌های تازه، فضا را بسیار رمانتیک کرده و عطر دلنشین را در محیط پراکنده می‌سازد.
  • بر سر میز غذا و در اتاق خواب خود می‌توانید از شمع یا نورهای هالوژن رنگی استفاده کنید. همه چیز زیر این نورها بسیار زیباتر از قبل به نظر می‌رسد.
  • عکس‌های دو نفره از خود و همسرتان در اتاق‌ها بگذارید و به آنها نگاه کنید. این عکس‌ها یادآور روزهای زیبای گذشته برای شما خواهد بود.
  • اتاق را به عطر خوشبو و مورد علاقه هر دو نفر، معطر سازید. بوی خوش می‌تواند احساس جنسی را در شما زنده و فضا را بسیار جذاب‌تر کند.
  • در اتاق گاهی موسیقی ملایم روشن کنید. همواره از آهنگ‌های جذاب و مورد علاقه طرفین استفاده کنید. گاهی آهنگ‌هایی گوش دهید که برایتان یادآور روزهای خوش گذشته باشد.
  • رابطه زناشویی در سفر یک از فانتزی ترین و خاطره انگیز ترین رابطه ها بین زوجین می باشد و هیچوقت سعی نکنید تا میل خود را در سفر سرکوب نمایید .

شاد کردن رابطه زناشویی:

زوجها معمولاً بر خشنود کردن همدیگرتمرکز نمی کنند بلکه فقط به دنبال این هستند که طرف مقابلشان آنها را خشنود و راضی کند.

مسلما سلامت روان برایند و نتیجه خوب کنار آمدن با اطرافیان و عزیزانمان هست.

در صورتیکه هر کدام از طرفین رابطه مشترک نقش و سهم خودشان را در رابطه بپذیرند، آنوقت فشار و تنشهای روابط، کاهش پیدا میکند و هر کدوم مسئولیت انتخاب یک مسیر سالم و خشنود برای زندگی و رابطه مشترک رو به عهده میگیرند

به قول جاناتان وینترز:

اگر قایق به سمت تو نمیاد ، تو به سمت اون شنا کن.

نقش زنان در رابطه زناشویی:

ﺍﮐﺜﺮ ﺧﺎﻧمها ﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺎﻭﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺭﺿﺎ ﮐﺮﺩﻥ و ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻓﻘﻂ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﻪ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﺁﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﺳﺖ
ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﻓﻌﺎﻟﯿﺖزناشویی ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺁﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻮﺛﺮ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻧﻘﺶ ﺩﺭﻓﺮﺁﯾﻨﺪ زناشویی ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺭﺍ ﺫﻫﻦ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﯾﻔﺎ ﻣﯿﮑﻨﺪ ،ﺫﻫﻦ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﭘﺲﺍﺯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﻠﻮﻍ ﺗﺎ ﺳﻨﯿﻦ ﻣﯿﺎنسالی ﭼﻨﺪ ﺻﺪﻫﺰﺍﺭﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ زناشویی ﻭ ﺳﺒﮑﻬﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺁﻥ ﺑﺎ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺳﺖ.

ﮐﺪﺍﻡ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﺫﻫﻦ ﺗﺴﻠﻂ ﯾﺎﺑﺪ ﻭ ﻟﺬﺕزناشویی ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﯼ ﺗﻘﺪﯾﻢ ﮐﻨﺪ؟

ﭘﺎﺳﺦ : ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺟﺰﺀ ﺍﻭﻟﻮﯾﺘﻬﺎﯼ ﺗﺨﯿﻼﺕزناشویی ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﺳﺖ .
ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺩﺭﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺫﻫﻨﺸﺎﻥ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺭﺍﺑﻄﻪزناشویی ﺑﺎ ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﺍ ﺗﺠﺴﻢ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﺫﻫﻨﯿﺖ ﭘﺮﺩﺍﺯیﻫﺎﯼ زناشویی ﺍﺯ ﯾﮏ ﺭﻭﺵ ﻭﺍﻟﮕﻮ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﯼ ﺧﺎﺹ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ،ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ،ﻣﺜﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩﯼ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﻀﻮﺧﺎﺻﯽ ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺯﻧﺎﻥ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺷﻤﺎ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﻥ ﻋﻀﻮ ﺭﺍﺍﺯ ﺫﻫﻦ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺍﺳﺘﺨﺮﺍﺝ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﺩﺭ ﺗﺤﺮﯾﮏ همسرتان،آنرا بکار گیرید همچنین اگر رفتارخاصی مدنظرش است شما بایدآنرا کشف نمایید.

خواسته های مردان در رابطه زناشویی:

برای یک مرد هیچ چیز جذاب تر از اینکه زن با صدای بلند در بستر باشد و پرده های حیا و خجالت را کنار بزند نیست.

او را صدا بزنید.جذایتر نیست.

مردان می خواهند بدانند که شما شخص دیگری در هنگام همبستری تجسم نمی کنید و ذهنتان هم با همسترتان می باشد و به او فکر می کنید بنابراین اگر چه آن ممکن است بی دلیل و مسخره به نظر برسد ولی بگویید (یا فریاد کردن) نام او را در بستر چرا یک راه حل خوب برای کاهش حرف های رکیک است.

آن را با چند اوووه و ناله تاکید کنید و آن را بیش از اندازه که کافی باشد انجام دهید.

اگر شما یک فرد کمی ساکت و آرام باشید بسیاری از مردان و معمولا مردان دوست دارند شما را در حال حرف زدن و پر جنب و جوش در بستر ببینند و اگر ساکت و کم حرف باشید با سوالاتی مانند (من کی هستم)من دارم چیکار مکینم؟ چه احساسی داری؟ مواجه خواهید شد.

حتما عبارات مورد علاقه را جایگزین عبارات رکیک و زشت کنید. هر یک از نمونه عبارات زیر می توانند مناسب باشند:
اوه، خوبه، آره خودشه، عالیه تو عالی هستی،من می خوامت ،دوست دارم و …

ایرادگرفتن ممنوع:

  • زمانی که قصد برقراری رابطه زناشویی را دارید اصلا وقت خوبی نیست که بزرگ شدن شکم همسرتان یا چربی آوردن پهلوهای او را به رخش بکشید.
  • اعتماد بنفس زن و مرد، هر دو تحت تاثیر برداشتی که از ظاهرشان دارند هست و زمانی که تقریبا برهنه‌ در رختخواب هستید، آسیب پذیری و حساسیت‌تان نسبت به این موضوع بیشتر از هر زمان دیگریست.
  • اعتماد بنفس پایین مخصوصا در زنان موجب اختلال در عملکرد جنسی‌شان می‌شود و بیش از ۹۰ درصد مردان نگران سایز آلت تناسلی خود هستند.
  •  اگر به همدیگر احساس جذاب بودن بدهید و با بدن‌تان راحت باشید مطمئنا اوقات بسیار لذتبخش و خاطره انگیزی از با هم بودن تجربه خواهید کرد.

نکته های برای رابطه بهتر:

هرگز از همسرتان جدا نخوابید:

حقیقت دارد که زوج‌ها وقتی در کنار هم هستند، راحت‌تر به خواب می‌روند. بنابراین تحت هیچ شرایطی، حتی اگر با هم در حالت قهر هم بودید، جدا از همسرتان نخوابید.

به مسائل زناشویی خود بیشتر اهمیت دهید:

مسائل زناشویی باعث خوشحال شدن و آرامش خودتان و همسرتان می‌شود.

 سلام و خداحافظی گرمی داشته باشید:

این کار معجزه می‌کند و تمام کدورت‌ها و ناراحتی‌هایی را که شاید پیش آمده باشد، از بین می‌برد. مطمئن باشید اگر هر روز این کار را بکنید، برایتان عادی و تکراری نمی‌شود.

 با دوستان او رفتار اجتماعی داشته باشید:

زنان معمولا مردانی را دوست دارند که اجتماعی، جذاب و دوست‌ داشتنی هستند، یعنی کسانی که علاوه بر خودشان، دوستان و خانواده‌شان نیز آنها را تائید کند. بنابراین به هنگام حرف زدن با نزدیکان و دوستان همسرتان، بسیار مودبانه و اجتماعی برخورد کنید. اگر آنها را تحت تاثیر قرار دهید، همسرتان نیز تحت تاثیر شما قرار می‌گیرد.

هرگز بدون همسرتان به مسافرت نروید:

فراموش نکنید که شما با همسرتان پیمان بسته‌اید همیشه و در همه حال، در خوشی و ناخوشی با هم باشید. همسرتان همه چیز شماست و شما همه چیز او و درست نیست بدون حضور او بخواهید با دیگران خوش بگذرانید.

 هیچ‌وقت از اسرار و ضعف‌های همسرتان علیه او استفاده نکنید:

برخی موارد پیش پا افتاده ممکن است در نظر همسرتان بسیار بااهمیت باشند و شما باید آنها را تشخیص دهید. به هنگام اختلاف و درگیری با همسرتان آن مسائل را به رخ او نکشید. کاری نکنید که رابطه‌تان سردتر شود.

با هم و در کنار هم تغییر و رشد کنید:

رابطه عشقی شما یک موجود زنده است که برای، رشد و پیشرفت نیاز به غذا دارد. بهترین راه برای تغذیه آن، ایجاد تغییر در رابطه است. تجربه نشان داده که یکی از مهم‌ترین عناصر در خوشبختی زوج‌ها همین تغییر است.

مراقبت و حمایت خود را از همسرتان کم نکنید:

 

یکی از چیزهایی که زوج‌ها در رابطه‌شان نیاز دارند، حمایت است. آنها نیاز به همسری پشتیبان دارند، بنابراین ببینید همسرتان به چه کمک و پشتیبانی نیاز دارد و همان را به او عرضه کنید.

چند بار در هفته رابطه زناشویی داشته باشیم:

تعریف خاص و عدد خاصی برای این منظور وجود ندارد. تعداد دفعات برقراری رابطه به نیاز طرفین بستگی دارد.

ممکن است نیاز یک زوج یک بار در هفته باشد و در مقابل زوج دیگر با ۵ بار برقراری رابطه در هفته، نیازهایشان برطرف شود.

اینکه یک تعداد از افراد برای حفظ سلامت خود از داشتن رابطه زناشویی سالم اجتناب می‌کنند به هیچ‌وجه باور درستی نیست و مبنای علمی ندارد.

عوارض نداشتن رابطه زناشویی برای بانوان:

به گفته متخصصان توقف رابطه زناشویی برای بانوان میتواند علائمی شبیه به یائسگی زودرس ایجاد و سلامت واژن را به خطر بیاندازد اما علاوه بر تمامی این عوارض به نظر نه چندان مهمی که عنوان کردیم بدترین عوارض نداشتن رابطه جنسی و ترک رابطه زناشویی برای زنان (آتروفی واژن) است.

بهبود سیستم ایمنی بدن:

در افرادی که دارای رابطه زناشویی هستند، سیستم ایمنی بدن قوی‌تر از افراد فاقد رابطه زناشویی است. سیستم ایمنی بدن مانند یک سد در مقابل عفونت ‌ها و سلول‌های سرطان عمل می‌کند.

در دانشگاه پنسیلوانیا در یک بررسی مشخص شده سطح آنتی‌بادی‌ها در افرادی که در هفته ۲-۱ بار رابطه زناشویی برقرار می‌کنند، بالاتر است. آنتی‌بادی‌ها، مسئول دفاع از بدن در مقابل عفونت‌ها و سلول‌های سرطانی هستند. داشتن رابطه زناشویی منظم و موثر، باعث کاهش میزان ابتلا به بیماری‌های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزا می‌شود.

دشمن رابطه زناشویی:

کمبود خواب میل به داشتن رابطه زناشویی را کاهش میدهد هر عاملی که خواب شما را برهم بزند بر رابطه زناشویی شما نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *