آمادگی نداشتن برای برقراری رابطه جنسی

آمادگی نداشتن برای برقراری رابطه جنسی

مواقعی وجود دارد که شما واقعا نمی توانید رابطه جنسی داشته باشید، مثلا وقتی دچار میگرن شده اید، کم خواب هستید یا ضربه ای هیجانی مانند بیماری یک دوست نزدیک تجربه کرده اید. در زمان هایی مانند این موارد، با همسرتان در مورد این که چرا آمادگی برای رابطه جنسی ندارید، صادق باشید. به او بگویید که عاشقش هستید و او کاری نکرده که باعث رد درخواستش از طرف شما شود و سعی کنید به او بفهمانید که همین که آماده شوید، با او رابطه جنسی خواهید داشت.

بدن شما نه میگوید

اگر شما وقتی به ارتباط جنسی فکر میکنید, بترسید یا لرزه بگیرید و استرس داشته باشید بدن شما آماده نیست شما امکان دارد احساس تهوع یا خفگی داشته باشید.

شما احتیاج به جا و مکان داشته باشید

حس شما بسیار اسیب پذیر است شما باید برای این کار وقت بگذارید و ذهن و احساسات خودرا کنترل کنید آنگاه آغاز به رابطه برقرار کردن بکنید.

چنانچه رابطه خودرا به مرحله بعدی نرسانید شما آماده نیستید

مدام به خاطر داشته باشید که درگیر شدن دررابطه جنسی به شدت بهفرد بستگی دارد این مورد مخصوصا برای خانم ها درست است. موج افراطی از احساسات پس از روابط جنسی است حس جدّي تر در خصوص مرد است در این زمان شما آماده نیستید.

بهترین زمان را پیدا کنید

روابط جنسی مثل هر کار دیگری در ازدواج احتیاج به برقراری رابطه و گفتگو دارد اشکالی دارد که هر دوی شما هم زمان میل جنسی نداشته باشید. نکته مهم اینجاست که باید با هم صادقانه رفتار نموده و به میزان کافی به هم اعتماد داشته باشید که شوهرتان فکر نکند از عمد قصد اذیت کردن وی را دارید.

 

چیزهایی که سبب تحریکتان می شود را پیدا کنید

چنانچه میل به رابط جنسی با شریکتان هماهنگ نیستید از خودتان سوال کنید برای اینکه حسش را پیدا کنید به چه چیزهایی احتیاج دارید. روی چیزهایی که شریکتان بدرستی انجام نمی دهد تمرکز نکنید زیرا مسلما میل شما را خاموش می کند به محض اینکه متوجه شوید چه چیزهایی تحریکتان می کند میتوانید این اطلاعات را به شریکتان بدهید تا متوجه شود برای پیشنوازی و حاضر شدن شما چه کاری باید انجام دهد.

 

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *