خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح زدن رژ لب به انواع لب ها ترفندهای آن
خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح زدن رژ لب به انواع لب ها ترفندهای آن

خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح زدن رژ لب به انواع لب ها ترفندهای آن

سلام در این مقاله میخواهیم شمارا با خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح زدن رژلب آشنا کنیم با ما همراه باشید تا لبانی به زیبایی انار داشته باشید.

لب ها به توجه خاصی نیاز دارند.لب هااز غشاءمخاطی صورتی تشکیل شده است و برخلاف اپیدرم هیچ لایه محافظتی روی آنها قرار ندارد.به همین دلیل لب ها بیشتردر معرض تغییرات آب و هوایی و آلودگی قرار میگیرند.بنابراین خرید صحیح رژ لب و نحوه صحیح زدن رژ لب به انواع لب ها و ترفندهای آن در زیبایی نقش بسزایی دارد.

چه رژلبی بخریم:

همه ما میدانیم که انواع رنگ رژلب وجود دارد،به رگ دست هایتان نگاه کنیداگرآبی است توناژپوستتان سرد و اگر سبزاست توناژ پوستتان گرم است.رژلبی که دو یا سه درجه از رنگ پوستتان تیره تر است ایده آل است و برای استفاده روزانه مناسب است.اگر میخواهیدلب هایتان کوچکتر به نظر بیایداز رژ تیره و مات استفاده کنید.خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح استفاده از آن میتواندبه شما کمک بسزایی کند.

نحوه صحیح زدن رژ لب و ترفند های آن:

چگونه به لب نازک رژ بزنیم:
بایک مداد رنگ خنثی(کرم رنگ)پایین تر از لب خود خطی بکشیدبعد از آن رژ لب بزنید.رژ را به خط لبی که کشیده اید خواهد رسید.هرگز رژ لب تیره نزنید،چون این رژلب لبهای شمارا کوچکتر نشان میدهد.برای برجسته نشان دادن لب از رژ لب کمرنگ در وسط لب استفاده کنید.

اگر معمولا از لباسهای ساده و بدون زرقو برق استفاده میکنیدحتما ازرژ لب با جلوه براق برای آرایش لب استفاده کنید،این پوشش ستده در کنار رژلب براق شمارا جذاب میکند.خریدصحیح رژ لب و نحوه صحیح استفاده از رژ لب یکی از ترفندها برای داشتن لبانی زیباو جذاب است.

حجم دادن به لب:

برای اینکه لب هایتان به طور طبیعی حجیم و برجسته شوند،قبل از اینکه رژ لب بزنید کمی روغن نعنا روی لب ها بمالید.

ترفندخط لب:

هرگز بیرون از خط طبیعی لب یا در گوشه لب ها،خط لب نکشیدبه جای اینکار رژ لب براق،رژ لب هایی با رنگ های روشن یا متوسط انتخاب کنید.

 

 

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *