پیشنهادی های جذاب و جالب برای هدیه دادن به آقایان
پیشنهادی های جذاب و جالب برای هدیه دادن به آقایان

پیشنهادی های جذاب و جالب برای هدیه دادن به آقایان

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره پیشنهادی های جذاب و جالب برای هدیه دادن به آقایان نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

هدیه :

هدیه گرفتن برای هر فردی بسیار جذاب و خوشحال کننده است و بسیاری از ما از هدیه گرفتن بسیار خوشحال می شویم و مشکل اساسی همه افراد این است که هدیه چی بگیرم؟مخصوصا برای آقایان مشکلی است که همه خانم ها با آن دست به گریبان هستند.مجله ماه سرا در این مقاله پیشنهادهای جذابی را معرفی می کند با ما باشید.

عالی ترین هدیه برای آقایان:

انتخاب هدیه برای آقایان می تواند آنها را سورپرایز و هیجانزده کند و این خوشحالی برای بانوان بسیار جالب است و دوست دارند همسر،نامزد،پدر و دوست پسرشان را خوشحال کنند.در اینجا لیستی از پیشنهادی های جذاب و جالب را برایتان آماده کرده ایم تا عالی ترین هدیه را به مرد زندگیتان،داشته باشید با ما باشید.

معرفی هدیه ها:

پوشاک:

آقایان به دلیل مشغله کاری کمتر فرصت خرید و گشتن در پاساژها را برای خرید لباس های مورد نیاز خود دارند.

خرید یک پیراهن متناسب با اندام آقایان،کت و شلوار،پالتو،انواع ژاکت های مناسب هر فصل،کفش رسمی یا کتانی بهترین پیشنهاد است.

ولی اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و یا به عنوان یادگاری هدیه خرید کنید؛این نمونه از خریدها ایده های جالب و جذابی هستند:

ست لباس ورزشی،شال گردن،دستکش،تیشرت،شلوارک،کروات  و دستمال جیب ست،دکمه سر آستین،ساس بند بهترین گزینه ها هستند.

عطر:

عطر بهترین و عالی ترین گزینه برای انتخاب هدیه مخصوص آقایان است.هیچ چیز مانند یک عطر آقایان را خوشحال و ذوق زده نمی کند،عطر تنها هدیه ای است که هیچ شخصی از تکراری بودن آن ناراحت نمی شود.و بسیار کار آمد و مفید است.و می توانید،دئودورانت و ادکلن های متناسب با ذائقه افراد خرید کنید.در اینجا چند برند عطر مردانه معرفی میشود؛

چنل اسپرت،تق هرمس،کرید اونتوس کرید،هوگوباس باس نوشش،میشل کورس،گس سد اکتیو،پاکارابان،بلو شنل، ورساچه ، گوچی

ابزار اصلاح:

پیرایش صورت آقایان جزء کارهای روزمره هر مردی است.وهر آقایی در طول ماه به اصلاح ریش،سیبیل و اصلاح موهای سر خود می پردازد.هدیه دادن وسایل آرایش آقایان ایده عالی است.می توانید ابزار برقی و ابزار اصلاح هدیه بدهید.

ابزار برقی مانند:موزن گوش و بینی،اتو مو،ماشین اصلاح،سشوار دستی

ابزار اصلاح مانند:ژل اصلاح،افترشیو،تیغ اصلاح،ماشین صورت تراشی در انواع مختلف و ضد آب.

اکسسوری:

از دیگر هدیه هایی که می توانید برای آقایان تهیه کنید،اکسسورهاست،برای خوشتیپی همسرتان اوج خلاقیت و ایده را به کار بگیرید.

معرفی انواع اکسسوری:

پیپ،فندک،کمربند،دستبند پلاک دار چرم،کلاه کپ،ست لوازم التحریر،عینک آفتابی،کیف پول،کیف کارت های بانکی ست کیف پول،جاسویچی شیک،انگشتر،زنجیر

محصولات آرایشی مخصوص آقایان:

محصولات آرایشی برای آقایان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود و ما توانید از انواع برندها ست های مرقبتی از پوست آقایان را تهیه کنید.

در اینجا برند پایو فرانسه به شما معرفی می شود،با توجه به ضخامت و میزان چربی بیشتر در پوست آقایان،در محصولات پایو از فرمولاسیون های موثربا قدرت جذب بالا برای احیاء،پاک سازی عمقی چربی،التیام بخشی،بازسازی لایه های پوست متناسب با پوست آقایان استفده شود.این محصولات غنی از املاح ارزشمند به دست آمده از سنگ های گران بهایی مانند،آهن،مس،روی،منگنز و… می باشد.

انواع محصولات پایو مخصوص آقایان:

ژل اسکراب صورت،ژل فوم اصلاح صورت،دئودورانت ضد عرق،شامپو سر و بدن،ژل دور چشم رولی،کرم بعد از اصلاحفامولسیون ضد پیری

وسایل سفر:

وسایل سفر برای آقایانی که اهل سفر و مشاغل طبیعی هستند،گزینه عالی است.بعضی از این وسایل عبارتند از:

جعبه ابزار،انواع آچارها،چراغ قوه،انواع چسب ها،انواع ماگ های نوشیدنی،کفش کوهنوردی،چوب ماهی گیری،فنجان مخصوص نوشیدنی با عکس چاپ خودش،فندک،زیر اندازوصدها وسایل ریزو کوچک و دوستداشتنی که می توانید متناسب با روحیه آقایان خرید کنید.

وسایل  بهداشتی:

اگر می خواهید برای پدر یاپدربزرگ و پدر همسرتان هدیه بگیرید بهترین هدیه و ایده می تواند،ابزارهای حفظ سلامتی استفاده کنید،دستگاه تست قند خون،فشار سنج،انواع تب سنج ها و یا ساعت هوشمندی که کنترل تمام علائم حیاتی بدن را با نشانگر خود نشان می دهد.

محصولات الکتریکی:

از مهمترین و کلاسیک ترین هدیه های که سال های اخیر در بین آقایان بسیار پرطرفدار است و کار بسیاری از خانم ها را راحت کرده گجت های الکتریکی هستند؛از این نمونه گجت ها می توان تلفن همراه،هندزفری،ساعت هوشمند را نام برد،البته انواع هندزفری که بسیار مورد استقبال آقایان واقع شده مانند هندزفری بلوتوثی،هندزفری های دور گردنی از نمونه هایی هستند که می توانید با توجه به علاقه و سلیقه همسرتان انتخاب کنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *