ارگاسم در زنان چگونه است؟

همه آنچه درباره رابطه جنسی دهانیی باید بدانید

رابطه جنسی دهانیی یکی از مراحل مهم اولیه نوازش مرد برای همسر خود است. معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانیی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان میل زیادی برای رابطه دهانی با شریک جنسی دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد.

در رابطه جنسی دهانی اعضای دهان و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارد

رابطه جنسی دهانی چیست؟

رابطه جنسی دهانی نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و وقتی رابطه ی جنسی دهانی از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌شوند.

انواع روش های نزدیکی

چرا مردان از رابطه ی جنسی دهانی لذت می برند؟

مکیدن آلت تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر دستگاه تناسلی شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای دستگاه جنسی می شود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها می شود.

علت تمایل و علاقه زنان به داشتن رابطه جنسی دهانی:

لیسیدن یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذت بخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا در مورد افرادی که دستگاه جنسی آنها ترشح معمول را ندارند و به عبارتی دچار خشکی واژن هستند رابطه جنسی دهانی پیش از دخول می تواند علاوه بر تحریک در سهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

رابطه جنسی دهانی از نظر شرعی:

رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیرمتعارف نمی‌باشد و بر عکس از روابطی است که اشکال شرعی در صورتی که ترشحات آلت تناسلی مردانه و زنانه خورده نشود به آن وارد نیست. با این حال می‌توانید برای اطمینان خاطر با مراجعه به استفتائات مرجع تقلید خود نسبت به حکم آن اطمینان حاصل نمایید.

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

 

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *