آرایش ابرو

آرایش ابرو

ابرو و آرایش ابرو

ابرو یکی از عناصر و المان های مهم در صورت است و تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارد. می توان گفت ابرو سی درصد از زیبایی صورت را تشکیل می دهد. برای اینکه شما این تاثیر را متوجه بشین، جلوی یک آینه بروید و با انگشتان خود روی ابرو های خود را بپوشانید. می بینید که اگر ابرو نداشته باشید زیبایی صورت شما کمتر و کمتر می شود. از این رو بسیاری از مردم برای زیباسازی چهره خود، روی به آرایش ابرو مانند سایه ابرو و همینطور کاشت ابرو می آورند تا زیبایی بیشتری برای چهره ی خود بیافرینند.

آرایش ابرو

ابرو و کارایی آن

بعضی ها می پرسند که اصلا وجود ابرو برای چیست و چرا ما ابرو داریم؟! در پاسخ می توان گفت ابرو علاوه بر کارایی در بحث زیبایی شناسی صورت نقش مهمی دارد. کارایی ابرو در واقع به این صورت است که اول باعث می شود تا عرق پیشانی وارد چشم نشود و مانند یک ناودان عمل کند. دوم هم اینکه کار یک سایه بان را برای چشم انجام می دهد. پس در بحث زیبایی شناسی از سایه ابرو برای آرایش می توان استفاده کرد و در بحث کارایی می توان از کاشت ابرو استفاده نمود.

سایه ابرو در آرایش ابرو

آرایش ابرو برای بسیاری از خانم ها مهم شمرده می شود و از سایه ابرو برای آرایش ابروی خود استفاده می کنند. سایه ابرو نزدیک به تتو می باشد ولی طبیعی تر به نظر می رسد و برای همین بیشتر خانم ها از سایه ابرو استفاده می کنند. سایه ابرو هم به صورت دائمی وجود دارد و هم به صورت موقتی که در مطلب و مقاله دیگر به صورت کامل به این بحث پرداخته می شود. در آرایش ابرو نکات زیادی را باید در نظر گرفت و آن ها را رعایت کرد چرا که ابرو خود دارای سه بخش سر، تنه و دم می باشد که در مطلب های قبلی به آن اشاره ای کردیم.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *