متناسب نبودن دستگاه تناسلی زوج چه مشکلاتی در رابطه جنسی به وجود می آورد؟

متناسب نبودن دستگاه تناسلی زوج چه مشکلاتی به وجود می آورد؟

یکی از سوالاتی که در ذهن برخی از افراد مجرد و متاهل ایجاد می شود این است که متناسب نبودن دستگاه تناسلی می تواند مشکل ساز شود؟ در ادامه به این پرسش که متناسب نبودن دستگاه تناسلی چه مشکلی دارد و چند نکته دیگر  در این باره پرداخته خواهدشد که باهم خواهیم خواند:

عدم تناسب دستگاه تناسلی زن و مرد

برخی تصور می کنند که در صورت عدم تناسب دستگاه تناسلی زن و مرد برای رابطه زناشویی مشکل ایجاد می شود. در حالی که در حقیقت این طور نیست. این موضوع تنها در شرایط خاص سبب ایجاد اشکال می شود و در موارد دیگر نمی تواند اختلالی در رابطه جنسی ایجاد کند. به عنوان مثال در صورتی که دستگاه تناسلی مرد بزرگتر از حالت عادی باشد ممکن است زن در زمان نزدیکی احساس درد کند به خصوص اگر بترسد و ماهیچه های خود را سفت کند.

از طرفی کوچک بودن دستگاه تناسلی مرد نیز مشکلی به وجود نمی آورد در صورت وجود این عارضه مرد می تواند با انتخاب تکنیک های مناسب جنسی، آن را جبران کند. به عنوان مثال اگر دستگاه تناسلی مرد کوچک باشد زن می تواند در طول رابطه جنسی ماهیچه های واژن و لگن را منبسط و منقبض کند و از تماس ایجاد شده لذت ببرد.

کوچک بودن آلت تناسلی مرد

برخی از مردان از کوچک بودن دستگاه تناسلیشان رنج می برند و این موضوع باعث می شود تا آخر عمر ازدواج نکنند.

در واقع می توان گفت موارد بسیار نادری وجود دارد که فرد به قدریدستگاه تناسلی اش کوچک باشد که نتواند انجام وظیفه کند. میانگین طول دستگاه تناسلی در مردان و در نژادهای مختلف در دنیا ۱۴ سانتی متر است. در واقع پزشکان معتقدند کسانی که دستگاه تناسلیشان بین ۹ تا ۱۷ سانت است حالت طبیعی دارند و قدرت جنسی آن ها نیز عادی است.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *