رابطه جنسی در شب زفاف

درد هنگام برقراری رابطه جنسی در شب زفاف

رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان امکان دارد که این حالت در شب اول دردناک باشد معمولا اولین رابطه جنسی در شب اول ، دردی در حد متوسط دارد که می تواند در برخی مورد به دلیل حالت پزشکی مانند مشکلات مجاری ادرار و یا کیستهای تخمدان زیاد شود.

علل دردهای شکمی در هنگام برقراری رابطه جنسی در شب زفاف

اگر بعضی از زنان در هنگام رابطه جنسی احساس دردهای زیاد شکمی کنند، این مساله می تواند ناشی از علت پزشکی مانند مشکلات رحمی و .. باشد. مطابق با گفته متخصصان زنان و زایمان این دردها می تواند ناشی از کیستهای تخمدان، مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد.

علل ایجاد درد در دستگاه جنسی مردان

هر چند که این مشکل چندان زیاد نیست اما مردانی هستند که در اولین رابطه جنسی خود احساس درد شدید می کنند. یکی از علل رایج این مساله بیماری های دستگاه جنسی مردان و یا مشمل و اختلال در بافتی است که روی دستگاه جنسی مردان را می پوشاند. همچنین در کسانی که ختنه نشده اند(البته در بین ما مسلمانان تقریبا دیده نمی شود) اگر پوست ختنه گاه خیلی سفت و محکم باشد می تواند در هنگام مقاربت مشکل ایجاد کند. سایر دلایل درد در مردان در حین رابطه جنسی می تواند ناشی از آسیب دستگاه جنسی خارجی مردان، درماتیتهای پوستی و یا پسوریازیس(دا الصدف) باشد.

مشکلات جنسی مردان

علل دردهای هیجانی در اولین رابطه جنسی در شب زفاف

وجود درد زیاد در نخستین رابطه جنسی می تواند ناشی از علل هیجانی از جمله احساس ترس و گناه و … باشد که مانع از حفظ آرامش آنها در حین رابطه جنسی می شود. اگر به علت این احساس عدم آرامش برای زنان غیر قابل درک شود دچار خشکی دستگاه تناسلی شده و رابطه جنسی به خوبی برقرار نمی شود.

درمان دردهای مقاربتی

زنانی که در هنگام رابطه جنسی دچار درد و مشکل می شوند لازم است که از مواد و محلولهای لیز کننده مجرای واژن (که البته توسط متخصص تجویز می شود) استفاده کنند. همچنین زنانی که احساس دردهای شدید شکمی و یا لگنی می کنند باید توسط متخصص زنان و زایمان مورد ارزیابی و بررسی و آزمایش قرار گیرند و در نهایت زنان و مردانی که بنابر علل هیجانی و یا عاطفی دچار دردهای مقاربتی می گردند لازمست که نزد مشاور، روان شناس یا سکس تراپیست مراجعه داشته باشند.

همچنین مردانی که در حین رابطه جنسی احساس درد دارند باید نزد متخصصینی مانند اورولوژیست و … مراجعه داشته باشند.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *