دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب

نحوه طراحی دکوراسیون اتاق خواب با چند نمونه مدل عکس

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مانند اتاق خواب، سرویس بهداشتی ، اشپز خانه ، و….دارای اهمیت زیادی است که نباید هیچ کدام از انها نادیده گرفته شود .چون هر کدام از انها تاثیر خاص خودشان در زندگی شما دارند.که یکی از مهم ترین این قسمت که بیش از یک سوم عمر خود را در ان میگذارانیم اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب به موارد زیادی توجه کنیم .

سرویس خواب

در اتاق خواب از مهمترین مواردی که یاید به ان اهمیت زیادی داد سرویس خواب میباشد.وباید به سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل ازان پیروی میکنند .به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.

برای خرید سرویس خواب باید به این نکته توجه کنیم  فقط زیبایی ملاک نباشد بلکه باید طوری سرویس خواب انتخاب کنیم که ازنظر طبی و سلامت هم مورد تایید باشد.چون قرار است شما روی آن بخوابید و استراحت کنید و یک سوم شبانه روز خود را در اتاق خواب بگذرانید.

داشتن یک اتاق خواب راحت میتواند از نظر فیزیکی شما را از نظر سلامت کامل نگه داردو هم از تنش های که در طول روز با ان مواجه میشوید خلاص شوید پس تنها ملاک شما نباید زیبایی باشد بلکه باید جنس، سلامت و سایر ویژگی های سرویس خواب هم در نظر گرفته شده باشد.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

 

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

پرده اتاق خواب

برای خریدو انتخاب  پرده اتاق خواب با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل بهترین پرده را انتخاب کنید که این موضوع علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید.

 علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود.

دکوراسیون اتاق خواب نورگیر

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

در انتخاب خرید کاغذ دیواری ممکن است دچار سر در گمی شوید.چون تنوع کاغذ دیواری اتاق انقدر بالاست که انتخاب مدل دلخواه از بین این ها کار دشواری است و این روزها کاغذ دیواری به پر طرفدار ترین فاکتور دردر دکوراسیون منزل تبدیل شده است یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب شیک و لوکس

دکوراسیون اتاق خواب سفید و صورتی

کمد دیواری اتاق خواب

ستفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس ها شود و خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد.

  برای انتخاب مدل کمد دیواری باید توجه کنید که کدام مدل برای اتاق شما مناسب تر است و میزان فضایی که در اختیار دارید به چه صورت است و دکوراسیون منزل شما از چه نوعی می باشد.

 کمد دیواری های جدید با کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و در بازار عرضه می شوند که در سه دسته کلی کمد رختخواب، کمد لباس و کمد closet می باشند.

دکوراسیون اتاق خواب با بهارخواب و نورگیر

رنگ مناسب اتاق خواب

 یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد. سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از وسایل خیلی زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید چون قرار است اتاق خواب جایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد و بهتر است از رنگ هایی مثل آبی، سبز و سفید و امثال این ها که در آرامش شما تاثیرگذار است استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب سفید با فرش

نورپردازی اتاق خواب

 دقت داشته باشید که نورپردازی اتاق خواب هم اهمیت خودش را دارد و باید دقت کنید که در هنگامی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه کنید نور کافی برای شما وجود داشته باشد تا چشمان شما اذیت نشود و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملاً مناسبی داشته باشد تا هورمون های خواب شما دچار اختلال نشوند.

 

دکوراسیون اتاق خواب با فرش

دکوراسیون اتاق خواب اشرافی سبز

دکوراسیون اتاق خواب لوکس و زیبا

 

درباره‌ی آزاده

حتما ببینید

انتخاب رنگ های تیره روی دیوار های اتاق نشیمن و فضای داخلی خانه

انتخاب رنگ های تیره روی دیوار های اتاق نشیمن و فضای داخلی خانه

سلام ماه سرایی های عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با انتخاب رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *