معرفی فیبروز ابرو ، مزایا و معایب آن و نکات استفاده از آن
فیبروز ابرو ، مزایا و معایب آن و نکات استفاده از آن

فیبروز ابرو ، مزایا و معایب آن و نکات استفاده از آن

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا. در این مقاله درباره ی فیبروز ابرو ، مزایا و معایب آن و نکات استفاده از آن میخوانید. با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو ، مزایا و معایب آن و نکات استفاده از آن

امروزه برای حالت دادن به ابرو و آرایش برای مدت های طولانی روش های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها فیبروز است که از متقاضی های زیادی برخوردار است. اگر برای فرم دهی به ابروهایتان به دنبال راهکارهایی از این قبیل با تحقیق و مطالعه درباره فیبروز از این روش استفاده کنید. فیبروز در اصل یک شرکت است که برای اولین بار این روش را ابداع کرد. این شرکت در صربستان تاسیس شده و در ایران این روش طرفداران زیادی دارد. فیبروز برای فرم دهی مناسب و یکدست کردن ابروهایی که خالی شده اند مناسب است. این روش با استفاده از سوزن های ریز و یکبار مصرف به صورت دستی انجام میشود.

چه افرادی نمیتوانند از این روش استفاده کنند؟

افرادی که قبلا از تاتو برای پوستشان استفاده کرده باشند نمیتوانند از این روش استفاده کنند. این روش برای کسانی است که هیچ کدام از روشهای مشابه فیبروز را استفاده نکرده باشند.

مزایا و معایب هاشور ابرو به روش فیبروز

یکی از مهم ترین دلایل استقبال خانم ها از این روش طبیعی بودن نتیجه کار است. دراین روش بدون نیاز به حاشیه گذاری و تغییر کادر ابرو میتوان جاهای خالی ابرو را در هر قسمتی که باشد پر کرد. از دیگر مزایای این روش آرایش ابرو حالت نیمه دائمی آن است. یعنی بعد از فیبروز ابرو تا مدتی شکلو حالت ابروهایتان ثابت است تا بعد از گذشت مدتی کم رنگ میشود و میتوان دوباره آنرا به هر مدلی در آورد.

روش فیبروز ابرو به دلیل اینکه به وسیله دست انجام میشود بسیار حساس است. به همین دلیل نمیتوان آنرا به سادگی و بدون دقت انجام داد .چون اگر خطایی رخ دهد تا مدت طولانی شکل ابرو به هم ریخته و آنطور باید نمیشود. پس برای انجام آن بهتر است حتما به متخصص اینکار مراجعه کنید تا بتوانید به نتیجه ی دلخواهتان بر

 عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز

با رعایت نکاتی که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت، ماندگاری هاشور ابرو خود را به راحتی تا 3 سال نیز افزایش دهید.

عمق هاشور ابرو

این نوع هاشور ابرو به وسیله سوزن های ریز انجام میشود که میکروبلیدینگ نام دارد. عمقی که سوزن رنگ را به پوست تزریق میکند در ماندگاری نتیجه تاثیر مستقیم دارد. اگر در عمق کم پوست نفوذ کند مدت کمتری ثابت میماند تااینکه در عمق بیشتری از پوست نفوذ کند.

نوع پوست

عمال دیگری که در ماندگاری فیبروز موثر است نوع پوست مشتریاست. اگر فیبروز روی پوست چرب انجام شود زودتر از بین میرود. اما برای اینکه نتیجه بهتر و طولانی تر داشته باشید بهتر است پوستتان را اسکراب کنید.

تغییر هورمون های بدن

در دورانی که هورمون های بدن نظمشان بهم میریزد ، رنگ پذیری و تغییرات شیمیایی بدن هم متفاوت میشود. در دوران قاعدگی ، بارداری و شیردهی نظم هورمون های بدن به هم ریخته و تغییراتی در سطح آنها ایجاد میشود. برای انجام فیبروز و روشهایی مانند آن بهتر است صبر کنید تا زمان حالت ها و موقعیت های خاص بدن به اتمام برسد. بعداز اینکه بدن به حالت عادی برگشت میتوانید برای هاشور زدن ابرو به روش فیبروز یا روشهای دیگر اقدام کنید.

 ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری نتیجه ی کار برای افرادی که سراغ هاشور ابرو به روشهای مختلف میروند مهم است. برای هاشور زدن ابرو و اصطلاحا تاتو کردن ابرو روشهای زیادی وجود دارد که هر کدام مدت ماندگاری متفاوتی دارند. اما لازم به ذکراست بدانید فیبروز به دلیل اینکه به روش دستی انجام میشود و تا عمق مشخصی از پوست نفوذ میکند. دوام نتیجه ی آن بین 7 ماه تا 1 سال است.

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *