بهترین ترفندهای آرایشی و میکاپ جذاب برای چشمهای حساس

بهترین ترفندهای آرایشی و میکاپ جذاب برای چشمهای حساس

سلام ماه سرایی های عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین ترفندهای آرایشی و میکاپ جذاب برای چشمهای حساس آشنا کنیم. از همراهی شما تشکر می کنیم.

چشم:

تعداد زیادی از بانوان دارای چشم های حساس هستند. به هنگام استفاده از لنز یا لوازم آرایشی با مشکلات زیادی روبرو می شوند. و این مشکلات به یک کابوس تبدیل شده است.مشکلات شایع این چشمها التهاب و قرمز شدن است. خارش چشم و آبریزش چشم را در پی دارد. بیس این مشکل هنگام آرایش کردن بیشتر دیده می شود. خانم‌های دارای چشم‌های حساس باید برای آرایش کردن چشمهایشان مهارت داشته باشند.
چشم های حساس

توصیه هایی مفید برای چشم های حساس:

تمیز کردن براش های آرایشی:

از مهم ترین نکات برای چشمهای حساس ، تمیز بودن براش ها ست . براش های سایه و خط چشم هفته ای یک الی دو مرتبه با شامپو بچه یا صابون ملایم شستشو دهید. بعد از شستشو با حوله خشک کنید. باکتری های موجود در براش کثیف باعث عفونت چشم می شود. بهترین ترفندهای آرایشی را برای داشتن آرایش چشم جذاب در این مقاله می خوانیم.

 استفاده از سایه‌ چشم‌های کرمی:

استفاده از سایه های پودری به خاطر داشتن ذرات ریز همیشه برای افراد دارای چشم‌های حساس مشکل ساز بوده است. حتی سایه های اکلیلی و براق هم برای این گروه مشکل ساز است. این گروه می توانند از سایه های کرمی برای چشمشان استفاده کنند.

مداد داخل چشم:

میکاپ آرتیست‌ها برای نشان دادن درشتی چشم از کشیدن مداد سفید داخل چشم استفاده می کنند. افراد با چشمهای حساس نمی توانند این آرایش را تحمل کنند. پس افراد چشمهای حساس از کشیدن مداد داخل چشم یا سرمه جدا بپرهیزید . مداد یا خط چشم را خارج از چشم استفاده کنید.

انتخاب بهترین برند لوازم آرایشی:

همواره این گونه افراد از اینکه نمی توانند آرایش چشم جذاب داشته باشند، ناراحت هستند. سایت ماه سرا این نگرانی را برایتان از بین میبرد. شما می توانید با خرید بهترین برند لوازم آرایشی به نتیجه مطلوب برسید. چند برند خوب را انتخاب کنید. این محصولات می توانند به شما در داشتن آرایش چشم جذاب کمک کنند.بهترین ترفندهای آرایشی را برای چشمهای حساس در این مقاله توضیح می دهیم.

بهترین ترفندهای آرایشی و میکاپ جذاب برای چشمهای حساس

جایگزین کردن محصولات آرایشی:

خیلی از افراد هستند که وقتی تاریخ انقضا محصول آرایشی تمام می شود . حتی اگر استفاده هم نکرده باشند. آن را دور می ریزند. این کار مخصوصا برای افرادی که چشمهای حساس دارند . بسیار مفید است. جالب بدانید که حتی اگر لوازم آرایشی خود را تمیز نگهدارید. و پک هم بسته باشد، باز هم همیشه خطر ورود باکتری به آنها وجود دارد. بهترین راه جایگزین کردن محصولات آرایشی است. افرادی که تحریکات چشم دارند. احتیاط برای لوازم آرایشی را از دست ندهند.

 پرایمر و فاندیشن چشم :

برای داشتن ماندگاری بالا در آرایش از پرایمرها و فاندیشن‌ها استفاده کنید. آنها به عنوان سپری دفاعی در قسمت های حساس پوست و اطراف چشم شما عمل می‌کنند. بافت سبک و نرم پرایمرها مخصوص اطراف چشم وجود دارند. از آرایش ملایم شروع کنید، و محو کردن اطراف چشم را شروع کنید ، تا به آرایشی جذاب برای چشمهایتان برسید.بهترین ترفندهای آرایشی را بیاموزید.

انتخاب ریمل:

فیبر موجود در ریمل های بلند کننده مژه دلیل تحریک چشم های حساس هستند. افرادی هستند که علاقه به رنگ‌کردن مژه‌هایشان دارند. توصیه ماه سرا به شما این است که قبل از انجام دادن این روش از تست پچ استفاده کنید. شما می توانید از ریمل های ضدآب هم استفاده کنید.

احتیاط در لمس چشم ها:

بیس آرایش این است که دست‌های خود را قبل از انجام آرایش تمیز کنید. دلایل تحریک چشم به راحتی وارد چشم‌های شما می‌شوند. اهمیت دادن به بهداشت فردی مانع مشکلاتی این چنینی می شود. استفاده از براش تمیز، مهمترین کار است. زمان میکاپ چشم و پاک کردن میکاپ چشم از مالش چشمهایتان جلوگیری کنید.

پاک کردن آرایش چشم:

اکثر بانوان به پاک کردن آرایش اهمیت نمی دهند. یا حوصله ندارند. یا وقت نمی گذارند. اگر شما چشم‌های حساسی دارید، آرایش را به مدت طولانی نباید روی چشم‌هایتان نگهدارید. در نتیجه شما باید به خاطر داشته باشید، تمام آرایش خود را با استفاده از پد تمیز کننده  آرایش پاک کنید. شامپوی بچه هم برای تمیز کردن آرایش چشم مناسب است. با پاک کردن آرایش چشم‌های خود آن ها را از انواع عفونت‌ها و باکتری‌های نجات می دهید.

انتخاب رنگ های متفاوت محصولات چشم:

افراد با چشم‌های حساس نیازمند تست های بسیاری برای پیدا کردن گزینه مناسبی از لوازم آرایشی هستندشما می توانید با دنبال کردن این روش‌ها، چشمانی با آرایش دلفریب داشته باشید. بسیاری از بانوان به این نتیجه رسیده اند که چشم های آن ها به پیگمنت‌های رنگی خاص موجود در خط چشم حساسیت خاصی دارند. در نتیجه اگر شما از خط چشم مشکی در میکاپتان استفاده کرده اید. این بار از چند رنگ روشن‌تر نیز مانند آبی یا سبز را امتحان کنید. با این آزمایش شما می توانید ببینید، که آیا تفاوتی در حساسیت چشم‌ها شما ایجادمی شود یا نه؟

 

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *