میکاپ سریع با کانسیلر و چند تکنیک اشتباه زمان استفاده از کانسیلر

میکاپ سریع با کانسیلر و چند تکنیک اشتباه زمان استفاده از کانسیلر

سلام ماه سرایی های عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با میکاپ سریع با کانسیلر و چند تکنیک اشتباه زمان استفاده از کانسیلر آشنا کنیم. از همراهی همیشگی شما تشکر می کنیم.

آشنایی با کانسیلر:

از محصولات جدید و پرطرفدار و کاربردی کانسیلر است. تعداد زیادی از خانم‌ها حتی حاضر نمی شوند که حتی یکبار بدون استفاده از آن میکاپ کنند. کانسیلرها یک پنهان کننده عالی هستند. باعث صرفه جویی زمان زیادی در آرایش می‌شود.  کانسیلر می تواندلک‌ها، جوش‌های مزاحم و آکنه، خراش‌های سطحی و  خصوصا تیرگی‌های زیر چشم از جمله مواردی هستند که با این محصول کاربردی به راحتی مخفی می‌شوند.

خیلی جالب بدانید که استفاده نادرست از این محصول باعث کیکی و مصنوعی به نظر رسیدن آرایش صورت و یا حتی تاکید بیشتر بر روی جوش‌ها و ضایعات پوستی شود. پس شما قبل از استفاده از کانسیلر با یک آموزش ساده میکاپ جذابی داشته باشید.

آماده سازی پوست صورت:

حساس ترین ناحیه پوست صورت ناحیه اطراف چشمان شما است و از ظرافت بیشتری برخوردار است. با استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان ها می توانید. این ناحیه را شاداب و مرطوب نگه دارید. از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.قبل از زدن کانسیلر ازیک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.شما می توانید از کانتور چشم و یا پرایمر مناسب هم استفاده کنید و بعد در گوشه داخلی چشم از  کرم اصلاح رنگ مناسب استفاده نمایید و شما می توانید قبل از زدن کانسیلر روشنایی این ناحیه را افزایش دهید.

ترکیب کانسیلرها برای تن پوستی:

واقعیت امر این است که کانسیلری که برای پنهان کردن تیرگی زیر چشم استفاده می شود با کانسیلری که برای پوشاندن جوش ها یا لک ها استفاده می شود، متفاوت است. برای تیرگی زیر چشم که حاوی کمی رنگ بنفش است . شما باید از یک کانسیلر با تُن‌های هلویی یا نارنجی استفاده کنید.

یکی از روش ها برای پوشش سیاهی چشم این است که از ترکیب کانسیلر مخصوص زیر چشم با کانسیلری که برای یکنواخت کردن تُن پوستی است . می توانید استفادهکنید. برای اعمال بهتر کانسیلر در زیر چشم از انگشت حلقه کمک بگیرید.

و با ضربات نرم زدن کانسیلر را روی پوست ناحیه چشم محو کنید. دقت کنید از کانسیلر فقط در ناحیه دور حلقه چشم استفاده کنید و در قسمت های پایینی چشم نزنید. زیرا نواحی زیر چشم بیش از اندازه روشن شده و اگر رنگ چشمانتان تیره باشد، بیش از اندازه درشت به نظر می رسند. میکاپ سریع با کانسیلر را در این مقاله توضیح می دهیم.

بافت طبیعی کانسیلر:

کانسیلر فارغ از رنگی که روی پوست ایجاد می کند. بافتی که روی پوست ارائه می‌دهد، نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر برای پوشاندن یک نقطه، کانسیلر را مستقیما بر روی پوست اعمال کنید. این نقطه براق و روشن شده و باعث جلب توجه بیشتر می شود.

قبل از زدن کانسیلر یک لایه بسیار نازک از کرم پودر یا مرطوب کننده رنگی را بر روی ناحیه‌ای که لک یا جوش قرار دارد اعمال کنید. شما می خواهید یک لک بر روی پیشانی را مخفی کنید، باید مقدار مناسبی از کرم پودر را در قسمت مرکزی پیشانی بگذارید و بعد آن را به آرامی به سمت خط رویش موهای سر ترکیب کنید.

شما می توانید با استفاده از یک براش نوک باریک و ظریف کانسیلر را بر روی جوش پخش کنید و درنهایت با استفاده از انگشت یا یک اسفنج، با ضربه زدن نرم کانسیلر را در اطراف لب خارجی لک ترکیب کنید. ضمن مخفی کردن ضایعه با کانسیلر اگر به عنوان کرم پودر استفاده می کنید.به مقدار بیشتر بزنید تا میکاپ طبیعی داشته باشید.

توصیه ماه سرا این است که برای قسمت زیر چشم از کانسیلر مایع یا کرمی روان‌تر و برای پنهان سازی لک‌ها از یک کانسیلر با بافت غلیظ‌تر کمک بگیرید. اگر جوش یا ضایعه پوستی مورد نظر قرمزی زیادی داشت می‌توانید از یک کرم اصلاح رنگ سبز کمک بگیرید ،تا رنگ این قسمت از پوست قبل استفاده از کانسیلر خنثی شود.به التهابات قرمز رنگ کمک می کند.

میکاپ سریع با کانسیلر و چند تکنیک اشتباه زمان استفاده از کانسیلر

خشک شدن پوست:

هنگامی که قصد پوشش دادن جوش‌ها را دارید، محصولاتی هستند که موقع استفاده باعث خشک شدن پوست اطراف آن لک یا جوش نیز می‌شوند. شما نمی توانید از پوسته پوسته شدن، قرمزی و پوست ملتهب که بعد از خوب شدن جوش دردناکتان، ایجاد می شود، شاهد آن باشید.

پوست تنخود را قبل از زدن کانسیلر آماده کنید. از یک پارچه لطیف گرم به آرامی پوسته‌های موجود را از سطح پوست جدا کنید. یک قطره کوچک از روغن جوجوبا یا هسته انگور را برای آبرسانی فوری و کمک به بهبود سریع‌تر لک، بر روی پوست قرار دهید. روغن را به خوبی روی پوست ماساژ دهید.در نهایت پوست شما برای زدن کانسیلر آماده است.میکاپ سریع با کانسیلر صرفه جویی در وقت ایجاد می کند.

استفاده از براش ظریف:

توصیه می‌شود از یک براش کاملا باریک و ظریف برای زدن کانسیلر استفاده کنید. از براش های مختلف برای پخش کردن کانسیلر استفاده کنید. شما با چند بار تمرین بر روی نقاط و لک‌های مختلف می‌توانید به بافت مورد نظر دست پیدا کنید. میکاپ سریع با کانسیلر را در این مقاله برایتان توضیح دادیم.

پودر تثبیت کننده برای کانسیلر:

از پودرهای تثبیت کننده آرایش باید بر روی تمامی قسمت‌ها ی آرایش قرار بگیرند نه فقط روی لک یا موضعی که از کانسیلر استفاده کرده‌اید. شما باید توجه به رنگ و بافت کانسیلر کنید. استفاده مستقیم از پودر تنها بر روی لک یا جوش باعث افزایش ارتفاع و تخت به نظر رسیدن آن ناحیه می شود. این کار بافت پوست را مصنوعی نشان میدهد و می تواند روی کل میکاپ شما تاثیر منفی بگذارد.   استفاده از یک پودر نیمه شفاف و سبک روی لک و تمام قسمت‌های پوست صورت یک میکاپ طبیعی و یکنواخت ایجاد می کند.

منبع: مجله ماه سرا

 

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *