جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است.
جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است.

جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است. نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

نارگیل:

نارگیل میوه ای است که در مناطق گرمسیری به وفور یافت می شود،با پوششی پوشالی مانند و یک پوسته سرسخت که خواص فراوانی دارد.در این مقاله جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است.بیان می شود خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

خواص نارگیل

جادوی روغن نارگیل :

زیباترین جادوی روغن نارگیل جوان سازی این روغن خوشبو و بهداشتی میباشد،از آنجا که بیش از هزار مطالعه  ثبت شده وجور دارد برای اثبات اینکه نارگیل در دسته  سالم ترین غذا و روغن ها وجود دارد در این جا به معرفی و شناخت بیشتر آن میپردازیم.

خواص اعجاب انگیز روغن نارگیل:

روغن نارگیل به حدی شگفت انگیز است که اگر همگان خواص آن را درک کنند لحظه ای آن را از خود جدا نخواهند کرد
این روغن هم خاصیت غذایی دارد و هم خاصیت درمانی و به راحتی می‌توان آن را جایگزینی برای انواع کرم های زیبایی گران قیمت معرفی کرد.

جایگزین کرم های آرایشی:

با معرفی بیشتر این روغن درخواهید یافت که تا امروز چه اندازه از خواص بی نظیر آن غافل بوده اید و به چه سادگی میتوانید آن را جایگزین باکس کرم های زیبایی و آرایشی کنید.

خواص نارگیل برای پوست و مو:

حال اطلاعت بیشتری در مورد نحوه استفاده از این روغن برای بهبود وضعییت پوست و موی شما در اختیارتان قرار میدهیم.

ضد آفتاب  طبیعی:

جالب است بدانید روغن نارگیل را میتوان به عنوان یک ضد آفتاب استاندارد استفاده کرد.بدین صورت که از  ترکیب روغن نارگیل با مقداری زینک اکساید ضد افتابی بی نظیر برای بازتاب نور از پوست شما میشود،البته در نظر داشته باشید که از این ضد آفتاب در تایم های کوتاه مدت تر میتوان استفاده کرد.

جادوی روغن نارگیل و فواید فوق العاده آن که فقط راز زنان هندی است.
خواص روغن نارگیل

سفید کننده طبیعی دندان:

اگر دلتنگ دندان های سفید و مرواریدی رنگ شده اید باید بگوییم با کمی حوصله میتوانید خمیردندان شگفت انگیز کم هزینه و با ماندگاری زیاد تولید کنید و از خمیردندان دست ساز خود لذت ببرید شما میتوانیدروغن نارگیل آب شده را به همراه سودا و روغن های ضروری مورد علاقه خود را باهم مخلوط کنید و به مدت طولانی از آن استفاده کنید روغن نارگیل خاصیت ضد باکتری هم دارد که باعث خوشبو شدن دهان شما نیز میشود.

سم زدایی بدن:

مالیدن روغن نارگیل بر روی بدن باعث سم زدایی کامل بدن می‌شود.

عطر سازی با روغن نارگیل:

برای انجام این کار شگفت انگیز شما میتوانید مقداری روغن نارگیل کمی بیکینگ پودر یک قسمت از نوشابه گازدار مقداری سبزی هندی ونشاسته ذرت را ترکیب کنید روغن های ضروری که دوست دارید را هم اضافه کنید.

علت تمدید بیشتر عطر نارگیل:

توجه داشته باشید که دئودورانت طبیعی از آنجایی که برخلاف دئودورانت صنعتی منافذ بدن را مسدود نمیکنند شما برای ماندگاری احتیاج به تمدید بیشتری هستید ولی در نتیجه از عطر سالم تری استفاده میکنید.

جایگزین دستمال مرطوب:

امروزه دستمال مرطوب ها با هزینه های بالا در دسته ی وسایل خانوم ها برای پاک کردن آرایش قرار دارد در حالی که شما میتوانید با استفاده از یک تکه پنبه و چند قطره روغن نارگیل هم آرایش خود را با هزینه  کمتر پاک کنید هم پوست صورت خود را آبرسانی و مرطوب کنید

مرطوب کننده پوست :

با روغن نارگیل میتوانید مرطوب کننده ی مصرفی خود را بسازید البته منظور همان روغن نارگیل است که به تنهایی دارای مواد مغذی میباشد و در صورت استفاده از آن نیاز به لوسیون دیگری ندارید.و میتوانید از بوی خوب آن لذت ببرید و چین چروک صورت خود را از بین ببرید.

رفع وزی مو:

شما میتوانید با ترکیب دو قسمت از روغن نارگیل و یک قسمت از روغن جوجوبا و استفاده از آن به مدت 3الی 5 دقیقه بر روی موهای خود یک نرم کننده  کاملا طبیعی و مفید به موهای خود هدیه بدهید. که روغن نارگیل به علت دارا بودن رطوبت بالا باعث از بین رفتن وز موها میشود..

نرم کننده قوی ناخن:

روغن نارگیل یک نرم کننده  قوی و فوق العاده برای خشکی ناخن ها مخصوصا در فصل زمستان که شکنندگی ناخن ها بیشتر می‌شود میباشد.پس از مصرف برای ناخن ها دست ها را نشویید بلکه با دستمال چربی آن را بگیرید.

لوسیون بدن:

مقداری روغن نارگیل را با مقداری از روغن های ضرور اختیاری را داخل میکسر بریزید و به مدت 5 دقیقه میکس کنید حالا شما به همین سادگی یک لوسیون و آب رسان قوی برای بدن خود ساخته اید گه میتوانید آن را مصرف کنید واز آن لذت ببرید.

جلوگیری از نیش حشرات:

ترکیب 25 قطره ایانس گل سرخ با یک چهارم فنجان روغن نارگیل را مخلوط کنید و بر روی پوست خود ماساژ دهید که این معجون شما را در برابر نیش حشرات و بیماری‌هایی که حشرات حامل آن هستند حفظ کنند.

فوم بعد از اصلاح:

به جای هزینه های گزاف بابت خریداری کرم های اصلاح که اغلب آن ها از ترکیبات شیمیایی و گاها مضر برای پوست درست شده بهتر از یک شیشه روغن ذوب شده نارگیل را در حمام بگذارید تا بعداز اصلاح مقدار کمی از روغن را به صورت خود ماساژ دهید و از صورت نرم و صاف و یکدست خود بیشتر لذت ببرید.

گفتار پایانی:

در این مقاله سعی شد با بررسی خواص و مزایایی روغن نارگیل و جادوی روغن نارگیل به شما کمک کنیم تا بهترین و زیباترین پوست را داشته باشید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *