کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید. نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

کلبه کودک:

بی شک داشتن محلی امن و زیبا برای بازی کردن برای تمام کودکان آرزوی دیرینه ای است. همه ما در کودکی داشتن کلبه کوچک را آرزو کرده‌ایم و بارها و بارها به آن فکر کرده‌ام و تصور و بازی کردن از آن در رویا لذت برده ایم. در این مقاله می خواهیم درباره کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید. خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزوها

آرزوی دیرینه هر کودکی:

شاید در گذشته به خاطر اهمیت ندادن به خواسته های کودکان یا درگیری و مشغله بزرگ‌ترها زیاد به این خواسته ها اهمیت داده نمی‌شد اما امروزه دنیای کودکان بسیار جذاب تر و با اهمیت تر نسبت به قبل شده است و پدر و مادرها تقلای بیشتری برای برآورده شدن خواسته های کودکان انجام می‌دهند شاید به دلیل این است که می‌خواهند آرزوهایی که خود در گذشته به آن نرسیده اند برای کودکانشان به صورت یک آرزو باقی نماند و تا حد ممکن فرزندان دلبندشان بتوانند از زندگی و رویاهای خود لذت ببرند.

ساخت کلبه آرزوها :

ساختن کلبه ها یا همان خانه های مینیاتوری کار زیاد سختی نیست شاید همه ما بعد از بزرگسالی پول و ثروت کافی برای انجام این ایده داشته باشیم اما باید توجه کنیم که دیگر دوران کودکی و رویاهای زیبای آن بر نمی گردد پس سعی کنیم تا فرزندانمان دوران کودکی را از دست نداده اند اجازه لذت بردن از این امکانات را به آنها بدهیم ساخت خانه مینیاتوری شاید کمی حوصله و هزینه دربرداشته باشد اما کار غیرممکن نیست.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزوها

کلبه کودک را کجا ها دیده اید؟

کلبه کودک برای هیچ کدام از ما ناشناخته و عجیب و غریب نیست چرا که همه ما شاید نمونه‌ای از آن را در خانه اقوام مهدکودک ها پارک ها شهربازی ها و غیره دیده باشیم اما باید بدانیم که نیاز به ابزار خاصی ندارد شما می توانید با مقداری چوب راش آید ابزاری دیگر به سادگی با کمی مهارت آن را در هر گوشه از خانه برای کودک تان فراهم کنید.

کلبه آرزو در کجا باید قرار بگیرد؟

این خانه ها به خاطر هماهنگی از نظر کوچکی با دنیای کوچک بچه ها بسیار مورد علاقه بچه ها هستند،کلبه کودک در کجا و چگونه باید بخواهیم در در مورد محل نصب این کلبه ها بدانید باید بدانید که این کلبه ها نیاز به جای خاصی نداره ندارد و شما می توانید در هر نقطه که امنیت کودک تامین باشد آن را بنا کنید مثلاً در کنار اتاق اتاق خواب حیاط درصورت نظارت در گوشه‌ای از بام که برای بنا کردن بر بام باید حتماً بر کودک خود نظارت داشته باشید و ترجیحاً کودک را تنها به آنجا نفرستید اگر کلبه کودک را بیش از حد بزرگ و بسازید دیگران جذابیت قبل را نخواهد داشت.

آیا نظر کودکان در ساخت کلبه آرزو مهم است؟

می توانید در مورد ساخت کلبه های کوچک از کودکان خود نظر بخواهید اما در کنار نظر کودکان سعی کنید موارد ایمنی را هم در نظر بگیرید و بیشتر در مورد جنس و رنگ آمیزی از کودکان نظرخواهی بکنید شاید دلتان بخواهد در نزدیکی خانه‌شان یک تخت قرار بدهید که بتوانند به عنوان سایه بان از آن استفاده کند شاید کودک شما بسیار اجتماعی تر نسبت به دیگر کودکان باشد و بخواهد دوستان بیشتری را در کلبه به خود جای دهد.

ایده های جذاب در کنار کلبه آرزوها:

می توانید تاب کوچکی در کنار کلبه فرزندتان ایجاد کنید چند ایده جالب برای ساختن کلبه برای اینکه کلبه جالبتری بسازید می‌تواند در قسمتی از کلبه تاب و سرسره پلاستیکی بگذارید کلبه را دو طبقه درست کنید.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزو

نمای داخلی کلبه:

برای نمای داخلی کلبه می توانید از اسباب بازی های کودک و وسایل جذاب و دوست داشتنی مثل تخت خواب کوچک طبق نظر و سلیقه کودک استفاده کنید و یا مبل های چوبی کوچک بسازید و در صورت تمایل سفارش دهید تا برای کودکتان بسازند.این طرح ها می تواند انواع طرح های فانتزی و کارتنی باشد.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزوها

کلبه چوبی:

با صرف کمی وقت و الگو گرفتن و ایده های جذاب می توانید کلبه آرزوی کودک تان را با طرح های چوبی بسازید و یا برای پوشش آن از چوب ، خزه و یا علف های سبز استفاده کنید.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزوها

تزیینات کلبه آرزوها:

برای کلبه در صورت امکان پنجره قرار دهید دیوارهای کلبه را به سلیقه فرزندتان رنگ آمیزی کنید و آنها را با ریسه‌های چراغ می تواند با پوستر های مورد علاقه فرزندانتان داخل کلبه را تزیین و زیبا کنید عروسکهایی که مورد علاقه فرزندتان هستید اجازه دهید به طور دائمی و مستمر داخل کلبه کودک قرار داده شوند.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزوها

نکته مهم:

برای ساخت آرزو برای کودکان دلبندتان نیاز به ابزار و وسایل گران قیمت و فوق العاده لوکس نیست شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه یک کلبه دوست داشتنی برای فرزند دلبندتان آماده نمایید و برای راحتی کار شما در اینجا ابعاد و اندازه های ساخت یک کلبه کوچک برای 4 کودک نمایش داده می شود.

کلبه آرزوی کودک و هرآنچه که باید درباره کلبه آرزو بدانید.
کلبه آرزو

گفتار پایانی:

در این مقاله سعی شد نکات مهم و جذابی را برای ساخت کلبه های کوچک و مینیاتوری برای فرزندانتان بیان و معرف یکنیم امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سازنده بوده و بتوانید لحظات خوشی را درکنار دلبندتان داشته باشید.

منبع :مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

معرفی دکوراسیون اتاق نشیمن و برنامه ریزی بهینه برای طراحی و چیدمان مناسب

دکوراسیون اتاق نشیمن و برنامه ریزی بهینه برای طراحی و چیدمان مناسب

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *