دلایل ایجاد خال و جوش روی دستگاه تناسلی

دلایل ایجاد خال و جوش روی دستگاه تناسلی

در این مقاله میخوانیم که دلایل ایجاد خال و جوش دستگاه تناسلی زنان چیست

ژل گرم کننده گالاردو مدل عصاره طبیعی دارچین

دلایل ایجاد خال و جوش روی دستگاه تناسلی

جوش دستگاه تناسلی

از بین بردن موهای زائد ممکن است باعث عوارض جدی شود. به جز درد، قرمزی و خارش می تواند منجر به فولیکولیت و جمع شدن مو زیر پوست شود

با گذشت زمان ممکن است خال یا برجستگی های مویی ممکن است به سطح پوست برسند و با اصطکاک ایجاد شده روی سطح پوست و با لباس موجب ایجاد اسکین تگ شوند.

اسکین تگ ها تهدیدی برای سلامتی نیستند و معمولا نیازی به درمان ندارند مگر این که خودتان از ظاهرشان خوشتان نیاید و بخواهید حذفشان کنید.

خال های معمولی معمولا با شکل منظم و دور صاف هستند ولی اگر نامتقارن یا رنگارنگ باشند و اندازه آن ها در طول زمان افزایش پیدا کند غیر معمول است که ممکن است در ناحیه کشاله ران هم دیده شوند اگر خال ایجاد شده بوی بدی داشت باید بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید.

غدد عرق در تمام نقاط بدن وجود دارند و مراقب لباس های عرق کرده جذب باشگاهتان نباشید ممکن است به این عارضه مبتلا شوید به خصوص اگر بلافاصله دوش نگیرید. عوض نکردن شلوار باشگاه، لباس زیر یا لباس شنا بخصی اگر از الیاف مصنوعی باشند، عرق را روی پوست گیر انداخته و باعث مسدود شدن غدد عرق و عفونت آن ها می شوند

کیست بارتون Bartholin در اثر تورم غذذ بارتولن در دهانه واژن ایجاد می شود. این غدد مایعی را برای روان نکردن واژن ترشح می کنند. اگر برجستگی های غیر طبیعی در اطراف دستگاه تناسلی خود مشاهده کردید ممکن است کیست بارتولن باشد. اگر غدد ترشح کننده ماده روان کنننده واژن مسدود شوند یا مایع درونشان باقی بماند عفونت کرده و باعث ایجاد درد و ناراحتی می شوند. ولی اگر کیست شما بدون درد بود می توانید صبر کنید تا خود به خود از بین بروند در غیر این صورت باید به پزشک مراجعه نمایید.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

سوزش ادرار بعد از نزدیکی : امکان دارد تصور کنید که یک رابطه زناشویی پایانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *