خواص معجزه آسای روغن آرگان در مراقبت ازپوست سرو مو درآقایان و بانوان

سلام در این مقاله میخواهیم شمارا با خواص معجزه آسای روغن آرگان در مراقبت از پوست سرو مو آشنا کنیم باماهمراه باشید تا سالم ترین پوست و مو را داشته باشید.

آرگان چیست؟

درخت آرگان که در مراکش و در شمال آفریقا یافت میشود و از دانه این درخت روغنی گرفته میشودکه به دلیل خواص شفا بخشی که دارد به اکسیر طلایی معروف شده است.روغن آرگان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینوليک و اسید هیالورونیک است که حاوی ویتامین E میباشد که خاصیت ضد پیری و مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدان دارد.

و حالا خواص معجزه آسای روغن آرگان در مراقبت از پوست سرو مو:

روغن آرگان سبب بازسازی،ترمیم و تغذیه عمقی مو و پوست سرخشک و آسیب دیده شده و با داشتن انواع ویتامین ها به تقویت رشدو جلوگیری از ریزش موی سر کمک می کند.

این روغن میتواند به عنوان یک عامل محافظت کننده،ضد آفتاب و آنتی اکسیدان مو عمل کرده و از طرف دیگر باعث تقویت کراتین مو،سبب افزایش استحکام و احیای تارمو شود.

استفاده روزانه از روغن آرگان سبب تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده ناشی از رنگ،دکلره،مواد شیمیایی،حرارت سشوار و.. شده و با مرطوب کنندگی بسیار عالی از وز شدن مو جلوگیری میکند.

خواص معجزه آسای روغن آرگان در مراقبت از پوست سرو مو

خواص معجزه آسای روغن آرگان در مراقبت از پوست:

روغن آرگان یک مرطوب کننده ،آنتی اکسیدان و تغذیه کننده عمقی پوست میباشد که با افزایش ساخت کلاژن و الاستین و تقویت اتصلات درم و اپیدرم، تاثیر شگرفی در جوان سازی و لیفتینگ پوست دارد.

در افرادی که پوست صورت خشک و خیلی خشک دارند،این روغن با باسازی و تقویت چربی بین سلولی پوست،سبب حفظ رطوبت . رفع خشکی مفرط شده و به عنوان مکمل در درمان انواع خشکی های پوستی همراه با التهاب موثر میباشد.

روغن آرگان به واسطه داشتن عوامل آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی میپردازدو از طرف دیگر می تواند به عنوان یک ترمیم کننده،آسیب های پوستی ناشی از لیزر،آفتاب و …را بهبود دهد.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *