آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم به شیوه ماه سرا
آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم به شیوه ماه سرا

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم به شیوه ماه سرا

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم به شیوه ماه سرا نکات جالب و شنیدنی بیان کنیم با ما همراه باشید تا همیشه شیک و جذاب باشید.

خط چشم :

سخت ترین بخش آرایش خط چشم کشیدن است و باید به مدل و فرم چشم ها توجه کرد. همه افراد مدل چشم های متفاوتی از هم دارند پس کشیدن خط چشم شان هم باید متفاوت با مدل چشم دیگر باشد.و استفاده از خط چشم برای زیباتر شدن آرایش چشم ها است ،در این مقاله آموزش کشیدن خط چشم بیان می شود با ما همراه باشید.

خط چشم متناسب چشم های گرد:

برای کشیده تر نشان دادن، روی خط مژه قسمت لبه خارجی چشم مداد بکشید و به صورت خط چشم بالدار در بیاورید.

 خط چشم متناسب چشم های با فاصله:

اگر دارای اینگونه چشم ها هستید، در گوشه داخلی چشم بیشتر تمرکز کنید تا فاصله چشم ها کمتر نشان داده شود.

برای شروع با سایه، گوشه داخلی چشم یا مجرای اشک را بپوشانید سپس توصیه می شود  مداد داخل چشم ها بکشید و کاری زیاد به گوشه خارجی چشم ها نداشته باشید.

 خط چشم متناسب چشمه ای گود:

برای این گونه چشم ها اول کشیدن خط چشم بسیار باریک و نزدیک به خط مژه توصیه می شود یا اینکه حتماً گوشه خارجی بالا و پایین پلک خط چشم بکشید. اصلاً بالای پلک سایه پهن نزنید و سایه تیره یا سیاه برای بالای چشم استفاده نکنید زیرا منجر به گودتر جلوه دادن چشم ها می شود.

 خط چشم متناسب چشم های تک پلکی:

اینگونه است که کشیدن یک خط باریک از گوشه داخلی چشم و همان جوری که به گوشه خارجی چشم نزدیک می شوید پهن تر بکشید.

 خط چشم متناسب چشم های پفی:

از قسمت پهن خط چشم شروع کرد دقیقا جایی که باید مداد را بین ریشه مژه‌ها بکشید و پهن تر کردن خط چشم زمانی که نزدیک به گوشه خارجی چشم می شوید.

خط چشم متناسب چشم های بادامی:

این گونه افراد جزو زیباترین مدل های چشمی هستند. آرایشگران توصیه می‌کند این‌گونه افراد خط چشم های بالدار بکشند.

خط چشم متناسب چشم های ریز:

برای این گونه افراد خط چشم روشی کارآمد است چون منجر به بزرگتر جلوه دادن چشم های ریز می شود. ابتدا کشیدن خط چشم باریکی را بالای چشم و گوشه پایین چشم توصیه می‌شود و استفاده مداد سفید برای داخل چشم تا چشم ها درشت تر نشان داده شود.

 خط چشم متناسب چشم های درشت:

برای این گونه افراد خط چشم گربه ای و بالدار توصیه می شود. اگر دارای چشم درشت هستید بالا و داخل پلک بالایی را نیز مداد بکشید.

چشم متناسب چشم های نزدیک به هم:

برای این گونه افراد خط چشم خیلی نازک یا خیلی پهن چشم ها را ریزتر نشان می دهد پس توصیه می شود در گوشه داخلی چشم خط چشم باریک و در گوشه خارجی خط چشم پهن بکشید.

خط چشم متناسب چشم های پلک افتاده:

اگر کمی پلک هایتان پایین تر است و بالای چشم های خود چروک کوچک دارید، شما دارای پلک های کمی افتاده هستید پس حتما خط چشمی بکشید که کمی پلک هایتان را بالا بکشد و چشم‌ها را باز کند. برای این گونه افراد توصیه می‌شود یک خط چشم پهن تر که تمرکز بیشتری روی چشم‌ها به وجود می‌آورد، بکشند. در آخر کشیدن خط چشمی توصیه می‌شود که با یک خط ظریف کمی چشم ها به سمت بالا برود و از یک ریمل برای درشت تر دیده شدن چشم های خود استفاده کنید.

 خط چشم متناسب چشم های از حدقه بیرون زده:

به این گونه افراد توصیه می شود یک خط چشم پهن به پشت چشم ها بکشید و استفاده از سایه تیره به عنوان مکمل منجر به پوشاندن بیرون زدگی چشم می‌شود. زمانی که تیرگی های پشت چشم زیاد بشود، چشم فرو رفته تر نشان داده می‌شود.

خط چشم متناسب چشم های رو به پایین:

این گونه افراد چشم هایشان در گوشه خارجی آن، متمایل به پایین است. برای این مدل چشم توصیه می شود خط چشم مایع به پلک بالایتان بکشید و از گوشه چشم به سمت بالا ادامه بدهید و زاویه ۴۵ درجه ایجاد کنید.

پایان گفتار:

در این مقاله آموزش کشیدن خط چشم  معرفی و بیان شد و برای راحتی شما نمونه ای کامل از انواع مدل و فرم چشم ها ارائه می شود تا به راحتی بتوانید حالت چشم ها را تشخیص و آرایش و ط چشم متناسب با آن فرم چشم را بیابید و چشمانی زیبا و دلفریب داشته باشید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *