سایه ابرو

سایه ابرو

سایه ابرو

کسانی که از سایه زدن برای ابروی خود استفاده می کنند می دانند که این نوع آرایش شباهت خيلي زيادي به تاتو ابرو دارد. در واقع این آرایش، یک رنگ روشن از تاتو معمولی می باشد. تاتو ابرو پررنگ و غلیظ می باشد در حالی که سایه ابرو به صورت ملایم است. به احتمال زیاد به همین دلیل است که امروزه این نوع از آرایش از طرف دار بیشتری نسبت به تاتو برخوردار می باشد. برای این که خانم ها این اعتقاد را دارند که سایه زدن برای ابروی خود، دارای جلوه طبيعي تری می باشد و همچنین شباهت زيادي به ابروی طبيعي دارد.

آرایش سایه زدن ابرو بیشتر قسمت هایی را که تراکم موی در آن جا کم است را پر مي کند و مثل یک تاتو معمولی باعث ایجاد قاب نمی شود. این نوع از آرایش صورت و ابرو، طول عمر ماندگاری کمتری بر روی صورت دارد و پس از چند ماه می توان مدل جدیدی از یک سایه را بر روی صورت و ابرو ایجاد کرد. برای اینکه ممکن است پس از گذشت چند ماه مدل ابرویتان برای شما قدیمی شود و علاقمند باشید که مدل سایه ابروی خود را عوض کنید.

سایه ابرو

سایه زدن به دو صورت می باشد:

1 – سایه زدن به صورت موقتی:

براي سایه زدن ابرو ها ابتدا می بایست با انتخاب یک رنگ روشن تر از رنگ سایه ای که انتخاب کرده اید، داخل کادر ابرو را به خوبی بکشید. کمی بعد با کمک رنگ انتخابي که برای سایه است، به صورت چرخشی داخل ابرو را پر کنید. در مرحله بعد روی ناحیه های دورانی شکل را به صورت زیگزاگ با رنگ مورد نظر پر کنید. با این روش می توانید تمام فضای ابروی خود را به صورت کامل و به خوبی پر کنید. در سایه زدن ابرو به صورت موقت مدت و زمان ماندگاری کم است و به همین دلیل به اسم سایه ابروی موقت شناخته می شود.

2 – سایه زدن به صورت دائمی:

در این نوع از آرایش ابرو، انواعی وجود دارد که مانند:(سایه طبیعی، سایه ساده، سایه ساده ابرو همراه با قاب و …) می باشد که مدت طولانی ماندگاری دارد و این ماندگاری به شرایط مختلفی همچون نوع پوست و وضعیت فیزیکی بدن و عمق کاشت رنگ و مدت قرار گیری در مقابل آفتاب و … وابسته است که این ماندگاری را بین شش ماه الی یک سال تخمین می زنند.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *