روش ها وتکنیک های پوشش رگ های واریسی در ماه سرا
روش ها وتکنیک های پوشش رگ های واریسی در ماه سرا

روش ها وتکنیک های پوشش رگ های واریسی در ماه سرا

باسلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره روش ها وتکنیک های پوشش رگ های واریسی در ماه سرا نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشد.

واریس:

یکی از مشکلاتی که بیشتر بانوان با آن درگیر هستند،رگ های واریسی است که در زیبایی پاهای بانوان نقش مهمی دارد و باعث می شود بانوان از روش های مختلفی برای پوشاندن رگ های واریسی استفاده کنند،مانند ؛پوشیدن شلوار و دامن بلند ماه سرا در این مقاله می خواهدروش های پوشاندن رگ های واریسی را با لوازم آرایش آموزش دهد با ما همراه باشید.

روش ها وتکنیک های پوشش رگ های واریسی :

لوازم مورد نیاز :

لوسیون برنزه:

در مرحله اول مقداری از لوسیون برنزه کننده برداشته و با نوک انگشتانتان به بدن زده و شروع به ماساژ دادن کنید این کار را تا زمانی ادامه دهید که لوسیون خشک و جذب پوست شود.در هنگام انتخاب رنگ لوسیون دقت کنید،رنگ روشن تا متوسط آن را انتخاب کنید تا به رنگ پوست شما نزدیک باشد.برای جلوگیری از پخش شدن لوسیون و چسبیدن آن به لباس سعی کنید بعد از خشک شدن کامل لوسیون لباس بپوشید.از لوسیون می توانید 2 بار در هفته استفاده کنید.

کانسیلر:

در مرحله دوم از کانسیلر کمک بگیرید،دقت کنید کانسیلر شما ضد آب باشد تا اگر به استخر رفتید با خیال راحت به شنا بپردازید و نگران دیده شدن رگ های واریسی خود نباشید.برای تهیه کانسیلر ضد آب می توانید به سایت ماه سرا مراجعه و کانسیلر کالیستا را خریداری کنید.با استفاده از نوک انگشتانتان کمی کانسیلر را برداشته و قسمت های که دارای رگ های وارایسی است زده و ماساژ دهید و با کمک یک اسفنج مخصوص میکاپ کانسیلر را روی پوست محو کنید،تا رگ های واریسی اصلا قابل مشاهده نباشد.

اسپری زیبایی:

دو مرحله قبل برای افرادی بود که رگ های واریسی زیاد و عنکبوتی داشتند،بعضی از بانوان رگ های واریسی بسیار ریز و کمی دارند و دوست دارند همین رگ ها را نیز پوشش دهند برای راحتی این بانوان ماه سرا استفاده از اسپری زیبایی را توصیه می کند.برای خرید این محصول می توانید به داروخانه ها مراجعه و تهیه کنید.اسپری زیبایی را از بالای جاییکه رگ های واریسی موجو است زده و تا پایین محل رگ های واریسی ادامه دهید.سپس با نوک انگشت و با حرکات دورانی روی اسپری را ماساژ بدهید تا مواد محو شود و بعد از خشک شدن می توانید از دامن کوتاه استفاده کنید.

آیا وجود رگ های واریسی خطرناک است؟

در بیشتر موارد وجود رگ های واریسی باعث ظاهری بدمنظره می شود.در صورت اهمیت ندادن به رگ های واریسی زمانی که کم و کوچک هستند،منجر به تغییر رنگ ،خونریزی،لخته شدن خون و عفونت های وریدی می شود.

دلایل ایجاد واریس:

یبوست یکی از علت های واریس است.پس با درمان یبوست که مادر تمام بیماری هاست به کمک بدن خود بروید با میل کردن آب فراوان،مصرف لبنیات،نان های سبوس دار،برنج سبوس دار یا قهوه ای،سبزیجات فراوان،فلفل دلمه ای و هر میوه و غذایی که میدانید ملین است.به حذف واریس از بدن خود کمک کنید.

روش های جلوگیری از ایجاد واریس:

از نشستن و ایستادن طولانی مدت دوری کنید.ورزش را فراموش نکنید حتی به یک پیاده روی ساده و آرام،پوشیدن جوراب های واریسی،در زمان بارداری پاها را در هنگام استراحت روی بالشتی گذاشته ،این کار از فشار به جنین و ایجاد رگ های واریسی جلوگیری می کند.

پاهای خود را مطابق عکس به مدت چند دقیقه در روز نگه دارید.

راه های درمان طبیعی واریس:

حمام:

قبل از خروج از حمام طبق سفارش اسلام پاهای خود را با آب سرد بشویید،این روش از سرما خوردگی و بروز رگ های واریسی جلوگیری می کند.

روغن ها:

پاهای خود را با روغن بنفشه ،ترکیب روغن زیتون و هسته انگور ماساژ دهید.

خوراکی ها:

زغال اخته میل نمایید.زغال اخته حاوی فلاونوئید است و از مویرگ ها در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کند.همچنین در درمان هموروئید و کبودی ها بسیار موثر است.

با میل کردن روزی 6 حبه سیر پخته از تشکیل و شر رگ های واریسی خلاص شوید.

پایان گفتار:

با کمک  روش ها و تکنیک های ذکر شده در مجله ماه سرا دفعه بعد هنگام پوشیدن دامن کوتاه دیگر نگران رگ های واریسی روی پوست خود نیستید.و از زیبایی پوست خود لذت می برید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *