تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن
تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن

تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن

سلام در این مقاله می خواهیم تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن  نکاتی را برای شما

بازگو کنیم با ما همراه باشید.

تقسیم بندی ماساژ امروز بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ نرم روی بدن وجود دارد.تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن برای داشتن سلامت کامل جزء ارکان یک ماساژ است.

ماساژسنتی اروپایی:

شامل روش هایی بر اساس فیزیواوژی و آناتومی طب عربی پنج تکنیک دست ورزی بافت های نرم بدن در آن مورد استفاده قرار می گیرد بنام های افلوراژ-پتریساژکامبرشن-پرکاشن-ویپرشن

ماساژ معاصر عربی:

ماساژ معاصر عربی این روش نیز بر پایه روشهای مدرن آناتومیک شامل تکنیک های دست ورزی-فراتر از چهار چوب ماساژ سوئدی بنا شده است شامل ماساژعصبی ماساژ ورزشی-ماساژ میوتراپی می باشد.از بارزترین روشهای غربی یا ماساژ باروغن می توان به ماساژ کلاسیک روسی اشاره نمود.

ماساژ شرقی:

تکنیک های ماساژ شرقی بر اساس اصول طب سنتی چینی بنا شده است. در بدن انسان کانال های انرژی غیر قابل رویت بیشماری وجود دارد که ماساژ این مسیرها باعث به جریان افتادن انرژی حیاتی در بدن میشود این متدها شامل طب فشاری چین (شیاتو)و طب سنتی هند(آیورودا)بوده یا به عبارت دیگر تلفیقی از سنت های چینی و هندی است.

ماساژکلاسیک روسی:

این سبک مانند سبک های بلوک غرب(سوئد،فنلاند)همراه با روغن یا پودر مخصوص ماساژ می باشد و عمدتا روی تخت مخصوص ماساژ انجام می پذیرد و در رسته های ماساژ کلاسیک یا اروپایی جای می گیرد این ماساژ برپایه قواعد پزشکی بنا نهاده شده است و تمامی تکنیک ها و شگردها با توجه به اصول آناتومی و فیزیو لوژی طراحی و تدوین شده اند در این روش عضلات -وترها رباط ها- غلاف های بدن را بطور سطحی و عمقی و فشاری مورد تحریک قرار می دهیم و باعث دفع سریع تر اسید لاکتیک از بدن ،افزایش دامنه حرکتی-کاهش درد های عصبی-کاهش اسپاسم و گرفتگی عضلات هچس رهایی از چسبندگی عضلات می شویم.

ممنوعیت ها:

  • درجه حرارت بالا(تب شدید)
  • التهاب  سیاه رنگ واریس زخم و جراحی که مدت کوتاهی از آن گذشته
  • بارداری
  • قلنج و درد بدون دلیل
  • آماس کیست
  • واریس پیشرفته

منبع :مجله ماه سرا

تقسیم بندی ماساژدر دنیای امروز و ممنوعیت های آن

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *