معرفی آرایش هماهنگ با عینک مخصوص خانم هایی از عینک استفاده میکنند
آرایش هماهنگ با عینک مخصوص خانم هایی از عینک استفاده میکنند

آرایش هماهنگ با عینک مخصوص خانم هایی از عینک استفاده میکنند

با سلام خدمت همراهان گرامی ماه سرا. در این مقاله درباره ی آرایش هماهنگ با عینک مخصوص خانم هایی از عینک استفاده میکنند میخوانید. باما همراه باشید.

آرایش هماهنگ با عینک مخصوص خانم هایی از عینک استفاده میکنند

از آنجایی که خود عینک میتواند ظاهری متفاوت و جذاب را ایجاد کند ، انتخاب در نوع آن میتواند به زیبایی صورت فرد بیفزاید. خانم هایی که از عینک استفاده میکنند باید توجه کنند که گاهی زیبایی چشم پشت عینک پنهان میشود. پس علاوه بر انتخاب فریم و رنگ و مدل عینک باید متناسب با آن ،آرایش چشمشان را تنظیم کنند.

 

فریم عینک یک لوازم آرایشی است

فارغ از هر مدل فریمی ، رنگ آن میتواند تغییر زیادی را در ظاهر شما ایجاد کند. رنگ های تیره ازقبیل مشکی و آبی میتواند چین و چروک های اطراف چشم را نمایان کند. پس اگر در این نواحی چین و چروک دارید از این رنگ ها استفاده نکنید.

هر کدام از رنگ های فریم عینک یک خصوصیتی دارد و هرکدام موجب تغییر در ظاهر شما میشود. برای اینکه صورت لاغرتر و گونه ها کشیده تر به نظر برسد ازفریم خاکستری متمایل به قهوه ای ، برنزی و خاکستری استفاده کنید. و فریم های صورتی ، عسلی و کهربایی پوست را شاداب و صورت را گلگون نشان میدهد. در موقعیت هایی که میخواهید جذاب تر و قدرتمند تر دیده شوید از فریم های قرمز روشن ، فیروزه ای و یا چند رنگ استفاده کنید.

نکات مهم در هماهنگی آرایش با عینک

استفاده از کانسیلر برای زیر چشم

مقداری کانسیلر در قسمت زیر چشم استفاده کنید. این کار باعث میشود تیرگی زیر چشم شما پوشش داده شود. همچنین همه ی قسمت های پوست شما به صورت یکدست در می آید. کانسیلر را Vشکل زیر چشم بزنید و با استفاده از براش نرم یا نوک انشگتان به آرامی پخش کنید.

استفاده از روشن کننده

در قسمت داخلی چشم ، زیر خط چشم و زیر استخوان ابرو از روشن کننده استفاده کنید. این روشن کردن در اطراف چشم باعث میشود تا چشمان شما روشن تر و بازتر دیده شوند. برای شادابی و نتیجه ی بهتر میتوانید رنگ تیره و روشن را ترکیب کنید. اما برای اینکار باید دقت بالایی به خرج دهید تا نتیجه ی دلخواهتان رقم بخورد.

استفاده از پنکک روی کرم پودر

با استفاده از پنکک روی کرم پودر ثبات آرایشتان را تظمین کنید و از پخش شدن آرایش پشت عینکتان جلوگیری کنید.

آرایش ابرو مهمترین بخش آرایش

اگر از عینک استفاده میکنید باید توجه داشته باشید آرایش ابرو خیلی مهم است. برای داشتن ظاهری بی نقص باید ابروهای منظم و آراسته داشته باشید. استفاده از ریمل ابرو میتواند کمک زیادی به شما برای زیبایی ابروهایتان بکند.

خط چشم مناسب 

برای کشیدن خط چشم بالایی از مداد چشم سخت یا خط  چشم مایع استفاده کنید. نکته ی مهمی که در خط چشم کشیدن مهم است پر شدن فاصله ی بین مژه ها به طور کامل است. اگر رنگ فریم عینکتان مشکی است خط چشم را دو درجه روشن تر انتخاب کنید تا رنگهایشان بایکدیگر ادغام نشود.

برای اینکه خط چشم را به خوبی پخش کنید میتوانید از گوش پاک کن هم استفاده کنید. در انتخاب رنگ خط چشم دقت کنید پلک بالایی تیره تر از پلک پایین باشد تا با این تضاد زیبایی بیشتری به چشم های شما بدهد.

استفاده از فرمژه

شکی نیست مژه ها میتواند زیبایی قابل قبولی به آرایش صورت بدهد. برای آرایش مژه ها میتوانید از فرمژه استفاده کنید. اما توجه کنید استفاده ی زیاداز فرمژه ریشه ی مژه را ضعیف میکند .

نقش مهم ریمل

ریمل یکی از اجزای مهم و اصلی آرایش صورت است. با استفاده از ریمل ضدآب به مژه هایتان حجم بدهید تا به ظاهری جذاب دست پیدا کنید. ریمل این قدرت را دارد که اگر حتی آرایش دیگری نداشته باشید میتواند زیبایی جذابی را به شما بدهد.

کیفیت آرایش لب باید چگونه باشد؟

برای داشتن آرایشی متناسب و در عین حال زیبا باید به رژلب توجه کرد. هماهنگی رژلب با آرایش چشم اهمیت دارد. اگر آرایش چشم ملایم است رژلب هم باید رنگ ملایمی داشته باشد. همینطور اگر آرایش غلیظ و پررنگ است رنگ رژلب هم باید باید باآن هماهنگ شود.

آرایش لب برای هماهنگی با عینک مورد بسیار مهمی است.

 

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *