بیماری‌ های غددی، نازایی و ناتوانی جنسی

آنچه نباید قبل از رابطه جنسی انجام داد

رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین کارهایست است که میتوانید با همسرتان تجربه کنید. اما آنچه نباید قبل از رابطه جنسی انجام داد چیست؟ هیچ چیز زیباتر از این نیست که یک زوج شبی عاشقانه را کنار هم صبح کنند

به شما میگوییم از آنچه نباید قبل از رابطه جنسی انجام داد که در ادامه میخوانیم:

 

زیاد غذا نخورید.
زیاد غذا خوردن باعث میشود حس سنگینی و خواب آلودگی کنید مخصوصاً اگر غذایتان حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات مثل برنج باشد.

انواع روش های نزدیکی

با همسرتان بحث و جدل نکنید.
بحث و جدل بین زوج ها مخصوصاً بعد از چند سال اول ازدواج که دو طرف تازگی خود را برای هم از دست میدهند مسئله ای عادی است اما این بحث ها و دعوا ها قبل از رابطه جنسی همه چیز را بدتر می کند.

قبل از رابطه جنسی استرس و اضطراب نداشته باشید.
استرس زیاد نابودکننده زندگی جنسی شمامیشود. استرس و اضطراب میتواند موجب بروز اختلالات جنسی مختلفی مثل اضطراب عملکرد و یا در بعضی موارد اختلال نعوظ شود.

خیلی توقعاتتان را بالا نبرید.
اگر دفعه اولی است که میخواهید با همسرتان ارتباط جنسی شروع کنید، باید همه اختیارات را به زمان بدهید. بدن آدم های مختلف متفاوت است و باید بگذارید که شناخت شما از بدن همدیگر به مرور صورت گیرد. اگر توقعاتتان خیلی بالا باشد و در ارتباط جنسی برآورده نشود، فقط موجب پایین آمدن اعتماد به نفس شما میشود که نه تنها برای زندگی جنسی تان بلکه برای زندگی تان به طور کل به هیچ عنوان خوب نیست.

خودارضایی نکنید.
خیلی افراد برای طولانی تر کردن زمان ارتباط جنسی شان و به تاخیر انداختن انزال، یک ساعت قبل از آن خودارضایی میکنند. بااینکه چنین حقه ای ممکن است عمل کند اما زیاده روی در آن ممکن است نتیجه عکس بدهد زیرا خودارضایی زیاد موجب خواهد شد که آلت تناسلی تان دچار نعوظ نشده یا رسیدن به این حالت برای آن خیلی طول بکشد.

از الگوی همیشگی تان پیروی نکنید.
نداشتن خلاقیت و نوآوری در رابطه جنسی شور و اشتیاق و عشقی که بینتان وجود دارد را روز به روز کمتر میکند. وقتی رابطه جنسی برایتان به شکل یک عادت یا عمل ماشینی درآید، میل جنسی در هر دو شما به تدریج کمتر خواهد شد. سعی کنید از حالتها و مکانهای جدید برای انجام عمل جنسی استفاده کنید.

نوشیدنی الکلی نخورید و سیگار نکشید.
هم الکل و هم سیگار قبلاً نماد مردانگی و میل جنسی بوده است. اما خیلی وقت است که این فکر کنار گذاشته شده است و ثابت شده است که هم سیگار و هم نوشیدنی های الکلی موجب کاهش میل جنسی میشوند.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *